• Lang geleden heb ik hier een topic over aangemaakt, maar dat is door de inactiviteit gesloten. Toch wil ik nog graag een meeting in Leeuwarden.

    Op welke dag gaat het plaatsvinden?
    Het gaat sowieso op een doordeweekse dag of op (koop)zondag plaatsvinden.

    Wat gaan we doen?
    Dit is nog onbekend. Wie ideeën heeft mag het altijd zeggen.

    Zeker
    Scribe - Tialda - 19 (Friesland)

    Misschien
    - Lizor
    - Ungoliant - Evi - 14 (Groningen)
    - Square - Inge -18 (Groningen)
    - SonOfGondor
    - Hours
    - Wiarda- Jip -16 (Noord-Holland)

    Note: Willen jullie ook even je naam en leeftijd doorgeven? (En evt. je provincie?)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 23:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Op een doordeweekse dag kan ik misschien wel komen aangezien het best ver reizen is en ik dan wel gratis OV heb (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als het op een zondag is zou ik kunnen komen, doordeweeks alleen als het vakantie is :'). Zet mij maar bij misschien (:

    Oh, Leeuwarden is voor mij goed te doen met de trein. Zet mij maar bij misschien. Inge, 18, ik kom uit Groningen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk! Ik zet je op de lijst! c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Leeuwarden is voor mij wel dichtbij. Zet mij ook maar op de misschien lijst


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik kan ook wel komen hehe. Ik moet uit Emmen komen, maar met gratis OV is dat niet zo'n probleem. Zet mij maar op de lijst van misschien, ligt aan de dag waarop (;


    What’s tasty in Busan?

    Heeeel misschien kan ik ook, want er gaat wel een bus direct van Alkmaar naar Leeuwarden, maar het is nog steeds wel pittig. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Heeeel misschien kan ik ook, want er gaat wel een bus direct van Alkmaar naar Leeuwarden, maar het is nog steeds wel pittig. :x


    Oh. dat is wel ruim een uur tot 1,5 uur rijden toch? Ik heb geloof ik ook wel eens in die bus gezeten. Wil je dat ik het erbij zet, zodat mensen kunnen kijken of ze samen met iemand kunnen reizen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heet trouwens Evi, ben 14 jaar en ik kom uit Groningen :Y)

    Oeh leuk! Ik zet jullie later vandaag nog op de lijst! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat gaat hem niet worden haha, Zeeland is iets te ver ):

    Scribe schreef:
    (...)

    Oh. dat is wel ruim een uur tot 1,5 uur rijden toch? Ik heb geloof ik ook wel eens in die bus gezeten. Wil je dat ik het erbij zet, zodat mensen kunnen kijken of ze samen met iemand kunnen reizen?

    Graag. Het zou natuurlijk heerlijk zijn als er iemand toevallig meewil met een kortingskaart, zeker op zo'n afstand. :x

    Mijn naam is overigens Jip, ik ben 16 en ik kom dus uit Noord-Holland.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Froso schreef:
    Dat gaat hem niet worden haha, Zeeland is iets te ver ):

    Bedoel je dat Leeuwarden te ver van zeeland afligt (en dat je daar woont) of dat je denkt dat Leeuwarden in Zeeland ligt? -Ik moet nu maar gaan slapen denk ik.- ;D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!