• Macwood High

Deze rpg speelt zich af in de jaren 50.

Alles gebeurde heel strikt in Macwood High.
    Je gehoorzaamt beter want als je iets doet wat niet mocht dan was de straf verschrikkelijk.
    De leerkrachten hebben meestal totaal geen medeleiden.
    Daarom zenden vele ouders hun kinderen naar deze school.
    Macwood High ligt heel afgelegen en is omringt door hoge muren.
    Het lijkt wel een gevangenis.
    Maar jongeren blijven jongeren.
    De meesten hebben veel moeite om te gehoorzamen.
    Zeker als ze de foute vrienden krijgen.
    Overleven ze 6 jaar op deze school?
    Het ligt aan hen.

voorlopige schoolregels:

*Er is een avondklok. Om halfelf is het leerlingen niet meer toegestaan zich buiten de kamer te begeven.
    * Leerlingen mogen niet zwemmen in het meer.
    * Leerlingen mogen het terrein niet verlaten, enkel met toestemming van een ouder of voogd en/of wanneer de school hen daar toestemming voor geeft. In principe zijn leerlingen zeven dagen per week op school.
    * Het is leerlingen niet toegestaan om de slaapvertrekken van de andere sekse te betreden.
    * We behandelen elkaar met respect.
    * We blijven van elkaars spullen af.
    * We pesten elkaar niet.
    * Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    * Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    * Iedere leerling volgt de verplichte vakken
    * In school wordt er niet gescholden, gevochten of misbruikt.
    * Geen alcohol of drugsgebruik! Roken is ook niet toegestaan!

regels:
    Let op de Huisregels van Quizlet.
    Probeer de eigenschappen van je karakter geloofwaardig te houden
    16+ is toegestaan, maar houd het realistisch.
    Minimaal 200 woorden.
    Maximaal 2 personages per account.
    Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    Schrijf goed ABN!
    Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    Geen ruzie off-topic!
    Off-topic het liefst in het praattopic
    Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    Geen eendagsvliegen!

Meisjes:

1. Camille Jackson - Judithsuzann
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely - MAYBENOT
    3. Abigail Rose Meijer - CaptainKush
    4. Jennifer Parks - MrsMessi
    5. Paige America Resol BlankSpaceSwift
    6. Kate McBryan - LittleNinja
    7. Rebecca Malia McCartney - CaptianHook
    8. Tess Adrianna Martinez - MeganKM
    9.
    ....

jongens:
    1. Dominic Harris - Ephrya
    2. Jared Avalon - Ephrya
    3. Daniel Taylor Carter - SuperHeroes
    4. gereserveerd
    5. Wren James Adams - MeganKM
    6. Brandon Tyler Johnson - isimat
    7.
    ...

Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168479
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168400&page=last&message=175

Binnen een half uur begeven de leerlingen zich naar hun kamer en gaan de lichten uit
    directrice:

[ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:59 ]

Daniel Taylor Carter

Uiteindelijk liep hij maar naar zijn kamer. Veel zin in deze school had hij niet, het was hier net een gevangenis en dat zijn pleegouders hem hierheen stuurden zeiden wel meer over hen dan hem. Naast zijn 'whatever' instelling was hij over het algemeen wel vriendelijk tegen anderen en vooral tegen volwassenen. Of ze moesten hem heel erg stangen. Hij kon het sowieso met zijn zogenaamde familie niet vinden. Net zou als zijn ouders waren ze van discipline, alleen vonden zijn ouders Daniels daden zo nu en dan nog wel om te lachen. Zijn pleegouders daarin tegen niet die vonden dat zijn eigen ouders hem verkeerd hadden opgevoed. Hij weet nog dat hij toen woedend was geworden en was weggelopen naar zijn zus. En hij kwam pas na twee dagen terug, met huisarrest. Ook had hij dik twee weken niet tegen ze gepraat. Het kwam misschien kinderachtig over, maar die woorden hadden ze beter voor zichzelf moeten houden.
    Niet veel later kwam hij bij de kamer aan en stapte hij binnen. Hij gooide zijn koffer op een van de twee bedden en ging zelf op dat bed zitten. Waarna zijn blik door de kamer gleed.

''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

MeganKM schreef:
    *PRIKBORD BERICHT*

4A:

1. Camille Jackson
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely
    3. Paige America Resol
    4. Daniel Taylor Carter
    5. Abigail Rose Meijer

Vakken voor 4A:

Maandag: 1. Paardrijden
    2. Wiskunde

3. Muziek
    4. Engels

5. Zwemmen
    6. Wiskunde

7. Muziek

dinsdag: 1. Paardrijden
    2. Wiskunde

3. hardlopen
    4. Wiskunde

5. Tekenen
    6. Engels

7. Hardlopen

woensdag: 1. Paardrijden
    2. Geschiedenis

3. zwemmen
    4. Muziek

donderdag: 1. Paardrijden
    2. Frans

3. tekenen
    4. Hardlopen

5. Wiskunde
    6. Frans

7. Engels

Vrijdag:
    1. Muziek
    2. Biologie

3. Paardrijden
    4. Geschiedenis

5. Zwemmen

5A:

1.Rebecca Malia McCartney
    2.Jared Avalon
    3. Kate McBryan
    4. Brandon Tyler Johnson

Maandag: 1. Wiskunde
    2. Paardrijden

3. Engels
    4. Engels

5. Muziek
    6. Geschiedenis

7. Italiaans

Dinsdag: 1. Italiaans
    2. Paardrijden

3. Wiskunde
    4. Hardlopen

5. Wiskunde
    6. Frans

7. Muziek

Woensdag: 1. Geschiedenis
    2. Paardrijden

3. Hardlopen
    4. Engels

donderdag: 1. Engels
    2. Paardrijden

3. Wiskunde
    4. Geschiedenis

5. Engels
    6. Geschiedenis

7. Italiaans

vrijdag: 1. Wiskunde
    2. Paardrijden

3. Tekenen
    4. Zwemmen

5. Frans

6A:
    1.Wren James Adams
    2.Dominic Harris
    3.Jennifer Parks

Maandag: 1. Wiskunde
    2. Engels

3. Frans
    4. Muziek

5. Italiaans
    6. Wiskunde

dinsdag: 1. Zwemmen
    2. Engels

3. Paardrijden
    4. frans

5. Italiaans
    6. hardlopen

7. muziek

woensdag: 1. geschiedenis
    2. Wiskunde

3. Frans
    4. Paardrijden

donderdag: 1. Zwemmen
    2. Wiskunde

3. Engels
    4. Frans

5. Geschiedenis
    6. Muziek

7. Paardrijden

Vrijdag: 1. Biologie
    2. Engels

3. Geschiedenis
    4. Biologie

5. Hardlopen
    6. Wiskunde

Paige America Resol
    "Why are we alive? Is it because we can make a next generation?"

Ik vertel Camille het verhaal van mijn zusjes. Ze schrikt ervan. Ze wacht nog even tot ik rustig ben en gaat dan even haar kluisje checken. Ik pak een foto uit mijn koffer. Bijna moet ik weer huilen. De foto van mij en m'n zusjes. Ik zet hem op het nachtkastje en ga even liggen. De witte kamer zal hopelijk snel volhangen met foto's en ander stuff. Dan hoor ik door de deur: "Alle leerlingen naar hen kamers." Nou ik ben er al. Ik tuur uit het raam en mijn gedachten dwalen af naar Piper en Phoebe.

"We gaan je missen Paige!" Mijn achtjarige zusjes zwaaien naar me als ik vertrek naar de limosine. Ik zwaai met een waterig glimlachje als ik een sigaret aansteek. "Bye Piper en Phoebe." Ik stap in de limosine. Het is gewoon niet eerlijk.

