• Toen ik daarstraks tussen mijn overvolle verzameling (nooit geactiveerde) stories bladerde, kwam ik, behoorlijk achteraan, iets terug tegen van zo'n jaar of 3 - 4 geleden. Toen heeft hier ooit eens iemand een zeker project: "30 days of writing'' gehouden, waarin het de bedoeling was dat al de deelnemers voor een maand lang elke dag een hoofdstuk/stand alone rond iets schreven.

    Omdat ik altijd vol zit met gedachten en ideeën over van alles en nog wat, maar ze altijd in mijn hoofd blijven, heb ik mezelf voorgenomen om in 2015 elke dag iéts te gaan schrijven. Daarom niet elke dag een stand alone, maar ruimer dan dat: het kan een gedicht zijn, een collumn, een essay of andere vorm van opinie - deling, een verhaal, dieper, mooi commentaar rond een videofragment, liedje die je heeft beroerd, een filmverslag over een film die je hebt gezien of over een boek die je hebt gelezen, een sprookje, een urban - legend, een ander literair fragment, een persoonlijke belevenis van die dag, een brief desnoods - kortom alles.
    Een soort van 365 days of writing dus. (:
    Waarin elke dag iéts wordt geschreven. Omdat het project van 4 jaar geleden best een aantal deelnemers kende, wilde ik het ditmaal ook promoten. (:
    Je kunt het zo vrij aanpakken en opvullen als je zelf wilt: als je bijvoorbeeld persoonlijk elke dag iets wilt verzinnen rond een specifiek woord, of random foto - kan dat bijvoorbeeld ook allemaal. Als je het te druk hebt, of niet veel inspiratie sla gerust de helft van de dagen over. :'D Maak er desnoods co - auteurschap met een groepje van. Een fanfic - versie, een 16 + geval voor de hormonale tieners onder jullie, kortom wat je zelf verzinnen wilt. (: Maar ga creatief het nieuwe jaar in! (:

    Ik lijst hier even de deelnemers op - en de link naar hun stories, zodat alle mogelijke geïnteresseerden het kunnen volgen. (Post een link als je meedoet, dan plaats ik jou er ook bij!) (:

    Laattijdig deelnemen / elders in 2015 nog inspringen is mogelijk!

    Deelnemers



    Badges

    Om deelnemers te motiveren, zullen badges worden uitgereikt. Deze zullen door Aserah worden ontworpen. Hoe dit concreet in zijn werk zal gaan, wordt momenteel nog uitgedacht. We houden jullie op de hoogte!


    Deelnemers die badges willen ontvangen:

    StephenFry / Felicia
    Niphredil / Margot
    Ziggler / Sylvie
    ComingToTheThree / Ilona

    Ook geïnteresseerd? Laat even je naam en/of schuilnaam na in het topic.



    Mededelingen:

    1. Ik zit aan de universiteit, dus dat wilt zeggen dat ik momenteel examens heb, tot 30 januari. Ik ben nogal actief op Quizlet dus dat wilt zeggen dat zodra ik online ga, er meteen ook een sluis opengaat aan berichten (GB's, PB's, forum + dan nog meldingen van verhalen waarop ik geaboneerd ben). Ik probeer niets/niemand te laten liggen, dus het kan eventjes duren voor ik een antwoord geef in dit topic, een PB/GB beantwoord, of de lijst aanvul (ook al ben ik online). Soms is dat op mijn iPod dus dan gaat de lijst sowieso al niet.
    Ik zal gedurende de maand januari niet altijd meteen paraat kunnen staan. Als er dringende vragen, opmerkingen of problemen zijn, mag je altijd een PB - sturen. Dan zie ik het zeker. .


    2. Gelieve naamsveranderingen door te geven en ook afhaken (= vollédig stoppen met dit) te melden.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:44 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    MetUpAtMidnight schreef:
    Woehoee. Ik heb het al wel drie dagen met moeite volgehouden. En zometeen begint school ook nog eens weer :')
    Ja ik ook. Het zijn geen novellen dat ik schrijf, maar met elk woordje dat ik op papier krijg ben ik tevreden. Heb er al 200 geschreven vandaag en ben nu al enkele stukjes aan elkaar aan het breien, dus de edit zal wel voor meerdere woorden zorgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ja ik ook. Het zijn geen novellen dat ik schrijf, maar met elk woordje dat ik op papier krijg ben ik tevreden. Heb er al 200 geschreven vandaag en ben nu al enkele stukjes aan elkaar aan het breien, dus de edit zal wel voor meerdere woorden zorgen.


    Super toch! :')
    Ik schrijf gewoon falende stukjes, en gisteren een slecht, erg slecht gedicht :')


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Super toch! :')
    Ik schrijf gewoon falende stukjes, en gisteren een slecht, erg slecht gedicht :')
    Je kan er alleen maar beter door worden


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Je kan er alleen maar beter door worden


    Daarom. Niet geschoten is altijd mis. zoals mijn ouders altijd zeggen


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb gisteren maar 107 woorden geschreven dus dat wordt nog wat als school weer begint...


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb ook weer iets geschreven vandaag: 03 januari - of mijn gedachten over de ideale jongen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blitzen schreef:
    (...)

    Heb je een goed overzicht van wie allemaal dit wilt?


    Ik heb gisteren de namen opgeschreven en ik kom uit op 16 mensen. Dus het zal wel correct zijn.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Tot nu heb ik het al volgehouden.


    16 - 09 - '17

    Super Aserah.. Hahahaha.
    Ik had op foto 2 gekozen, kon namelijk niet kiezen en je kon maar 1 hokje aankruizen..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    En mijn derde stukje staat online!


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Okay ik heb uit het niks opeens nog eens 1136 woorden geschreven. Dat had ik niet zien aankomen. Ik wil ergens van mijn inspiratie genieten en verder doen, maar ik moet toch echt wel naar bed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb mijn doel gehaald en al drie dagen geschreven maar nog niet online gezet. Ik ben er nog steeds aan het werken.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 0:01 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Mijn stukje voor vandaag is maar kort, maar dat is omdat het een gedichtje is :)


    What would Emma do?

    De badges zijn uitgedeeld aan diege die hun namen hebben opgegeven. Heb je perongeuk het bericht waarin je badge instond verwijderd. Geen nood, ik zorg altijd voor een backup.
    De foto's staan op mijn DeviantArt pagina in de map Badges .

    Ps: mijn dag 3 staat nu ook online. De Column waar ik gisteren aan gewerkt heb. Nu beginnen aan mijn schrijverskriebels voor vandaag ^^

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 15:11 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    En toen had ik per ongeluk meer dan 1000 woorden geschreven.


    #WWED - What Would Emma Do?