• Hey! Ik vroeg me af of ik therian ben. Zo'n wolf. Ik grom altijd als ik boos ben, ik eet fucking veel vlees en heb èèn keer ook echt iemand gebeten toen ik bood was. Maar ik weet niet of ik therian ben. Wat you think?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 21:51 ]

    I think you're funny. :p

    I mean, komaan. Vet veel mensen eten vlees. Als men boos is kún je gaan grommen/mokken, omdat je het er dan niet mee eens bent. En ik geloof dat genoeg mensen wel eens iemand gebeten hebben voor wat voor reden dan ook. Heb ik in ieder geval wel eens gedaan toen iemand waar ik ruzie mee had me in de houdtgreep hield en ik weg wilde. xd

    Dus of jij een wolf bent? I don't think so, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    For real?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Escapism schreef:
    I think you're funny. :p

    I mean, komaan. Vet veel mensen eten vlees. Als men boos is kún je gaan grommen/mokken, omdat je het er dan niet mee eens bent. En ik geloof dat genoeg mensen wel eens iemand gebeten hebben voor wat voor reden dan ook. Heb ik in ieder geval wel eens gedaan toen iemand waar ik ruzie mee had me in de houdtgreep hield en ik weg wilde. xd

    Dus of jij een wolf bent? I don't think so, haha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik grom altijd als ik iets niet leuk vind, ik vind het stom en k** dat mensen de natuur wegvegen, ik beet weleens omdat ik boos was en iets niet wou, ben bang voor scherpe dingen,

    Ja, je bent een wolf. Geen twijfel mogelijk.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je bent een tyrannosaurus.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ow, echt!? Gaaf! Weet je wat ik ook altijd doe? Ik laat mn tanden zien als ik grom. Awooo!!

    I'm laughing so hard right now. x')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Moth schreef:
    Je bent een tyrannosaurus.


    Real? haha, ik ben superbang voor die beesten.

    Ik denk dat je wat veel fantasie hebt. :Y) Waarom zou je denken dat mensen wolven zijn?


    Your make-up is terrible

    Escapism schreef:
    I'm laughing so hard right now. x')


    Hoezo dat? Ik ben niet de enige hier, hoor, hahahah! ;)

    Sowieso. Ik ben er een paar maanden geleden achter gekomen dat ik eigenlijk een zeemeermin ben.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Assassin schreef:
    Ik denk dat je wat veel fantasie hebt. :Y) Waarom zou je denken dat mensen wolven zijn?


    Ooit gehoord van THERIANS? Dat is een bepaald geloof van een dierenziel dat vastzit in een lichaam van een mens. Search on Google.

    Feraly schreef:
    (...)

    Ooit gehoord van THERIANS? Dat is een bepaald geloof van een dierenziel dat vastzit in een lichaam van een mens. Search on Google.


    Klinkt meer als iemand die zich gewoon erg graag speciaal wilt voelen.


    Your make-up is terrible

    Dashner schreef:
    Sowieso. Ik ben er een paar maanden geleden achter gekomen dat ik eigenlijk een zeemeermin ben.


    Wow, cool. Wat zijn kenmerken daarvan?