• Ik had net ruzie met mijn moeder en ze begon opeens hysterisch tegen me te schreeuwen en schold me echt erg uit. Ze zei allemaal dingen zoals 'Ik hoop dat je dood neervalt' en 'Ik heb echt spijt van dat ik van jou bevallen ben' en al die dingen. En omdat ze niet veel nederlandse scheldwoorden kent (ze komt niet oorspronkelijk uit nl) heeft ze me nog erger uitgescholden in het Iranees.
    Ik heb dus terug geschreeuwd (wat ik haast nooit doe) en ben toen naar boven gerend. Ik heb daar even gehuild en toen ik haar de trap op hoorde komen was ze woest omdat ik op de pc moest. Gelukkig ben ik ziek anders had ze gezien dat ik had gehuild.

    Het begon allemaal gewoon met haar domme soap die ze via de pc keek, niet eens online! Ik ben echt radeloos, want het begint weer vanaf het begin. Mijn ouders zijn gescheiden en sinds mijn vader is verdwenen (ze hadden een ruzie maar ik weet nog steeds niet welk verhaal ik moet geloven omdat ze allebei tegen me liegen de hele tijd) is het nog erger. Ik mis hem heel erg omdat hij de enige was die teminste luisterde als ik iets zei. Ik ben nu radeloos en helemaal in de war. Ik moet morgen weer naar school (ik word naar school gestuurd en mag maar 1 dag thuis blijven als ik ziek ben) en dan moet ik alles weer proberen te verbergen.

    Wat moet ik doen?

    Dat is echt heel vervelend... Kan je niet op de een of andere manier contact zoeken met je vader? Anders moet je eens met je moeder praten, als het niet werkt met een vertrouwenspersoon op school?


    Your make-up is terrible

    Wat rot voor je zeg, ik wil je moeder niet beledigen maar zulk soort dingen mag ze echt niet zeggen. Ik zou ook een contactpersoon op gaan zoeken die je kan helpen, want als dat vaker zo gaat, hou je het denk ik niet lang vol.

    Gaat ze tegen je schreeuwen terwijl je ziek bent?!? Is dat mens wel helemaal lekker? Dit valt onder Geestelijk geweld en deugd dus niet! Ik denk dat je er goed aan zou doen een vertrouwenspersoon op te zoeken en op zoek gaan naar je vader.


    26 - 02 - '16

    mss helpt het om afleiding te zoeken. bijv. bij vrienden zijn. en als dat goede vrienden van je zijn kun je er met hun over praten zoals bij een vertrouwenspersoon snappie?
    en als dat een beetje goed gaat zou je kunnen denken aan een plan om met je pa te kunnen praten.
    mijn pa schreeuwde ook vroeger tegen mij als hij gedronken had. en daardoor ben ik egt hard geworden. nu heb ik zoiets van: jij kan mij nix doen zoek een leven. en dat zei ik ook tegen hem. niet letterlijk zo maar wel in die richting en toen hield hij zen bek tege me.
    probeer tegen jezelf te zeggen dat JIJ sterker bent. het is jou leven. en niemand mag dat verpesten. en vergeet niet.. je bent nooit alleen.
    ik hoop dat je er iets aan heb. en blijf altijd positief. dat helpt ook.
    sterkte (H)

    Komt dit vaker voor?
    Zo ja, hulp zoeken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    Komt dit vaker voor?
    Zo ja, hulp zoeken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg