• Toen ik daarstraks tussen mijn overvolle verzameling (nooit geactiveerde) stories bladerde, kwam ik, behoorlijk achteraan, iets terug tegen van zo'n jaar of 3 - 4 geleden. Toen heeft hier ooit eens iemand een zeker project: "30 days of writing'' gehouden, waarin het de bedoeling was dat al de deelnemers voor een maand lang elke dag een hoofdstuk/stand alone rond iets schreven.

    Omdat ik altijd vol zit met gedachten en ideeën over van alles en nog wat, maar ze altijd in mijn hoofd blijven, heb ik mezelf voorgenomen om in 2015 elke dag iéts te gaan schrijven. Daarom niet elke dag een stand alone, maar ruimer dan dat: het kan een gedicht zijn, een collumn, een essay of andere vorm van opinie - deling, een verhaal, dieper, mooi commentaar rond een videofragment, liedje die je heeft beroerd, een filmverslag over een film die je hebt gezien of over een boek die je hebt gelezen, een sprookje, een urban - legend, een ander literair fragment, een persoonlijke belevenis van die dag, een brief desnoods - kortom alles.
    Een soort van 365 days of writing dus. (:
    Waarin elke dag iéts wordt geschreven. Omdat het project van 4 jaar geleden best een aantal deelnemers kende, wilde ik het ditmaal ook promoten. (:
    Je kunt het zo vrij aanpakken en opvullen als je zelf wilt: als je bijvoorbeeld persoonlijk elke dag iets wilt verzinnen rond een specifiek woord, of random foto - kan dat bijvoorbeeld ook allemaal. Als je het te druk hebt, of niet veel inspiratie sla gerust de helft van de dagen over. :'D Maak er desnoods co - auteurschap met een groepje van. Een fanfic - versie, een 16 + geval voor de hormonale tieners onder jullie, kortom wat je zelf verzinnen wilt. (: Maar ga creatief het nieuwe jaar in! (:

    Ik lijst hier even de deelnemers op - en de link naar hun stories, zodat alle mogelijke geïnteresseerden het kunnen volgen. (Post een link als je meedoet, dan plaats ik jou er ook bij!) (:

    Laattijdig deelnemen / elders in 2015 nog inspringen is mogelijk!

    Deelnemers



    Badges

    Om deelnemers te motiveren, zullen badges worden uitgereikt. Deze zullen door Aserah worden ontworpen. Hoe dit concreet in zijn werk zal gaan, wordt momenteel nog uitgedacht. We houden jullie op de hoogte!


    Deelnemers die badges willen ontvangen:

    StephenFry / Felicia
    Niphredil / Margot
    Ziggler / Sylvie
    ComingToTheThree / Ilona

    Ook geïnteresseerd? Laat even je naam en/of schuilnaam na in het topic.



    Mededelingen:

    1. Ik zit aan de universiteit, dus dat wilt zeggen dat ik momenteel examens heb, tot 30 januari. Ik ben nogal actief op Quizlet dus dat wilt zeggen dat zodra ik online ga, er meteen ook een sluis opengaat aan berichten (GB's, PB's, forum + dan nog meldingen van verhalen waarop ik geaboneerd ben). Ik probeer niets/niemand te laten liggen, dus het kan eventjes duren voor ik een antwoord geef in dit topic, een PB/GB beantwoord, of de lijst aanvul (ook al ben ik online). Soms is dat op mijn iPod dus dan gaat de lijst sowieso al niet.
    Ik zal gedurende de maand januari niet altijd meteen paraat kunnen staan. Als er dringende vragen, opmerkingen of problemen zijn, mag je altijd een PB - sturen. Dan zie ik het zeker. .


    2. Gelieve naamsveranderingen door te geven en ook afhaken (= vollédig stoppen met dit) te melden.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:44 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Maakt allemaal niet uit, zelf zit ik ook in de examens, en dat gaat nu wel voor - die periode dat ik er 4 na elkaar heb door mijn slechte rooster, ga ik ook niet mijn namiddagjes vullen met een hoofdstuk schrijven.
    Iedereen heeft het wel onmogelijk druk doorheen een jaar, dus ja, sowieso ga ik het zelf ook niet volhouden in die eerste maand, gewoon echt de tijd niet voor, maar dan doe ik het wel gewoon zodra dit achter de rug is.
    Stom dat het in het begin is, maar tja - liever een hoofdstuk minder dan een herexamen meer! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Sonyara schreef:
    Mijn stuk staat ook al online..

