• Macwood High

    Deze rpg speelt zich af in de jaren 50.

    Alles gebeurde heel strikt in Macwood High.
    Je gehoorzaamt beter want als je iets doet wat niet mocht dan was de straf verschrikkelijk.
    De leerkrachten hebben meestal totaal geen medeleiden.
    Daarom zenden vele ouders hun kinderen naar deze school.
    Macwood High ligt heel afgelegen en is omringt door hoge muren.
    Het lijkt wel een gevangenis.
    Maar jongeren blijven jongeren.
    De meesten hebben veel moeite om te gehoorzamen.
    Zeker als ze de foute vrienden krijgen.
    Overleven ze 6 jaar op deze school?
    Het ligt aan hen.




    voorlopige schoolregels:

    *Er is een avondklok. Om halfelf is het leerlingen niet meer toegestaan zich buiten de kamer te begeven.
    * Leerlingen mogen niet zwemmen in het meer.
    * Leerlingen mogen het terrein niet verlaten, enkel met toestemming van een ouder of voogd en/of wanneer de school hen daar toestemming voor geeft. In principe zijn leerlingen zeven dagen per week op school.
    * Het is leerlingen niet toegestaan om de slaapvertrekken van de andere sekse te betreden.
    * We behandelen elkaar met respect.
    * We blijven van elkaars spullen af.
    * We pesten elkaar niet.
    * Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    * Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    * Iedere leerling volgt de verplichte vakken
    * In school wordt er niet gescholden, gevochten of misbruikt.
    * Geen alcohol of drugsgebruik! Roken is ook niet toegestaan!


    regels:
    Let op de Huisregels van Quizlet.
    Probeer de eigenschappen van je karakter geloofwaardig te houden
    16+ is toegestaan, maar houd het realistisch.
    Minimaal 200 woorden.
    Maximaal 2 personages per account.
    Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    Schrijf goed ABN!
    Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    Geen ruzie off-topic!
    Off-topic het liefst in het praattopic
    Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    Geen eendagsvliegen!



    Meisjes:

    1. Camille Jackson - Judithsuzann
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely - MAYBENOT
    3. Abigail Rose Meijer - CaptainKush
    4. Jennifer Parks - MrsMessi
    5. Paige America Resol BlankSpaceSwift
    6. Kate McBryan - LittleNinja
    7. Rebecca Malia McCartney - CaptianHook
    8. Tess Adrianna Martinez - MeganKM
    9.
    ....


    jongens:
    1. Dominic Harris - Ephrya
    2. Jared Avalon - Ephrya
    3. Daniel Taylor Carter - SuperHeroes
    4. gereserveerd
    5. Wren James Adams - MeganKM
    6. Brandon Tyler Johnson - isimat
    7.
    ...


    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168479
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168400&page=last&message=175


    Binnen een half uur begeven de leerlingen zich naar hun kamer en gaan de lichten uit
    directrice:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:59 ]

    Hell Yeah MT
    Niet roken en geen drugs gebruik mmm word moeilijk voor Abigail haha.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:22 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mijn topics, ik wil wel beginnen als dat nodig is.


    all because i liked a girl

    Mag je altijd doen.

    [Mon topieks]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ik wil ook best beginnen maar kent iedereen elkaar al?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    Paige America Resol

    Ik stap het terrein van de school op. Het is altijd eng om het terrein na een vakantie te betreden. Ik ga gewoon naar binnen en naar de feestzaal. De directrice wacht tot ik zit. Ze gaat aan het woord. "Welkom jongens en meisjes. We zijn weer bij een nieuw schooljaar aangekomen. Dat betekent dus weer een goed leerjaar. Ik zal het over de regels hebben." Ik moet moeite doen om niet te roepen dat we die wel kennen. "Je mag geen alcohol of drugs gebruiken en niet roken. Om halfelf mag je niet meer buiten je kamer zijn. Leerlingen mogen niet zwemmen in het meer. Leerlingen mogen niet van het terrein, tenzij daar toestemming voor is. Je mag de vertrekken van de andere sekse niet betreden. We behandelen elkaar met respect. We blijven van elkaars spullen af." Zo herhaalt ze elke regel die ze nog niet heeft gehad. Ik kijk wel naar haar maar ik speel met mijn kettinkje. Gelukkig heeft ze niks door. Na het regelgesprek moet je kijken op welke kamer je slaapt en met wie. Yes! Ik kan wel in de lucht springen van geluk. Ik moet samen met Camille op een kamer. Ik ren bijna naar kamer 405. Daar kies ik een bed en hang ik mijn kleren op in een kast. Het zou nog wel eens een druk jaar kunnen worden.


    all because i liked a girl

    oh ja, mensen laat even weten of jullie personages nieuw zijn op de school of niet. (Wren is niet nieuw)

    Abigail Rose Meijer.

    Ik sta twee straten verwijderd van de school of beter gezegd de hel. Mijn sigaretje is op de helft en ik zucht. Hoe ga ik het volhouden om niet op school te roken. Ik kijk even naar mijn buik. Deze zomer heb ik na heel lang zeuren eindelijk mijn navelpiercing gekregen. Hij is zichtbaar door mijn crop-top en ik kijk nog even naar mijn haar. Als mijn sigaretje op is spuit ik deo over me heen en verstop mijn pakje diep in mijn tas. Zuchtend loop ik naar de school. De muren geven het gelijk een depressief uiterlijk. Waarom deed mijn moeder mij dit aan, alleen maar door de drugs. Ik stap de zaal in en neem plaats aan een tafel. Hopelijk heb ik een leuke kamergenote en niet een of ander heilig boontje. Het schoolhoofd is een oude vrouw die volgens mij haar studenten slaat. Met de harde hand leren wordt het dan genoemd. Ik gaap even en kijk rond op zoek naar leuke jongens. Wren heb ik deze vakantie af en toe gezien maar alleen in de pub. Mijn beste vriendinnen zijn allemaal naar een andere school alleen ik bleef achter. Achter in deze gevangenis wat mensen school noemen.