Met een zucht pak ik het kettinkje beet. "Ik hoop dat ik jullie snel weer zie." zeg ik zacht. Daarna val ik in een lichte slaap.

ik weet het kort

[ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 11:31 ]

all because i liked a girl

Kate McBryan

'En als jullie jullie daar allemaal aan houden wensen ik en het hele lerarencomité jullie een fantastisch jaar toe!' prevelde ik met de directrice mee. Na 3 volle jaren op deze school te hebben gezeten zou men toch gaan denken dat ze wat meer originaliteit in die gerecycled speech kunnen gooien, maar neen hoor. Zelfde speech. Elk jaar opnieuw. Wel moet ik toegeven dat ik het daaropvolgende gejoel, overdreven lange handgeklap en extreem gefluit nooit zou willen zien vergaan. Het was altijd vermakend om de staff te zien proberen de jongeren, waaronder ik dus meedoe met het overdreven lange handgeklap, te bedwingen. zelfde speech, zelfde reactie bitches. Nadat alle plechtigheden voltrokken waren draaide ik me om en liep naar het reusachtige prikbord. Dat ding nam een volledige muur van de hal in, zo groot was het. Met mijn ogen speurde ik het af tot ik gevonden had wat ik zocht:
    Kamer 12
    Westvleugel
    Kate McBryan
    Rebecca Malia McCartney

Dus ik deelde de kamer met Ruby, okkish, geen probleem voor mij. Ik kende haar niet zo goed maar ik wist wel dat ze nog een lieve kant kon hebben, als je tenminste aardig bleef. De trappen op naar boven dan naar rechts, een eindje doorlopen tot je de zware deur van de westvleugel tegenkwam, nog wat verder aan de rechterkant en daar was hij dan. Kamer 12. Ik duwde de deur open en trok mijn valies achter me aan. Ik zag dat Ruby al begonnen was met uitpakken. 'Hello' zei ik vriendelijk met mijn britse accent. 'Blijkt dat we een hele kamer voor ons alleen hebben.' grijnsde ik terwijl ik mijn valies op het bed aan de andere kant van de kamer plaatste.

Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

Camille Jackson

Ze liep zuchtend naar haar kamer toen dat werd omgeroepen. Ze keek naar Paige en glimlachte even, zo stil mogelijk deed ze alles. Ze wou haar niet wakkermaken. Ze pakte wat foto's uit haar koffer en keek even naar de foto van haar broer. Ze haalde diep adem en zette die op haar nachtkastje. Haar kleding legde ze georganiseerd in de kast. Dat scheelde haar later weer werk. Ze haalde een hand door haar haren en keek nog even rond, eigenlijk kon ze niet zo veel meer doen. Ze liep naar haar bed en ging zitten. Ze beet zachtjes op haar lip en keek weer naar de foto van haar broer. Wat miste ze hem toch. Nadat hij had gevochten in de oorlog was hij nooit meer terug gekomen. Dat had haar hele familie veel pijn gedaan, haar vader had zelf trauma's overgehouden aan het vechten in de oorlog, en haar moeder was depressief door de vermissing van haar broer. Ze ging liggen en staarde stil naar het plafond.

Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

Dominic Harris.
    'Er moet gewoon iets aan gedaan worden, ook al heeft het geen zin om met ze te praten. Dit kan en mag echt niet zo doorgaan tot je uit huis gaat. En een steen ligt niet zo comfortabel heb ik zo'n vermoeden van. Anders ga ik met je mee, als je met ze gaat praten? Zeg ze hoeveel pijn het je doet, zeg ze wat het met je doet.' Hij zuchtte. Ze begreep het niet. 'Hebben ze je rug weer te pakken gehad?'
          'Niet zozeer geslagen, ik kreeg deze vakantie paar keer een duw tegen iets aan en kwam zo met mijn rug laatst nog vol tegen de kast aan. Ik mag van geluk spreken dat ik niets gebroken heb. In ieder geval, praten gaat echt niet lukken Jen.' Hij werd onderbroken door de stem van de directrice die hun richting kamers stuurde. 'Ik spreek je later nog wel.' Hij glimlachte even licht en greep zijn spullen bij elkaar, waarna hij richting kamer ging. Ergens halverwege de gangen kwam hij Paige nog tegen, waar hij snel een kus op haar wang drukte als begroeting. 'Ik spreek je vanavond nog?'

Jared Avalon.
    Gezien hij al te laat was, begaf hij zich maar direct richting de kamers. Hij had nog steeds geen idee met wie hij op een kamer zou komen, dus het was een hele verassing Wren daar aan te treffen. 'Hallo!' Hij trok de deur met zijn voet achter zich dicht en gooide zijn spullen op het lege bed, nog niet bepaald van plan alvast uit te gaan pakken.

And I'm nothing. You've always said you want nothing.

Jennifer Parks

'Is goed Do.' mompel ik zachtjes, en loop met mijn koffers richting de kamer die ik met Abigail moet delen. Ergens heb ik een vermoeden dat dit een moeizaam jaar gaat worden, omdat ze een reputatie hier heeft, maar aan de andere kant.. Ik moet maar zien wat er gebeuren gaat, toch? Eenmaal binnen, zie ik dat ze het bed bij het raam geclaimd heeft, en zet ik zwijgend mijn koffers op het andere bed neer. Wonder boven wonder heeft mijn moeder mijn koffers ingepakt, waardoor ik nu alles zo vanuit mijn koffer in de kast kan leggen. Scheelt toch weer een hoop opvouw werk.
    Als alles netjes in de kast ligt, schuif ik mijn koffers onder het bed en zet ik nog wat foto's op mijn nachtkastje neer. Een gezinsfoto, tijdens de afgelopen vakantie, en nog een foto samen met mijn opa en oma in Spanje. Die mensen mis ik echt heel erg, maar ik zou zo snel mogelijk teruggaan, voor een paar weken. Aangezien we hier niet weg mogen, zal dat pas volgende zomer zijn.
    Ik schud mijn kussens nog wat op, en vouw het rooster open wat op mijn nachtkastje ligt. De gebruikelijke vakken, zoals altijd. Ik heb alleen moeite met Frans en Italiaans, de rest moet makkelijk te halen zijn. En als ik alles haal, dan ben ik eindelijk van deze gevangenis af. Dan hoef ik hier nooit meer terug te keren, dan kan ik mijn eigen leven gaan leiden.

Faith is everything.

Wren James Adams

Ik besluit terug naar mijn kamer te gaan, aangezien ze net afgeroepen hebben dat iedereen naar de kamers moet gaan. Maar dit gedoe ken ik al. Eerst gaat iedereen naar hun kamer, blijven ze daar een paar minuten en verplaatst iedereen zich toch nog op een of andere manier. Want vanaf het moment dat iedereen in de kamers is houden de docenten toezicht. Ik kom binnen in de kamer en zie nog steeds niemand. Ik besluit om mijn koffer te legen. Na een paar minuten komt Jared binnen.'Hallo!', zegt hij. Ik antwoord maar gewoon met 'hey'. Hij ziet er wel chill uit. Hopelijk is hij ook zo.

(MT)

I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

Abigail Rose Meijer
    Na een lange tijd komt Jennifer eindelijk binnen. Ik sta in de spiegel te kijken naar mijn kont in mijn zwarte broekje. 'Vanavond hebben we een samen zijn hier.', zeg ik tegen haar terwijl ik haar aankijk via de spiegel. Mijn eyeliner werk ik bij en de flessen vodka zet ik op het tafeltje. Ik ga op mijn bed zitten en begin de sos te vermalen, dit zou een geweldige avond worden. 'Is er een jongen die je wilt uitnodigen?', ik kijk haar grijnzend aan. Hopelijk gaat ze niet zeuren.

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

x Rebecca Malia McCartney x

Langzamerhand waren haar koffers uitgepakt en schoof ze die onder haar bed. Zelf plofte ze op het bed en zuchtte. De school was niets, maar wat ze al helemaal haatte was dat ze in de lessen een rok moest dragen. Normaal had ze wel wat minder nonnenkledij aan. ''Hello.'' hoorde ze. Ruby keek op en zag Kate McBryan staan. Ze had geen hekel aan haar, maar vrienden waren ze ook niet echt. Eigenlijk vond ze alles wel best zolang ze maar aardig tegen haar deden. Anders werd zij ook een regelrecht kreng. ''Hee..'' zei ze met een lichte glimlach. ''Blijkt dat we een hele kamer voor ons alleen hebben.'' grijnsde Kate. Ruby knikte. Ze mocht Kate wel, ze deed altijd aardig tegen haar en zij dus ook richting het roodharige meisje. ''Jep. Het wordt vast wel gezellig hier,'' glimlachte de brunette en ze ging rechtop zitten.

[ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 13:33 ]

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Jennifer Parks

Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar wat ze aan het vermalen is. Een samen zijn. Een soort feestje, dus? Ach, misschien zou het nog wel leuk worden ook. Als ik maar geen drugs hoefde te gebruiken. Drank, geen probleem, maar de rest.. Nee, bedankt. Als ze me vraagt of ik nog een jongen is die ik uit wil nodigen, denk ik snel even aan de jongens die ik hier ken. Do is hier geen type voor, Wren zou vast wel komen omdat hij veel omgaat met Abigail, en verder.. Ken ik hier niet zo veel jongens persoonlijk. 'Nee, eigenlijk niet. Komen er veel mensen?' Ik kijk haar vragend aan, en laat mijn ogen dan even door de kamer gaan. Gelukkig is het niet zo'n kippenhok, waar de bedden bijna tegen elkaar staan. We hebben allebei genoeg ruimte voor onze spullen.
    Mijn ogen blijven hangen bij het tafeltje, waar een aantal vodka flessen op staan. Ik zou me er niet mee gaan bemoeien, ze zouden die verantwoording heus wel zelf kunnen dragen. En buiten dat, ik klaag niet snel bij docenten of andere mensen van toezicht. Plus, ik ben zelf niet vies van een feestje. Ik hou er wel van, tot op zekere hoogte natuurlijk.

Faith is everything.

[ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:00 ]

I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

Abigail Rose Meijer
    Jennifer vindt het gelukkig geen probleem en vraagt of er veel mensen komen. 'Mmm geen idee, Daniel, Do en Jared komen denk ik wel en Wren nodigt bog wat mensen uit.', ik schuif de sos in een spacepackie en spring op. 'Wat ga je aandoen vanavond?', vraag ik aan Jennifer. Eigenlijk weet ik bijna niks van haar maar misschien komt daar na vanavond wel verandering in. Ik borstel mijn lange blonde haren en kijk even naar haar kleding. Vooral bedekkende kleding maar niet tuttig ofso.

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Paige America Resol
    "Why are we alive? Is it because we can make a next generation?"

Vanavond hebben we een feest op de kamer van Abigail en Jennifer. Ik wil eigenlijk niet gaan, maar Camille haalt me over. "Toe Paige. Het wordt vast gezellig en leuk." smeekt Camille. Ik zucht, Abigail verwacht natuurlijk weer van rijke tata's dat ze heel mooi en in dure jurken aankomen zetten. Ik leg mijn deels dure jurkje klaar met donkergroene hakken. Ik heb zin in morgen, maar alleen het eerste uur. Dat is paardrijden. de stem van de directrice klinkt weer door de deur. "Alle leerlingen mogen weer vrij beewegen over het terrein." Mooi zo. Ik sta op en loop de gang in. De nieuwe jongen bekijkt me en ik voel me een beetje ongemakkelijk. "Mooi kettinkje." fluistert hij. Woede begint te borrelen. "Het is een teken voor mij en mijn zusjes." snauw ik hem toe. "Denk maar niet dat jij dat krijgt." snauw ik nog even. Mijn donkerbruine lokken zwaai ik naar achteren en ik loop met grote passen naar de eetzaal voor de lunch. Alleen ik ben er maar. Fijn, want ik ben wel even klaar met alles en iedereen. Ik beleg een broodje met kaas. "I wish i can see you again." Met flinke happen eet ik mijn broodje op. Alweer dwalen mijn gedachten af. Dit keer naar mijn paard, Quincy. Waarom lieten mijn ouders me toch niet binnen? Waarom moest ik bij een vriendin aankloppen? Ik zal het nooit weten.

[ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 14:09 ]

all because i liked a girl