• Toen ik daarstraks tussen mijn overvolle verzameling (nooit geactiveerde) stories bladerde, kwam ik, behoorlijk achteraan, iets terug tegen van zo'n jaar of 3 - 4 geleden. Toen heeft hier ooit eens iemand een zeker project: "30 days of writing'' gehouden, waarin het de bedoeling was dat al de deelnemers voor een maand lang elke dag een hoofdstuk/stand alone rond iets schreven.

    Omdat ik altijd vol zit met gedachten en ideeën over van alles en nog wat, maar ze altijd in mijn hoofd blijven, heb ik mezelf voorgenomen om in 2015 elke dag iéts te gaan schrijven. Daarom niet elke dag een stand alone, maar ruimer dan dat: het kan een gedicht zijn, een collumn, een essay of andere vorm van opinie - deling, een verhaal, dieper, mooi commentaar rond een videofragment, liedje die je heeft beroerd, een filmverslag over een film die je hebt gezien of over een boek die je hebt gelezen, een sprookje, een urban - legend, een ander literair fragment, een persoonlijke belevenis van die dag, een brief desnoods - kortom alles.
    Een soort van 365 days of writing dus. (:
    Waarin elke dag iéts wordt geschreven. Omdat het project van 4 jaar geleden best een aantal deelnemers kende, wilde ik het ditmaal ook promoten. (:
    Je kunt het zo vrij aanpakken en opvullen als je zelf wilt: als je bijvoorbeeld persoonlijk elke dag iets wilt verzinnen rond een specifiek woord, of random foto - kan dat bijvoorbeeld ook allemaal. Als je het te druk hebt, of niet veel inspiratie sla gerust de helft van de dagen over. :'D Maak er desnoods co - auteurschap met een groepje van. Een fanfic - versie, een 16 + geval voor de hormonale tieners onder jullie, kortom wat je zelf verzinnen wilt. (: Maar ga creatief het nieuwe jaar in! (:

    Ik lijst hier even de deelnemers op - en de link naar hun stories, zodat alle mogelijke geïnteresseerden het kunnen volgen. (Post een link als je meedoet, dan plaats ik jou er ook bij!) (:

    Laattijdig deelnemen / elders in 2015 nog inspringen is mogelijk!

    Deelnemers



    Badges

    Om deelnemers te motiveren, zullen badges worden uitgereikt. Deze zullen door Aserah worden ontworpen. Hoe dit concreet in zijn werk zal gaan, wordt momenteel nog uitgedacht. We houden jullie op de hoogte!


    Deelnemers die badges willen ontvangen:

    StephenFry / Felicia
    Niphredil / Margot
    Ziggler / Sylvie
    ComingToTheThree / Ilona

    Ook geïnteresseerd? Laat even je naam en/of schuilnaam na in het topic.



    Mededelingen:

    1. Ik zit aan de universiteit, dus dat wilt zeggen dat ik momenteel examens heb, tot 30 januari. Ik ben nogal actief op Quizlet dus dat wilt zeggen dat zodra ik online ga, er meteen ook een sluis opengaat aan berichten (GB's, PB's, forum + dan nog meldingen van verhalen waarop ik geaboneerd ben). Ik probeer niets/niemand te laten liggen, dus het kan eventjes duren voor ik een antwoord geef in dit topic, een PB/GB beantwoord, of de lijst aanvul (ook al ben ik online). Soms is dat op mijn iPod dus dan gaat de lijst sowieso al niet.
    Ik zal gedurende de maand januari niet altijd meteen paraat kunnen staan. Als er dringende vragen, opmerkingen of problemen zijn, mag je altijd een PB - sturen. Dan zie ik het zeker. .


    2. Gelieve naamsveranderingen door te geven en ook afhaken (= vollédig stoppen met dit) te melden.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:44 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Als de inspiratie er bij mij is kan ik 1000 tot 2000 woorden per dag schrijven, maar anders is het minder. Ik denk dat het ook gewoon van persoon tot persoon verschillend is. En ik moet die 1000/2000 woorden ook nog altijd eens goed nalezen en bewerken want het is nooit van de eerste keer perfect (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik moet nog steeds iets schrijven voor vandaag :X


    take me back to the basics and the simple life

    Nou ja, toch net nog even 1343 woorden geschreven. Daar ben ik best wel trots op haha.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nou haal mij maar van de lijst af :Y). Ben te druk bezig met mijn story :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik wil ook wel badges krijgen!
    Zeker als er een net-op-tijd badge komt want dan heb ik er net weer eentje verdiend :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Frances schreef:
    Nou haal mij maar van de lijst af :Y). Ben te druk bezig met mijn story :3.
    Maar schrijven voor je story is toch ook schrijven? Het gaat er om dat je iedere dag iets schrijft. Daarvoor hoeft het niet iets zijn dat perse in je story van 365 days moet. Ik schrijf columns en aan mijn verhaal offline. Ik heb hier dus geen story voor gemaakt en dat is ook de bedoeling niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Junns schreef:
    Ik moet wel even zeggen dat ik jullie een beetje ontevreden mensen vind, met 100 woorden op een dag ben ik al rete blij. Ik vind het alweer een wonder dat ik er vandaag wel 300 uit heb weten te krijgen, terwijl ik nu al 5 dagen op rij schrijf. Dat is me überhaupt al nog nooit gelukt, gewoon vijf dagen achtereen de tijd nemen om te zitten en even te typen.
    Ja echt hea. Heb ik ook. Ik voel me dan ook ontzettend blij dat me dat gelukt is. Hopelijk is vandaag weer een bevredende dag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is me gisteren toch gelukt om bijna 1000 woorden te schrijven voor mijn story en 300 voor mijn blog, hopelijk lukt dat vandaag ook ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ungoliant > Holder

    Al bijna 500 woordjes geschreven vandaag. Wie weet dat ik dit vanavond nog wat weet op te krikken. Nu is het jammer genoeg weer verder schrijven aan een samenvatting voor school. Ik ga toch blij zijn als de examens voorbij zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb gisteren iets heel klein geschreven maar was druk in de weer met iets aan het maken ^^


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    Ik heb gisteren iets heel klein geschreven maar was druk in de weer met iets aan het maken ^^
    Oeps (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Oeps (bloos)


    Hihi, ik doe het met plezier (:


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ziggler > Tylan


    16 - 09 - '17

    Nooit gedacht dat ik over zoiets kleins wel 500 woorden kan schrijven.
    Plafondspin, bedankt!


    #WWED - What Would Emma Do?