• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Ben ik de enige die de denkt dat de stelling van de week gewoonweg stom is?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Nee ik ook en ik heb hem dan nog eens verkeerd begrepen ook.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    + zo'n stellingen zijn altijd gevaarlijk, want de pro's en con's zijn niet afweegbaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het jammer dat mensen, mensen als mij (een autist dus) als een gehandicapte zien. Ik vind dat niet leuk. Gehandicapt wordt vaak gerelateerd aan hulpeloos of soms zelfs met een laag IQ zeg maar. Dat terwijl ik prima voor mezelf kan zorgen en alles behalve dom ben.


    26 - 02 - '16

    Maar hier gaat het wel over mensen met een mentale achterstand en niet zozeer over een autist in het algemeen. Daarmee dat het ergens een slechte stelling is omdat je niet goed weet in welke categorie wie wie precies zit en er dus verkeerde conclusies worden getrokken. Er zou wat meer uitleg in het topic moeten staan. Aan de andere kant had ik het ook maar moeten opzoeken, maar ik had zover niet gedacht. Ik had aan IQ moeten denken en niet naar de soort, want iemand met een IQ onder de 70 kan uit zichzelf niet zo heel veel doen jammer genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het beetje vertrouwen wat ik nog had in deze dag is bij deze ook afgebroken.


    26 - 02 - '16

    Door dat topic?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd Jolanda!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Avarosa schreef:
    Door dat topic?


    Nee, door een bezoek aan een kapperswinkel.


    26 - 02 - '16

    Zijn je haren niet mooi geknipt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Zijn je haren niet mooi geknipt?


    Ik wilde mijn haar verven in de hoop dat het qua kleur gewoon beter wordt, omdat het nu zo'n mengelmoesje is van kleuren. Maar ja, toen kon dat dus niet en ik vind mijn haar nu erg hopeloos.


    26 - 02 - '16

    Hmm dat is vervelend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, nogal D:
    Nu moet ik met drie kleuren, die niet eens mooi in m'n haar zitten, door de kerst :c


    26 - 02 - '16

    En is het natuurlijk of door te kleuren?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Door te kleuren en toen wilde ik terug naar natuurlijker. Had ik het weer gekleurd, maar nu is het dus blonde uitgroei, rood/rossig blond en donkere uiteinden :/

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 18:29 ]


    26 - 02 - '16