• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    Ik moet nu leren voor de examens, dus de gevoelens zijn tweezijdig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmmmm smooties. De joy van studeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb mezelf vandaag zo blij gemaakt door een box te kopen met 100 postkaarten met de omslagen van Pinguin Books.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Anatidaephobia ---> Bamboe


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]



    Ik word zo vrolijk van die dikke, harige pandakleuter gifs/filmpjes. Vooral als ze ergens van af vallen of zulke dingen c:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 17:27 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Niphredil schreef:
    Ik heb mezelf vandaag zo blij gemaakt door een box te kopen met 100 postkaarten met de omslagen van Pinguin Books.


    Awesome. 8D Ik heb mezelf blij gemaakt door Doctor Who Triviant te kopen. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Awesome. 8D Ik heb mezelf blij gemaakt door Doctor Who Triviant te kopen. 8D


    Oook very awesome!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Naw wat zijn jullie lief voor mij in dat berichtentopic en ik zie het nu nog maar pas. Facepalm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Naw wat zijn jullie lief voor mij in dat berichtentopic en ik zie het nu nog maar pas. