• Macwood High

    Deze rpg speelt zich af in de jaren 50.

    Alles gebeurde heel strikt in Macwood High.
    Je gehoorzaamt beter want als je iets doet wat niet mocht dan was de straf verschrikkelijk.
    De leerkrachten hebben meestal totaal geen medeleiden.
    Daarom zenden vele ouders hun kinderen naar deze school.
    Macwood High ligt heel afgelegen en is omringt door hoge muren.
    Het lijkt wel een gevangenis.
    Maar jongeren blijven jongeren.
    De meesten hebben veel moeite om te gehoorzamen.
    Zeker als ze de foute vrienden krijgen.
    Overleven ze 6 jaar op deze school?
    Het ligt aan hen.




    voorlopige schoolregels:

    *Er is een avondklok. Om halfelf is het leerlingen niet meer toegestaan zich buiten de kamer te begeven.
    * Leerlingen mogen niet zwemmen in het meer.
    * Leerlingen mogen het terrein niet verlaten, enkel met toestemming van een ouder of voogd en/of wanneer de school hen daar toestemming voor geeft. In principe zijn leerlingen zeven dagen per week op school.
    * Het is leerlingen niet toegestaan om de slaapvertrekken van de andere sekse te betreden.
    * We behandelen elkaar met respect.
    * We blijven van elkaars spullen af.
    * We pesten elkaar niet.
    * Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    * Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    * Iedere leerling volgt de verplichte vakken
    * In school wordt er niet gescholden, gevochten of misbruikt.
    * Geen alcohol of drugsgebruik! Roken is ook niet toegestaan!


    regels:
    Let op de Huisregels van Quizlet.
    Probeer de eigenschappen van je karakter geloofwaardig te houden
    16+ is toegestaan, maar houd het realistisch.
    Minimaal 200 woorden.
    Maximaal 2 personages per account.
    Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    Schrijf goed ABN!
    Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    Geen ruzie off-topic!
    Off-topic het liefst in het praattopic
    Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    Geen eendagsvliegen!



    Meisjes:

    1. Camille Jackson - Judithsuzann
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely - MAYBENOT
    3. Abigail Rose Meijer - CaptainKush
    4. Jennifer Parks - MrsMessi
    5. Paige America Resol BlankSpaceSwift
    6. Kate McBryan - LittleNinja
    7. Rebecca Malia McCartney - CaptianHook
    8. Tess Adrianna Martinez - MeganKM
    9.
    ....


    jongens:
    1. Dominic Harris - Ephrya
    2. Jared Avalon - Ephrya
    3. Daniel Taylor Carter - SuperHeroes
    4. gereserveerd
    5. Wren James Adams - MeganKM
    6. Brandon Tyler Johnson - isimat
    7.
    ...


    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168479
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168400&page=last&message=175


    Binnen een half uur begeven de leerlingen zich naar hun kamer en gaan de lichten uit
    directrice:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:59 ]

    Abigail Rose Meijer
    'Let's get this party started!!', zeg ik als ik Jared en Jennifer een shot aanbiedt. De docenten zullen woedend worden als ze horen van dit feestje maar dat maakt mij niet uit. Ik gooi mijn shot achterover en kijk nog even in de spiegel of alles nog goed zit. De shot voelt gelijk warm in mijn maag. Uit mijn koffer pak ik een radio die ik had gestolen uit een winkel. Ik zet hem aan en glimlach, ik ben echt toe aan een feestje. Wie er allemaal komen weet ik nog steeds niet, maar dat zullen we wel zien. 'Moeten jullie een lijntje?', vraag ik aan Jared en Jennifer. Ookal beginnen morgen de lessen maakt het me niet uit. Een feestje is nooit verkeerd.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    Wren James Adams

    Het is al redelijk laat. Tijd om naar Abi te gaan. Ik ga nog even naar beneden om te kijken in welke kamer ze zit. Als ze ons betrappen gaan we er echt aan. Vooral de jongens want het is verboden om op de meisjes gang te komen. Maar ze kunnen moeilijk de helft van de school straffen. Dan nog neem ik graag het risico. Ik klop op haar deur. Deftig doen is echt niks voor mij. Toch probeer ik het graag.

    Abigail Rose Meijer
    Ik open de deur en kijk in de mooie ogen van Wren. 'Hey Adams.', ik kijk hem verleidelijk aan. 'Kom lijnen.', ik pak mijn spacepackie en zoek naar mijn snuifbuisje, die ik heb gekregen van mijn ex.

    Too short i know maar ik moet eten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jennifer Parks

    Als het shotje door mijn keel gaat, laat dit een branderig gevoel achter. Geen vervelend gevoel, juist een prettig gevoel. Het laat iets warms achter. Ik kijk op als Abigail ons vraagt of we een lijntje willen, en ik schud kort mijn hoofd. 'Niet voor mij.. Ik hou van feestjes, en van drinken.. Maar ik doe niet aan drugs, sorry.' Misschien dat ik nu over kom als een of andere saaie trut, maar zo is het helemaal niet bedoeld. Het is gewoon meer een principe kwestie. Ik wil er niks mee van doen hebben. Als iemand anders het gebruikt, prima, maar ik heb daar geen interesse in. 'Geef mij dan maar liever nog een shotje.' Zeg ik met een glimlach, en zet mijn glaasje weer op het tafeltje neer. Nu begin ik toch echt nieuwsgierig te worden, of er ook nog mensen komen die in het vierde jaar zitten. Misschien wel, hoop van wel. Als ze maar niet beginnen te klagen over wat we doen en op welke manier. Dat is soms ook nog eens een probleem bij de jongere studenten. Die vertellen de oudere studenten even hoe ze het allemaal moeten doen. Alsof we dat zelf niet weten, wij zitten hier al langer dan zij.


