• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Jaaaa. Heel erg, maar ik ben echt een sucker voor Highschoolfilms. Dat is mijn meest favoriete genre.

    Jullie hebben me er trouwens aan herinnerd dat ik maar eens alle columns van de nieuwe columnisten moet gaan lezen. Ik ben erg benieuwd.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Avarosa schreef:
    (...)Ik heb niet echt een favogenre in film, maar zo'n films vind ik altijd wel eens leuk, want je moet daar niet bij nadenken.


    Ja, dat is inderdaad wel eens leuk.

    @Margot(Als ik je zo mag noemen)
    Ik heb die van Erieka en de tweede van Nana(Ook als ik je zo mag noemen:W) gelezen en die zijn alleszinds al heel goed!

    Maargoed, ik ben weg, was wel leuk om eens te praten met je, Nana!


    Queer zijn is gewoon alles

    Nee, dat recht heb je niet!
    Nee serieus, dat is een domme vraag, waarom zou je dat niet mogen? Andere doen het ook. :p
    Veel plezier met je serie :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Btw, ik was vroeger ook die hard flikken fan.
    I mean, flikken terug op één


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Nee, dat recht heb je niet!
    Nee serieus, dat is een domme vraag, waarom zou je dat niet mogen? Andere doen het ook. :p
    Veel plezier met je serie :'D


    Vind het altijd zo dubbel om een vreemde bij haar naam te noemen.:'D

    Thanks!
    Maar nu ben ik echt weg.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Avarosa schreef:
    Btw, ik was vroeger ook die hard flikken fan.
    I mean, flikken terug op één



    Wij moetren de volgende keer eens verder praten.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, dat is inderdaad wel eens leuk.

    @Margot(Als ik je zo mag noemen)
    Ik heb die van Erieka en de tweede van Nana(Ook als ik je zo mag noemen:W) gelezen en die zijn alleszinds al heel goed!

    Maargoed, ik ben weg, was wel leuk om eens te praten met je, Nana!


    Ja, tuurlijk mag dat. Ik heb nu ongeveer de helft gelezen en ze vallen me geen van allen tegen. Ik ben blij dat ze zoveel goede nieuwe columnisten hebben kunnen vinden - al baal ik er nog steeds van dat ik mijn column niet meer heb kunnen inleveren.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb het ook heel last minute gedaan. Had je het niet gezien of was je van uur gemist. Dat trouwens ook dat het tot 's avonds was ipv smiddags.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En ze vallen niet tegen. Dat is bemoedigend zeg. Heb je ergens een column staan, want nu ben ik wel benieuwd naar hoe jij schrijft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik heb het ook heel last minute gedaan. Had je het niet gezien of was je van uur gemist. Dat trouwens ook dat het tot 's avonds was ipv smiddags.


    Ik dacht inderdaad dat ik het tot 23.59 mocht inleveren, maar het was 13.00 's middags ofzo. Dat ze me niet tegen vallen is niet negatief hoor, het is alleen een uitdrukking die ik vaak gebruik. Ik moet er nu nog maar eentje en dan heb ik alle columns die ik nog niet had gelezen weer gedaan. Ik vond je column over de bladeren die vallen erg mooi en vol met emotie!

    Ik heb trouwens niet zo een, twee, drie een column voor je, maar als je wilt zien hoe ik schrijf zou je eens kunnen kijken naar een willekeurig hoofdstuk van een van mijn verhalen. Het is natuurlijk anders dan een column, omdat het fictief is, maar ja.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dankje. Maar daar zullen ze ook voornamelijk over gaan bij mij. Het zijn wat struggels in het leven die ik heb er te lang een masker voor gedragen, dus ik wil ze van me afwerpen. Snap je?

    Ik was ook bijna te laat. Ik denk dat ik eentje geschreven heb de voorlaatste dag en hem meteen heb ingediend. Normaal wou ik hem pas de dag erna indienen, maar ik wou er geen woorden meer aan vuil maken en was toen bang dat ik mij zou bedenken, dus zond ik hem maar in. Goed zo te zien, anders ging ik er ook aan. Best jammer eigenlijk. Ik zal eens tussen je hoofdstukken neuzen (al ben ik erg kieskeurig op dat vlak)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dankje. Maar daar zullen ze ook voornamelijk over gaan bij mij. Het zijn wat struggels in het leven die ik heb er te lang een masker voor gedragen, dus ik wil ze van me afwerpen. Snap je?

    Ik was ook bijna te laat. Ik denk dat ik eentje geschreven heb de voorlaatste dag en hem meteen heb ingediend. Normaal wou ik hem pas de dag erna indienen, maar ik wou er geen woorden meer aan vuil maken en was toen bang dat ik mij zou bedenken, dus zond ik hem maar in. Goed zo te zien, anders ging ik er ook aan. Best jammer eigenlijk. Ik zal eens tussen je hoofdstukken neuzen (al ben ik erg kieskeurig op dat vlak)


    Ja, dat snap ik best. Ik schrijf zulke dingen altijd van me af in een notitieboekje, of ik verwerk ze in andere schrijfselen, maar columns zijn er ook uitermate geschikt voor. Het is goed om te spreken of schrijven over problemen. Gelukkig heb je hem inderdaad gelijk ingeleverd! Doe maar en ik ben natuurlijk benieuwd naar je mening, als je wat hebt gelezen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Op dit moment vind ik mijn leven heel erg saai en er gebeurt helemaal niks leuks. Ik wilde dat ik terecht kon komen in leuke series en films.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Op dit moment vind ik mijn leven heel erg saai en er gebeurt helemaal niks leuks. Ik wilde dat ik terecht kon komen in leuke series en films.


    Ik wou dat ik dat ook kon


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat gevoel heb ik ook altijd als ik een goed boek lees.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?