• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    GrumpyCat > Frosty

    Ik wilde iets sneeuw/winter/kerstgerelateerd :3


    26 - 02 - '16

    Ik ben maandag jarig.. en daarna zo veel mogelijk bij lezen voor me tentamens na de vakantie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @ Annabeth Ik heb nog een essay dat af moet op vrijdag maar daarna ga ik me voorbereiden op mijn vertrek naar Aberdeen en lekker veel eten met kerst.
    @ Eva Wow 5,9 onvoldoende? Ben ik even blij dat het bij mij gewoon lager dan een 5,5 onvoldoende was.
    @ Nikki. Wow dat is vet. Ik hou ook van Waterstones


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    @ Annabeth Ik heb nog een essay dat af moet op vrijdag maar daarna ga ik me voorbereiden op mijn vertrek naar Aberdeen en lekker veel eten met kerst.
    @ Eva Wow 5,9 onvoldoende? Ben ik even blij dat het bij mij gewoon lager dan een 5,5 onvoldoende was.
    @ Nikki. Wow dat is vet. Ik hou ook van Waterstones

    Bij ons in de bovenbouw is vanaf 5,5 onvoldoende, in de onderbouw vanaf 6 onvoldoende [en dan lager dan dat natuurlijk]. Ik denk dat dat ook bij haar zo is, schat ik.

    Hey ik ben over precies twee weken jarig. :W

    Wtf. Ik had een groepswerk en dat moest donderdag binnen zijn en we hebben dat ingediend, krijg ik vandaag een mail dat we het niet hebben ingediend. Are you fucking kidding me?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ah, Matilda is op tv. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Ah, Matilda is op tv. *.*


    Aah leuk! Alleen kijk ik Groot Dictee der Nederlandse taal


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Aah leuk! Alleen kijk ik Groot Dictee der Nederlandse taal

    Ik twijfelde tussen die twee, haha. Maar genoeg droge stof moeten doorwerken vandaag, even mijn hersenen ontluchten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Ik twijfelde tussen die twee, haha. Maar genoeg droge stof moeten doorwerken vandaag, even mijn hersenen ontluchten.


    haha ja dat is wel een goede afweging


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een onderscheiding voor mijn labo, wat mij de derde van de klas maakt. Ik ben echt super blij, want ik was echt niet tevreden van mijn resultaten en blijkbaar heb ik dus beter gewerkt dan dat ik had verwacht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat fijn! Goed gedaan.

    Gezocht: single Viking voor de kerstdagen. Het liefst wil ik degene die Alexander Skarsgård heet en de zoon van Stellan is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil naar huis! Ben het nu al zat >. <


    26 - 02 - '16

    Dankjewel.
    Pfff stress voor mijn mondelinge verdediging van mijn PI&D, nu zeker omdat we een stukje fout hebben geïnterpreteerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is iedereen net zo blij met de vakantie als ik? ;D

    en ik heb zo veel zin in me verjaardag maandag :3 eindelijk weer een dag met al mijn goede vrienden en vriendinnen in de buurt. En niet te vergeten mijn allerbeste vriendin Nikki En d'r zusje zijn weer eens hier ;D

    Helaas heeft me school de tentamens na de vakantie geplanned. Dus ik kan niet helemaal relaxen maar ga zeker wel me rust pakken haha!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]