• Macwood High

    Deze rpg speelt zich af in de jaren 50.

    Alles gebeurde heel strikt in Macwood High.
    Je gehoorzaamt beter want als je iets doet wat niet mocht dan was de straf verschrikkelijk.
    De leerkrachten hebben meestal totaal geen medeleiden.
    Daarom zenden vele ouders hun kinderen naar deze school.
    Macwood High ligt heel afgelegen en is omringt door hoge muren.
    Het lijkt wel een gevangenis.
    Maar jongeren blijven jongeren.
    De meesten hebben veel moeite om te gehoorzamen.
    Zeker als ze de foute vrienden krijgen.
    Overleven ze 6 jaar op deze school?
    Het ligt aan hen.




    voorlopige schoolregels:

    *Er is een avondklok. Om halfelf is het leerlingen niet meer toegestaan zich buiten de kamer te begeven.
    * Leerlingen mogen niet zwemmen in het meer.
    * Leerlingen mogen het terrein niet verlaten, enkel met toestemming van een ouder of voogd en/of wanneer de school hen daar toestemming voor geeft. In principe zijn leerlingen zeven dagen per week op school.
    * Het is leerlingen niet toegestaan om de slaapvertrekken van de andere sekse te betreden.
    * We behandelen elkaar met respect.
    * We blijven van elkaars spullen af.
    * We pesten elkaar niet.
    * Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    * Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    * Iedere leerling volgt de verplichte vakken
    * In school wordt er niet gescholden, gevochten of misbruikt.
    * Geen alcohol of drugsgebruik! Roken is ook niet toegestaan!


    regels:
    Let op de Huisregels van Quizlet.
    Probeer de eigenschappen van je karakter geloofwaardig te houden
    16+ is toegestaan, maar houd het realistisch.
    Minimaal 200 woorden.
    Maximaal 2 personages per account.
    Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    Schrijf goed ABN!
    Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    Geen ruzie off-topic!
    Off-topic het liefst in het praattopic
    Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    Geen eendagsvliegen!



    Meisjes:

    1. Camille Jackson - Judithsuzann
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely - MAYBENOT
    3. Abigail Rose Meijer - CaptainKush
    4. Jennifer Parks - MrsMessi
    5. Paige America Resol BlankSpaceSwift
    6. Kate McBryan - LittleNinja
    7. Rebecca Malia McCartney - CaptianHook
    8. Tess Adrianna Martinez - MeganKM
    9.
    ....


    jongens:
    1. Dominic Harris - Ephrya
    2. Jared Avalon - Ephrya
    3. Daniel Taylor Carter - SuperHeroes
    4. gereserveerd
    5. Wren James Adams - MeganKM
    6. Brandon Tyler Johnson - isimat
    7.
    ...


    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168479
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168400&page=last&message=175


    Binnen een half uur begeven de leerlingen zich naar hun kamer en gaan de lichten uit
    directrice:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:59 ]



    b]Wren James Adams[/b]

    Ik knipoog naar haar. 'Kzie je vanavond Mejier', fluister ik in haar oor en zoek dan de lijst waarop staat met wie, wie een kamer deelt. Ik kijk naar mijn naam ernaast staat Jared. Hem ken ik niet echt. Hij zal wel geen nerd zijn. Zo ziet hij er niet uit. Hoop ik. Ik loop de trappen op en zoek dan de kamer. Als ik het eenmaal gevonden heb ga ik binnen en leg me neer op een van de twee bedden. Morgen begint de bullshit weer.

    Daniel Taylor Carter





    Hij luisterde niet eens naar de directrices speech en zat gewoon wat voor zich uit te staren. Zoals altijd was hij alleen gekomen met de trein. Zijn pleegouders namen nooit de moeite om hem weg te brengen, voor hen was hij toch enkel een probleemkind die discipline zou moeten leren kennen. Wat hij dikke bullshit vond. Na die speech stond hij op en keek kort rond, waarna hij zijn koffers pakte en stil bleef staan. Hij zou zijn kamer met ene Dominic delen, en hij had geen flauw benul wie dat was. Maar daar zou hij uiteindelijk wel achter komen.

    -Ze worden langer-

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 18:03 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Abigail Rose Meijer
    Ik grijns even om wat Wren doet en loop met mijn tassen naar de kamer. Mijn koffer gooi ik op het bed naast het raam en ik kijk naar buiten. Het valt mij op dat er een brandtrap naast mijn raam zit. Ik grijns even, misschien kan ik toch gaan roken. Snel doorzoek ik mijn tas naar mijn sigaretten alleen mijn aansteker lijkt spoorloos te zijn verdwenen. Zuchtend laat ik me op mijn bed vallen. Ik kijk de kamer rond en begin met het inruimen van mijn kledingkast. Mijn korte zwarte broekje gooi ik op mijn bed. Die trek ik vanavond aan samen met mijn roze topje. De foto met mijn broers zet ik op het nachtkastje naast mijn bed. Wat mis ik ze. Jason heb ik sinds hij in de gevangenis zit niet meer gezien. Na lang zoeken vind ik eindelijk mijn aansteker. Ik open het raam en klim met de brandtrap naar boven. Daar ga ik uit het zicht zitten en steek een sigaretje op. Eindelijk weer nicotine! Na het sigaretje ga ik terug naar mijn kamer. Jennifer is er nogsteeds niet en ik ga op mijn bed liggen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    *PRIKBORD BERICHT*

    4A:

    1. Camille Jackson
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely
    3. Paige America Resol
    4. Daniel Taylor Carter
    5. Abigail Rose Meijer

    Vakken voor 4A:

    Maandag: 1. Paardrijden
    2. Wiskunde

    3. Muziek
    4. Engels

    5. Zwemmen
    6. Wiskunde

    7. Muziek

    dinsdag: 1. Paardrijden
    2. Wiskunde

    3. hardlopen
    4. Wiskunde

    5. Tekenen
    6. Engels

    7. Hardlopen

    woensdag: 1. Paardrijden
    2. Geschiedenis

    3. zwemmen
    4. Muziek


    donderdag: 1. Paardrijden
    2. Frans

    3. tekenen
    4. Hardlopen

    5. Wiskunde
    6. Frans

    7. Engels

    Vrijdag:
    1. Muziek
    2. Biologie

    3. Paardrijden
    4. Geschiedenis

    5. Zwemmen



    5A:


    1.Rebecca Malia McCartney
    2.Jared Avalon
    3. Kate McBryan
    4. Brandon Tyler Johnson
    5. Tess Adrianna Martinez


    Maandag: 1. Wiskunde
    2. Paardrijden

    3. Engels
    4. Engels

    5. Muziek
    6. Geschiedenis

    7. Italiaans

    Dinsdag: 1. Italiaans
    2. Paardrijden

    3. Wiskunde
    4. Hardlopen

    5. Wiskunde
    6. Frans

    7. Muziek

    Woensdag: 1. Geschiedenis
    2. Paardrijden

    3. Hardlopen
    4. Engels

    donderdag: 1. Engels
    2. Paardrijden

    3. Wiskunde
    4. Geschiedenis

    5. Engels
    6. Geschiedenis

    7. Italiaans


    vrijdag: 1. Wiskunde
    2. Paardrijden

    3. Tekenen
    4. Zwemmen

    5. Frans



    6A:
    1.Wren James Adams
    2.Dominic Harris
    3.Jennifer Parks

    Maandag: 1. Wiskunde
    2. Engels

    3. Frans
    4. Muziek

    5. Italiaans
    6. Wiskunde



    dinsdag: 1. Zwemmen
    2. Engels

    3. Paardrijden
    4. frans

    5. Italiaans
    6. hardlopen

    7. muziek

    woensdag: 1. geschiedenis
    2. Wiskunde

    3. Frans
    4. Paardrijden


    donderdag: 1. Zwemmen
    2. Wiskunde

    3. Engels
    4. Frans

    5. Geschiedenis
    6. Muziek

    7. Paardrijden

    Vrijdag: 1. Biologie
    2. Engels

    3. Geschiedenis
    4. Biologie

    5. Hardlopen
    6. Wiskunde

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 17:05 ]

    Nieuw prikbord bericht

    [Kluisjes:

    nr: 100: Camille
    101: Paige
    102: Christine
    103: Abigail
    104: Daniel
    105: Wren
    106: Dominic
    107: Jared
    108: Rebecca
    109: Jennifer
    110: Kate
    111: Brandon
    De kluisjes staan allemaal naast elkaar in de hang van de lokalen

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 22:56 ]


    x Rebecca Malia McCartney x

    Gezien ze iets later was dan verwacht had ze de speech gemist. Niet dat dit Ruby boeide, ze had dat ding toch wel vaker gehoord en nog meer keren hoefde voor haar niet echt. Daarbij kwam dat je in zo'n kleine periode vast niet zo snel alle regeltjes zou vergeten, vooral niet op deze school. Ja, ze haatte het hier. Alles moest volgens de regels en als je dat niet deed dan kon je enkel wensen dat je had geluisterd. Dat deerde haar niet, geen lol maken zou eigenlijk in de regels moeten staan hier. Want als je ook maar een millimeter over de scheef ging had je al grote problemen.
    Ruby zuchtte eens en haalde een hand door haar lokken waarna ze haar kamer voor dit schooljaar opzocht. Haar koffers trok ze achter zich mee en haar handtas had ze om haar schouders geklemd. Het duurde niet erg lang voordat ze haar kamer vond, maar voor haar was het wel lang. In geduld hebben was zij niet bepaalt de beste.
    Niet veel later stapte ze de kamer in en koos een bed, waarna ze haar koffers uitpakte. Morgen zouden de lessen weer beginnen en zin daarin had ze niet.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 13:11 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Camille Jackson

    Een zucht verliet haar mond. Waar was iedereen die ze wel kende?! Ze besloot even naar buiten te gaan voor wat frisse lucht. Ze liep naar buiten en ging tegen de muur aan staan. Stil keek ze om zich heen terwijl ze nadacht. Paige was op hun kamer, dat wist ze. Maar waar was Ruby? De kans dat Ruby weer is te laat was, was best aanwezig. Ze haalde diep adem en zuchtte nogmaals. Stil keek ze rond, eigenlijk was er in de vakantie helemaal niks veranderd. Alle bomen nog precies op dezelfde plek, het gebouw nog niet opgeknapt, niet dat het zo lelijk was maar ze was eigenlijk wel toe aan wat verandering. Toen ze genoeg frisse lucht had gehad besloot ze op zoek te gaan naar Ruby, ook al was het niet mogelijk om haar zo snel te vinden in zo'n groot gebouw. Ze had tenminste wat te doen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    [MT]


    - God only knows

    Brandon Tyler Johnson



    Met mijn koffer in mijn hand en mijn tas over mijn schouder liep ik het immens grote gebouw van de school binnen waar ik het komende jaar door zou brengen. Zuchtend keek ik om me heen. Waarom konden ze me ook nooit ergens op tijd afzetten? Aan de ene kant was hij blij. Blij dat hij van zijn irritante stiefouders af was, zoals hij zijn oom en tante al negen jaar lang noemde. Maar aan de andere kant was hij boos. Boos omdat hij gewoon zijn eigen dingen wilde doen en niet wilde dat mensen hem de wet oplegde.
    Ondertussen had hij wel door dat hij de speech van de directrice gemist had en schudde zijn hoofd. Overal zag hij mensen maar hij had geen idee waar hij moest zijn.
    Hij besloot maar naar een informatiebalie te gaan zoeken in de hoop dat ze hem daar verder konden helpen. Hij besloot er maar het beste van te maken. Hij zou instromen in het vijfde jaar. Met allemaal mensen van zijn leeftijd en hij hoopte dat ze aardig waren. Over het algemeen had hij niet zo'n moeite om vrienden te maken, maar een nieuwe school was toch iets anders..

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 23:19 ]


    - God only knows

    Wren James Adams

    Ik besluit om naar beneden te gaan aangezien mijn kamergenoot er nog steeds niet was. Als ik de trap afloop zie ik een onbekend gezicht. Laten we daar eens naartoe gaan. 'Hey nieuwtje', zeg ik als ik voor hem sta. Mensen zijn altijd verwonderd als ik tegen nieuwelingen praat. Daarom doe ik het juist.

    Brandon Tyler Johnson



    Ik zie in de verte iemand van de trap aflopen en vervolgens loopt hij gelukkig mijn kant op. 'Hey nieuwtje!' zegt hij als hij voor me staat waarna ik even hardop lach. 'Hey.' zeg ik waarna ik mijn hand uitsteek en me aan hem voorstel. 'Brandon Tyler Johnson. Maar noem me zoals je wilt.' zeg ik waarna ik mijn tanden bloot lach.
    'Ik heb zo'n gevoel dat ik de speech gemist heb en ik heb verder geen idee waar ik moet zijn en waar ik mijn koffer kwijt kan.' zeg ik waarna ik kort naar de grote zwarte koffer knik die ik ondertussen op de grond heb gezet. Ik moest hier een jaar verblijven dus het zou wel handig zijn om te weten waar ik mocht slapen en in welke klas ik zat.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 0:00 ]


    - God only knows

    Wren James Adams

    Wow die gast is vriendelijk. Dat zijn we hier niet gewend. Dan vraagt hij een paar praktische vragen. 'Daar staat een lijst met de kamerverdeling. Op het prikbord gangen de lessenroosters, en vanavond is eer een feestje bij Abigail en Jennifer, nieuwtje. Ik ben trouwens Wren', zeg ik. Dat is ook de eerste keer dat ik zo behulpzaam ben.

    Paige is niet nieuw btw

    Paige America Resol



    Mijn blik glijdt over het schoolterrein. Ik heb het kettinkje stevig vast, het is gewoon mijn alles. Ik heb door dat er niks is te doen en ga weg uit mijn kamer die ik deel met Camille. Een paar jongens kijken me na, alsof ze weten dat ik in een niet vrolijke bui ben. Je mag gelukkig op het terrein zitten of liggen, maar veel niet. Ik ga tegen de school zitten met mijn voeten hoog opgetrokken. Ik bijt op mijn lip, het lukt niet om mijn tranen binnen te houden. Ik zie Dominic en hij ziet mij. Direct komt hij op me af en vraagt: "Wat is er Paige?" Ik ben alleen nog te erg aan het huilen. Ik veeg ze weg en begin te praten. "Piper en Phoebe, ze zitten thuis maar weten niet of ik nog leef. Ik ben de enige met het kettinkje." snik ik. Dominic trekt me overeind. "Je hoeft niet te huilen. Je zussen zijn toch sterk genoeg. Je bent dan weliswaar de oudste, maar laat ze. Maar wacht eens." Ik kijk Dominic met betraande ogen aan. "Weet je niet of ze nog leven?" roept hij verbaasd uit. Ik snik en ren naar binnen. Ik ga naar 405 en huil het uit. Camille komt dan ook binnen. "Het spijt me." fluister ik.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 7:42 ]


    all because i liked a girl

    Camille Jackson

    Uiteindelijk besloot ze maar terug te gaan naar haar kamer. Toen ze binnenkwam keek ze even naar Paige. "Gaat het wel?" vroeg ze bezorgd. Ze ging naast haar zitten en luisterde naar haar verhaal. Het was best heftig, van haar zusjes enzo. "Het komt wel goed Paige." zei ze zacht en glimlachte even bemoedigend. Ze keek even rond en besloot uiteindelijk even een glas met water te vullen. Die gaf ze aan Paige zodat die even tot rust kon komen. "Ik weet zeker dat jullie elkaar weer zullen zien." vervolgde ze toen en nam plaats naast Paige op het bed. Ze keek kort de kamer rond, het was er eigenlijk nog heel saai, geen foto's er was echt helemaal niks behalve een saaie witte muur. Ze keek weer naar Paige en glimlachte nog even, het was goed te zien hoeveel ze om haar eigen familie gaf.
    Toen Paige tot rust was gekomen besloot ze maar op zoek te gaan naar haar kluisje. Ze liep weer naar het informatiebord en zag eigenlijk meteen dat ze kluisje nummer 100 had. Dat was makkelijk, gewoon meteen de eerste die je tegenkwam. Ze liep erheen en bleef voor haar kluisje staan, tja, eigenlijk kon ze meer nog niet doen, ze had haar boeken nog niet bij zich om alvast in haar kluisje te doen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Alle Leerlingen moeten zich naar hun kamer begeven!