• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Muh. We gaan vanmiddag met ons oudste kat (+/- 15 jaar) naar de dierenarts en de mogelijkheid bestaat dat ze een spuitje krijgt. :c Al is 't dan het beste voor haar, het zal zo vreemd zijn met nog maar één kat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Naw wat jammer Sterkte.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit zijn denk ik mijn mooiste foto's. (Christ Tumblr kon mn awesomeness niet aan, want de afbeeldingen wouden eerst niet uploaden)


    ^ Love for this one




    Deze is ook wel fijn omdat het zo'n typische vintage uitstraling is





    Oude die heel erg leuk zijn, maar volgens mij wat ongeschikt





    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 12:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moth schreef:
    Muh. We gaan vanmiddag met ons oudste kat (+/- 15 jaar) naar de dierenarts en de mogelijkheid bestaat dat ze een spuitje krijgt. :c Al is 't dan het beste voor haar, het zal zo vreemd zijn met nog maar één kat.


    Oh my wat zielig. Heel veel sterkte (en ik hoop dat het niet noodzakelijk is)!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Avarosa schreef:
    Dit zijn denk ik mijn mooiste foto's. (Christ Tumblr kon mn awesomeness niet aan, want de afbeeldingen wouden eerst niet uploaden)


    ^ Love for this one




    Deze is ook wel fijn omdat het zo'n typische vintage uitstraling is





    Die eerste vind ik echt geweldig Nana! Je foto's zijn sowieso mooi, maar die eerste is echt fabulous.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb er nog wat toegevoegd, maar die eerste vind ik ook echt de leukste.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dankjulliewel (:

    Nana, die foto van je banner vind ik 't mooiste! Alleen jammer van de achtergrond.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 12:06 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja inderdaad. Daarom dat ik de bewerkte versie ook toevoegde, maar dunno of dat wel toegelaten is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    hihi


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shiiiiiiiiit, Lenny Kravitz is echt een mooie man. Geweldige stem en geweldig lijf. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moth schreef:
    Dankjulliewel (:

    Nana, die foto van je banner vind ik 't mooiste! Alleen jammer van de achtergrond.
    Jelle zei dat die met die bloem waarschijnlijk niet goed is, omdat ze je figuur niet zien, dus ik denk om dan inderdaad terug te vallen op die badpak versie. Wordt wel nog even nadenken of ik het wel dan niet bewerkt zal taggen, want die achtergrond is echt brakelijk en vaak zijn hun achtergronden ook gewoon een fel kleurtje.
    Ik bedoel


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ugh ik herinner me dat ooit eens iemand een story is begonnen met allemaal schrijftips, maar ik vind die nu natuurlijk niet meer terug. Weet iemand toevallig van die handige schrijftips stories of topics?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er hier nog wel een gevonden over wat je niet moet doen in een fanfictie. Die heet: Stupid Famous Fanfiction Mistakes

    Ook nog: Hoe schrijf je een eigen fantasieboek.


    26 - 02 - '16

    Merci. Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat het van Lizor was, blijkbaar niet als ik haar profiel bekijk. :'D
    Ahja bedankt Erieka.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?