• Hallo allemaal!

    Ik weet even niet waar dit thuis hoort dus plaats ik het even hier.
    Want ik heb een vraag...
    Mijn vriend studeert PABO aan de HVA en heeft vorig jaar al zijn studiepunten behaald, daarom mag hij binnenkort zijn propedeuse ophalen!
    En eerst dacht hij dat ik niet kon komen ivm werk, maar mijn baas zegt dat ik er vrij voor mag krijgen alssss ik weet wanneer het is natuurlijk... En ik wil hem daar graag mee verassen

    Ik heb het al een paar keer gevraagd en hij vond het jammer dat ik niet kon komen en zei de datum toen snel zonder dat ik het op kon schrijven (al is het geloof ik begin oktober). Maar ik wil het niet nog eens vragen, en als ik dat wel doe kan ik niet vragen naar de tijd en locatie zonder dat hij het door heeft... (en dan specifiek "oh, in dat gebouw en welke verdieping/lokaal dan?" al helemaal niet natuurlijk)

    Dus vroeg ik mij af, is er iemand die die informatie heeft of kan krijgen? (ik klikte ergens op waar het zou staan, maar daarvoor zou ik eerst in moeten loggen). Voor wanneer, waar precies (welk gebouw/adres maar ook verdieping lokaal/ruimte oid) en hoe laat het is? Want ik wil heb daar graag mee verassen.

    Hartelijk bedankt alvast,
    En gefeliciteerd voor iedereen die ook zijn propedeuse op mag halen!


    Can you even find the one who dies his red heart to black?

    Kan je het niet aan zijn ouders/familie vragen? Of gewoon de HVA bellen?


    Mutt schreef:
    Kan je het niet aan zijn ouders/familie vragen? Of gewoon de HVA bellen?

    Ik heb de HVA een bericht gestuurd dus ik hoop dat ze reageren voor de zekerheid. Zijn ouders is niet echt een optie die zijn niet echt de aardigste personen, waarschijnlijk weten ze het zelf niet eens omdat ze toch niet zouden komen.


    Can you even find the one who dies his red heart to black?

    Ik zou inderdaad gewoon de HVA bellen, makkelijkste manier :)


    You were born original, don't die as a copy.