    Faith is everything.



    Wren James Adams

    Ze opent de deur en begroet me op haar manier. Ik loop haar kamer in en zie Jen en mijn kamergenoot.'Hey mensen', zeg ik tegen hen waarna ik ga zitten op haar bed. 'Jullie kamers zijn groter dan de onze, niet fair', zeg ik een beetje tegen iedereen maar het meest tegen Abigail.

    Jared Avalon.
    Na zijn overige slagroombussen maar eens op te hebben gehaald om bewijs weg te werken, was hij weer terug gekomen. Het duurde niet lang voordat zijn kamergenoot ook op kwam komen dagen. Hij nam het shotje aan en sloeg het achterover, waarna hij begon te grijnzen. 'Net zoals Jennifer, doe ik niet aan drugs. Ik ga voor de slagroom, sorry.' - 'Geef mij dan liever nog maar een shotje.' Jared grinnikte even en spoot zonder reden haar glaasje vol met de overige slagroom. 'Hier, heb je ook wat slagroom. Slagroomshotjes.'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Abigail Rose Meijer
    Ik schenk nog een shotje in voor mijzelf, Jen en Wren. 'Hoezo niet fair, wij hebben veel meer spullen dan jullie.', ik lach even en neem mijn shotje. Helaas voor mij word ik niet heel snel dronken. Jennifer drinkt gelukkig wel maar dat ze niet aan drugs doet maakt mij niet zoveel uit. Mijn lichaam lijkt gewent aan drank maar na deze zomer is dat ook niet zo gek. Ik loop naar de badkamer en begin met het klaarleggen van twee lijnen. Een voor mijzelf en een voor Wren. 'Wren, melden in de badkamer!' , roep ik de kamer in.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Wren James Adams

    'Hoezo niet fair, wij hebben veel meer spullen dan jullie.', antwoord ze op mijn reactie. 'Typisch', antwoord ik en kijk even wanneer Jared wat doet met zijn slagroom. Het was eigenlijk wel nog grappig. Ik grinnik. Abi zegt iets maar ik versta niet echt wat dus ga ik maar naar haar toe die in de badkamer is.

    Abigail Rose Meijer
    'Hey, ik heb voor je klaargelegd.', ik glimlach even naar hem. In de zomer deden Wren en ik dit regelmatig. Coke maakt je actiever en soms is dat wel nodig. Ik pak mijn snuifbuisje en snuif de lijn in een keer op. 'Damn, dit is goeie shit.', zeg ik als ik hem het buisje geef. Ik pak mijn beker en gooi hem naar achter.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jennifer Parks

    Voor even kijk ik Jared stomverbaasd aan als hij mijn shotglas volspuit met slagroom, maar het duurt ook niet lang voor ik moet lachen. 'Soms ben jij toch ook zo ontzettend flauw he. Ik vroeg niet om slagroom, maar evengoed bedankt.' Zeg ik met een glimlach en zet het glaasje op het tafeltje neer. Straks maar een andere pakken. Ik had Jared hiervoor nog niet zo vaak gesproken, maar hij is wel oke. En die grappen die hij uithaalt, zijn wel om te lachen. Sommigen zijn flauw, maar ach dat heb je altijd wel, is het niet? Ik glimlach even en voor een paar seconden denk ik aan mijn ouders. Mijn vader zou me hiervoor verafschuwen, mijn moeder zou er wel mee kunnen lachen. Ze is een schat, en staat godszijdank altijd aan mijn kant. Waarom ik hier dan ben? Vraag het me niet, want ik weet het niet.


    Faith is everything.



    Wren James Adams

    Ik glimlach naar haar en neem dan het buisje aan. Ik doe hetzelfde als haar en het voelt eigenlijk wel goed.Het was al een tijdje geleden.'Dit voelt nog beter dan vroeger',zeg ik.

    Abigail Rose Meijer
    'Dit voelt nog beter dan vroeger.', zegt Wren en ik knik. 'Komt omdat het nu al helemaal illegaal is.', ik lach even en kijk in de spiegel. Bij mijn linker neusgat zit veel wit. Met een doekje haal ik het weg. Niet dat ik me ervoor schaam maar het is meer dat niet iedereen hoeft te weten dat ik sos gebruik. 'Ik heb zo'n geweldige plek gevonden waar we kunnen roken, ga je mee even peukie roken?', ik glimlach en voel me actiever worden. De coke begint zijn werk te doen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 20:30 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    Wren James Adams

    Ze stelt voor om naar een andere plek te gaan. Ik volg haar gewoon. 'Mag ik dan je aansteker gebruiken?', vraag ik. Het heeft me wel goed gedaan.

    Short

    Abigail Rose Meijer

    Ik pak nog twee bekers met drank en geef Wren er eentje. Mijn bed schuif ik een stukje opzij waardoor het raam vrijkomt. Ik open hem raam en klim samen met Wren de brandtrap op. We gaan samen op mijn plekje uit het zicht zitten. 'Tadaa, mijn geheime plekje.', ik lach zachtjes en steek mijn sigaret aan. 'En tuurlijk mag je me aansteker lenen.'


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    Wren James Adams

    'Bedankt', zeg ik tegen haar wanneer ze me een beker geeft. Ik kijk naar buiten en klim uit het raam.'Jullie hebben nog een brandtrap ook, niet te geloven, jij bent zo goed,je hebt al direct een plek en we zijn hier nog maar een dag', lach ik.