• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Avarosa schreef:
    Ik ben nu milieuzorg aan het samenvatten. Het verveeld me erg snel, maar ik deed nu al 140 pagina's in 3 dagen, dus ik ben nog steeds tevreden met mn prestaties. Nu maar hopen dat ik geen belangrijke dingen heb weggelaten.


    Dat klinkt inderdaad als iets dat snel gaat vervelen.:'D
    Maar 140 pagina's op drie dagen is wel een aplausje waard!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben best wel trots op mezelf. Deed nooit mn cursus mee naar de les zodat ik verplicht was notities te nemen en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. De kern staat daar namelijk op en dan kan ik mijn cursus er bij nemen voor de betere structuur en de extra uitleg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik ben best wel trots op mezelf. Deed nooit mn cursus mee naar de les zodat ik verplicht was notities te nemen en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. De kern staat daar namelijk op en dan kan ik mijn cursus er bij nemen voor de betere structuur en de extra uitleg.


    Ohh, dat is wel een slimme techniek.
    In het middelbaar krijg je een preek als je het waagt je cursus niet mee te nemen.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, dat kan ik me nog goed herinneren. Maar daar moet je vaak ook gewoon vragen in beantwoorden, dus das wel logisch. Nu rammelen ze alleen lectuur af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik loop zeg maar stage in het restaurant Entree en dat restaurant bevindt zich in de Sligro, een groothandel ;3


    26 - 02 - '16

    Ahzo. Tsss er zijn hier al weer van die idioten die nu al vuurwerk afsteken. Ieder jaar opnieuw --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik ben best wel trots op mezelf. Deed nooit mn cursus mee naar de les zodat ik verplicht was notities te nemen en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. De kern staat daar namelijk op en dan kan ik mijn cursus er bij nemen voor de betere structuur en de extra uitleg.


    Is een cursus een lesboek?


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk zou ik syllabus moeten zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Frosty schreef:
    Ik loop zeg maar stage in het restaurant Entree en dat restaurant bevindt zich in de Sligro, een groothandel ;3


    Haha, geen wonder dat het daar druk is, iedereen doet en masse kerstinkopen. Werk je in Zwolle?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Haha, geen wonder dat het daar druk is, iedereen doet en masse kerstinkopen. Werk je in Zwolle?


    Yep :3
    In Zwolle. Het is er nu druk, omdat iedereen kerst inkopen gaat doen inderdaad. :3


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder is zo'n ongelofelijk kutwijf af en toe vaak


    26 - 02 - '16

    Naw je kan een fotoshoot bij topvintage winnen en ik wil echt graag meedoen, maar ik vrees dat ik niet kan doordat ik mijn stage volgend semester heb en het sowieso wel in de week zal zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Naw je kan een fotoshoot bij topvintage winnen en ik wil echt graag meedoen, maar ik vrees dat ik niet kan doordat ik mijn stage volgend semester heb en het sowieso wel in de week zal zijn.


    Toch proberen, misschien kunnen ze wel iets voor je regelen als je wint.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ja, ik wil het echt wel. Al win ik dat sowieso nooit vrees ik. Zou zelf niet weten welke foto ik moet doorsturen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ja, ik wil het echt wel. Al win ik dat sowieso nooit vrees ik. Zou zelf niet weten welke foto ik moet doorsturen.


    Als je wat opties geeft kunnen wij misschien helpen kiezen?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.