• Toen ik daarstraks tussen mijn overvolle verzameling (nooit geactiveerde) stories bladerde, kwam ik, behoorlijk achteraan, iets terug tegen van zo'n jaar of 3 - 4 geleden. Toen heeft hier ooit eens iemand een zeker project: "30 days of writing'' gehouden, waarin het de bedoeling was dat al de deelnemers voor een maand lang elke dag een hoofdstuk/stand alone rond iets schreven.

    Omdat ik altijd vol zit met gedachten en ideeën over van alles en nog wat, maar ze altijd in mijn hoofd blijven, heb ik mezelf voorgenomen om in 2015 elke dag iéts te gaan schrijven. Daarom niet elke dag een stand alone, maar ruimer dan dat: het kan een gedicht zijn, een collumn, een essay of andere vorm van opinie - deling, een verhaal, dieper, mooi commentaar rond een videofragment, liedje die je heeft beroerd, een filmverslag over een film die je hebt gezien of over een boek die je hebt gelezen, een sprookje, een urban - legend, een ander literair fragment, een persoonlijke belevenis van die dag, een brief desnoods - kortom alles.
    Een soort van 365 days of writing dus. (:
    Waarin elke dag iéts wordt geschreven. Omdat het project van 4 jaar geleden best een aantal deelnemers kende, wilde ik het ditmaal ook promoten. (:
    Je kunt het zo vrij aanpakken en opvullen als je zelf wilt: als je bijvoorbeeld persoonlijk elke dag iets wilt verzinnen rond een specifiek woord, of random foto - kan dat bijvoorbeeld ook allemaal. Als je het te druk hebt, of niet veel inspiratie sla gerust de helft van de dagen over. :'D Maak er desnoods co - auteurschap met een groepje van. Een fanfic - versie, een 16 + geval voor de hormonale tieners onder jullie, kortom wat je zelf verzinnen wilt. (: Maar ga creatief het nieuwe jaar in! (:

    Ik lijst hier even de deelnemers op - en de link naar hun stories, zodat alle mogelijke geïnteresseerden het kunnen volgen. (Post een link als je meedoet, dan plaats ik jou er ook bij!) (:

    Laattijdig deelnemen / elders in 2015 nog inspringen is mogelijk!

    Deelnemers



    Badges

    Om deelnemers te motiveren, zullen badges worden uitgereikt. Deze zullen door Aserah worden ontworpen. Hoe dit concreet in zijn werk zal gaan, wordt momenteel nog uitgedacht. We houden jullie op de hoogte!


    Deelnemers die badges willen ontvangen:

    StephenFry / Felicia
    Niphredil / Margot
    Ziggler / Sylvie
    ComingToTheThree / Ilona

    Ook geïnteresseerd? Laat even je naam en/of schuilnaam na in het topic.



    Mededelingen:

    1. Ik zit aan de universiteit, dus dat wilt zeggen dat ik momenteel examens heb, tot 30 januari. Ik ben nogal actief op Quizlet dus dat wilt zeggen dat zodra ik online ga, er meteen ook een sluis opengaat aan berichten (GB's, PB's, forum + dan nog meldingen van verhalen waarop ik geaboneerd ben). Ik probeer niets/niemand te laten liggen, dus het kan eventjes duren voor ik een antwoord geef in dit topic, een PB/GB beantwoord, of de lijst aanvul (ook al ben ik online). Soms is dat op mijn iPod dus dan gaat de lijst sowieso al niet.
    Ik zal gedurende de maand januari niet altijd meteen paraat kunnen staan. Als er dringende vragen, opmerkingen of problemen zijn, mag je altijd een PB - sturen. Dan zie ik het zeker. .


    2. Gelieve naamsveranderingen door te geven en ook afhaken (= vollédig stoppen met dit) te melden.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:44 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Voor nu werk ik nog offline, maar zodra ik voor mijn gevoel genoeg hoofdstukken heb, zal het online komen en ik was van plan er dan bij te zetten op welke datum het hoofdstuk is geschreven (en als het in delen op meerdere data is geschreven, er dus meerdere data komen te staan).


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb vandaag niet heel veel geschreven dus ik denk dat ik het met iets anders morgen of overmorgen online zet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ik werk trouwens voor nu offline, en gisteren en vandaag wat geschreven.
    ik ben trouwens best geinteresseerd in badges ontvangen. (ik heet Anne)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb net nog een gedichtje geschreven. Ik moet trouwens zeggen dat ik me ontzettend vermaak met titels verzinnen. Alleen daarvoor zou ik dit al doen. Hou van titels.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb vandaag nog niets geschreven, maar misschien lukt het me nog om iets te schrijven in mijn notities. Dan zet ik het later online.

    Oh ik heb natuurlijk wel geschreven :') Bijna vergeten.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 23:44 ]

    Creatie voor vandaag ook al geschreven, en net online gezet, het is een zeer leuke ervaring om te doen.
    En toen nu toe, geeft het mij wel een terug blik, naar hoe ik geworden en gegroeid ben.
    Eigenlijk dus best wel trots op mezelf, om aan dit leuke stoere toffe project mee te mogen doen.


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik ga denk ik ook maar even voor vandaag schrijven (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Die van mij staat ook online :)


    What would Emma do?

    Weer een nieuw stukje! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Er kan niet meer gestemd worden op de foto's. In totaal hebben er 16 mensen gestemd. Waarvan 7 gestemd hebben op foto 1 en 9 stemmen voor foto 2.
    Dus hopelijk kunnen jullie morgen allemaal foto 2 met jullie naam in jullie postvakje vinden.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    Er kan niet meer gestemd worden op de foto's. In totaal hebben er 16 mensen gestemd. Waarvan 7 gestemd hebben op foto 1 en 9 stemmen voor foto 2.
    Dus hopelijk kunnen jullie morgen allemaal foto 2 met jullie naam in jullie postvakje vinden.


    Leuk, echt een geweldig initiatief! :D


    What would Emma do?

    Aserah schreef:
    Er kan niet meer gestemd worden op de foto's. In totaal hebben er 16 mensen gestemd. Waarvan 7 gestemd hebben op foto 1 en 9 stemmen voor foto 2.
    Dus hopelijk kunnen jullie morgen allemaal foto 2 met jullie naam in jullie postvakje vinden.


    Geweldig idee1 nogmaals. Ik had alleen wel voor 1 gestemd :x


    take me back to the basics and the simple life

    StephenFry schreef:
    (...)

    Leuk, echt een geweldig initiatief! :D


    16 - 09 - '17

    Aserah schreef:
    Er kan niet meer gestemd worden op de foto's. In totaal hebben er 16 mensen gestemd. Waarvan 7 gestemd hebben op foto 1 en 9 stemmen voor foto 2.
    Dus hopelijk kunnen jullie morgen allemaal foto 2 met jullie naam in jullie postvakje vinden.


    Heb je een goed overzicht van wie allemaal dit wilt?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Woehoee. Ik heb het al wel drie dagen met moeite volgehouden. En zometeen begint school ook nog eens weer :')


    take me back to the basics and the simple life