    Misschien met hoeveel je per maand gedaan heb?
    Zoals bijvoorbeeld, van de 31 dagen dat je bijvo minimaal 10 creaties ofs heb, en dan een badge. En zo steeds meer, enzovoorts..
    Xxx


    Had ik ook al gedacht.

    @Histoire is het de bedoeling dat ik me dan volledig ontferm over de badges of moet ik deze enkel naar je doorsturen ?


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    (...)

    Had ik ook al gedacht.

    @Histoire is het de bedoeling dat ik me dan volledig ontferm over de badges of moet ik deze enkel naar je doorsturen ?


    Als jij dat zelf zou willen, mag jij je daar volledig over ontfermen, als je daar geen zin in hebt hoeft het niet. Aan jou de keus. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Sonyara schreef:
    Mijn stuk staat ook al online..

    Misschien met hoeveel je per maand gedaan heb?
    Zoals bijvoorbeeld, van de 31 dagen dat je bijvo minimaal 10 creaties ofs heb, en dan een badge. En zo steeds meer, enzovoorts..
    Xxx


    Maar tien is wel een beetje te weinig denk ik, dat is dus echt maar 1/3 van het oorspronkelijke doel - dan verleg je de lat wel heel erg. Niet dat het niet erg zou zijn dat mensen er maar 10 per maand schrijven. (:
    Maar daar zou ik nu geen badge voor gaan geven.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ik sta niet op de lijst


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb gisteren al iets geschreven omdaomdat ik vandaag en morgen geen pc bij me heb, maar mis neem ik op de old fashion way wel eens pen en papier bij me.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Histoire schreef:
    Maakt allemaal niet uit, zelf zit ik ook in de examens, en dat gaat nu wel voor - die periode dat ik er 4 na elkaar heb door mijn slechte rooster, ga ik ook niet mijn namiddagjes vullen met een hoofdstuk schrijven.
    Iedereen heeft het wel onmogelijk druk doorheen een jaar, dus ja, sowieso ga ik het zelf ook niet volhouden in die eerste maand, gewoon echt de tijd niet voor, maar dan doe ik het wel gewoon zodra dit achter de rug is.
    Stom dat het in het begin is, maar tja - liever een hoofdstuk minder dan een herexamen meer! (:


    Jammer genoeg denken leerkrachten te vaak dat studenten bovenmenselijke wezens zonder leven zijn ;) Ik weet ook nog niet helemaal hoe ik het met mijn examens ga doen volgend jaar!


    What would Emma do?

    MetUpAtMidnight schreef:
    ik sta niet op de lijst


    Nee - ik zat achter mijn boeken vandaag. (:
    Planning uitgelopen.
    Nogal lastig van op je mobiel, met die links, ik zet je er morgen op! Het spijt me. )=


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    StephenFry schreef:
    (...)

    Jammer genoeg denken leerkrachten te vaak dat studenten bovenmenselijke wezens zonder leven zijn ;) Ik weet ook nog niet helemaal hoe ik het met mijn examens ga doen volgend jaar!


    Haha, volgend jaar is geen probleem meer :'D Tenzij je meteen 2016 ook wilt mee gaan doen! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Yes ik heb een aatje klad geschreven voor bevroren liefde + extra ideetje. Beter dat dan niks, maar daar draait het hem hier natuurlijk om.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Histoire schreef:
    (...)

    Haha, volgend jaar is geen probleem meer :'D Tenzij je meteen 2016 ook wilt mee gaan doen! (:


    Ik hoop het :3 Het lijkt me leuk om te doen. Het zal een beetje van dit jaar afhangen en wat de nieuwe thema's zijn. Ik zit nu in mijn laatste jaar middelbaar en ik heb een beetje schrik voor volgend jaar ;)


    What would Emma do?

    Aserah heeft me net gevraagd dat al wie in badges geïnteresseerd is even zijn naam of schuilnaam in dit topic nogmaals (daarvoor dan) zou kunnen opgeven. (Zij maakt ze aan).


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    YAY BADGES


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    YAY BADGES


    Inderdaad :D Ik wou dat ik ook met photoshop kon werken, dan zou ik helpen :3
    BTW, mijn tweede hoofdstuk staat al online, maar zet je me nog eventjes in de lijst?

    Dear Diary


    What would Emma do?

    Ik zal het nog even verduidelijken. Iedereen die de eerst badges wilt, gelieve dan je "echte" of schuilnaam in deze forum te plaatsen.


    Today's special moments are tomorrow's memories.