    Hij is lichtelijk kort sorry daarvoor

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 17:58 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Abigail is ook niet nieuw.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Camille is ook niet nieuw

    Camille Jackson

    Verveeld liep ik de school in en keek even om me heen. Zo op het eerste gezicht zag ik geen bekenden. De hele zomer had ik bij mijn ouders gezeten, het was doodsaai geweest. Eigenlijk was ik blij dat ik terug mocht, niet omdat ik de school zo leuk vond, maar wel omdat ik eindelijk weer mijn vrienden zou zien. Nouja vrienden, echt veel vrienden had ik nooit gehad, maar wel mensen om mee om te gaan, en trouwens, alles was beter dan thuis zitten en alleen maar denken aan mijn vermiste broer omdat er niks anders te doen is. Ik zucht nog een keer diep en ga zitten. Verveeld luister ik naar de regels, echt, dat de directrice dacht dat iedereen zich aan de regels ging houden. Ik zat al lang genoeg hier op school om te weten dat dat absoluut niet ging gebeuren. Als de directrice eindelijk klaar is sta ik op. Ik loop naar de lijst en begin te glimlachen zodra ik zie dat ik met Paige op een kamer zit. Gelukkig zat ik bij een leuk iemand, en niet zoals vorig jaar bij iemand die ik niet kon uitstaan. Ik maak een vreugdesprong en ga snel naar mijn kamer. Als ik binnenkom zie ik dat Paige er al is. Ik loop naar het andere bed en leg mijn spullen neer. “Hey!” zeg ik vrolijk waarna ik op mijn bed plof.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Jennifer is ook niet nieuw


    Faith is everything.

    Bij mij is geen van beide nieuw. Ik schrijf zo


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Jennifer Parks

    Terwijl ik in de rij sta te wachten om bij de lijst met de kamerindeling te komen, ontsnapt er een diepe zucht aan mijn lippen. Ik vind het echt vreselijk om hier weer terug te zijn, maar ik mocht van mijn ouders niet in Spanje blijven. Iets wat ik erg graag wilde. Maar dan zou ik mijn beste maatje, Dominic, ook nooit meer zien. De vrienden die ik hierbuiten heb, zou ik ook nooit meer zien. Maar ooit, ooit ga ik terug naar waar ik vandaan kom. Het duurt gelukkig niet lang voor ik bij de lijsten aangekomen ben, en het duurt ook niet lang voor ik zie dat ik met Abigail op een kamer slaap dit jaar. Het is gelukkig niet iemand waar ik echt een hekel aan heb, maar het is ook mijn beste vriendin niet. Om heel eerlijk te zijn, heb ik amper een paar woorden met haar gewisseld. En nu zouden we kamergenoten worden voor het hele schooljaar. Het liefste zou ik samen met Do op een kamer slapen, maar dat is iets wat hier ten strengste is verboden. Je mag als meisje niet bij een jongen op de kamer komen, en omgekeerd ook niet. Ik loop weg van de tafel, en laat mijn ogen langs de verschillende gezichten glijden, op zoek naar Abigail. Als ik haar zie zitten, loop ik gelijk naar haar toe, en tik haar zachtjes aan. 'Abigail? Ik zie net, dat we kamergenoten zijn voor dit jaar. Kamer 402.' Zeg ik haar met een halve glimlach, en ga naast haar aan de tafel zitten.

    De stukjes worden langer, promise!


    Faith is everything.

    Wren James Adams

    Weer een rot jaar op deze stomme school. Soms heb ik het gevoel dat ze me haten omdat ze me hier naartoe sturen. Maar het is zo'n stom principe in ons gezin.
    Mama en papa gingen naar deze school, dus ik en Jack ook. Gelukkig was dit mijn laatste jaar hier. Dat hoop ik tenminste. Ik loop de poorten van deze school weer binnen. Elk jaar hoopte ik dat ik hier niet meer moest terugkomen. Maar elk jaar liep ik terug door deze poorten. Ik loop de school binnen en zie een paar bekenden. Met bekenden bedoel ik mensen die ik hier al een paar keer gezien heb. Na 6 jaar ken je hier al wat mensen. Met tegenzin luister ik naar de directrice. Die onnodige dingen verteld die ik echt al beu gehoord ben. Toch luister ik in het geval ze toch iets nieuws zegt. Als ze klaar is kijk ik voor de kamerverdeling.

    kort

    Abigail Rose Meijer
    Een meisje kwam naar me toelopen. Het was Jennifer. Eigenlijk ken ik haar niet eens zo goed maar misschien is ze wel heel aardig. Ik draai me naar haar en glimlach even. We praten over de zomervakantie en over het schooljaar. Jennifer lijkt me een heel braaf meisje, misschien wel iets te braaf voor mij. Ik haal mijn hand door mijn lange blonde haren. De regels klinken bekent en ik verlang nu al terug naar de zomer. Elke avond zuipen,blowen,snuiven en nog meer van zulke dingen. Ik focus me weer op mijn kamer genoot. 'Het is niet toegestaan om de slaapvertrekken van de andere sekse te betreden.' , zegt het schoolhoofd en ik zucht. Het zou hier zo veel leuker zijn als dat wel zou mogen. Wren loopt langs en ik begroet hem. Wren was de man op school en vele meisjes beginnen te giechelen als hij langs loopt. 'Hoe was je zomer nog?', vraag ik aan hem terwijl ik hem verleidelijk aankijk.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead