• Hello!
    Ik heb een geweldig shirt gezien op Large.nl , maareh, nu is mijn vraag: hoe lang doen ze er ongeveer over om het te bezorgen? :3
    Dat kon ik namelijk niet vinden, of ik ben gewoon dom ;x


    26 - 02 - '16

    Meestal 3 werkdagen (maandag niet meegerekend). Soms komt het al na 2 werkdagen en soms duurt het langer.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 20:30 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Meestal als het op voorraad is en je besteld het op een werkdag komt het twee dagen later binnen c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Bij mij komt het altijd twee werkdagen later al binnen.


    Caution first, always.

    Large is wel snel, gewoon bestellen dus!


    I live for the applause, you will die for it.

    I ordered it. Ik krijg binnen 24 uur een mail met meer dingen enz.


    26 - 02 - '16

    Toen ik een Assassin's Creed vest had besteld duurde het wat langer dan 2 werkdagen, en hij was wel op voorraad.
    En mij twee posters die ik had besteld duurde het twee week.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb een mail gehad maar er werd geen datum in vermeld, maar wel dat ie leverbaar is.


    26 - 02 - '16

    Dat is nogal verschillend. Toen ik een tas had besteld, die op voorraad was, duurde het langer dan twee weken. Bijna een maand. Terwijl sommige shirts die ik daar besteld had, veel sneller binnenkwam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De laatste tijd is het nogal veranderd volgens mij, en kan je (als je het besteld hebt) zien hoelang zoiets duurt. Althans, dat was bij mijn zusje wel zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serenata schreef:
    Meestal 3 werkdagen (maandag niet meegerekend). Soms komt het al na 2 werkdagen en soms duurt het langer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, ik heb net weer een mail gehad. Binnen 2-3 werkdagen zal het bezorgd zijn ;3


    26 - 02 - '16

    Het gaat om deze print, mensen:


    26 - 02 - '16

    M'n shirt is vandaag nog aangekomen D:

    Zo snel... Ik zal een foto posten zodra ik thuis ben!


    26 - 02 - '16

    2 á drie werkdagen. Als het product er niet is dan wordt hij pas verzonden als ze hem hebben.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 19:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is het shirt terwijl ik het draag! Ik ben er zó blij mee! Sorry dat ik zo laat nog een foto post en dat ik 'm niet eerder had neergezet ;x


    26 - 02 - '16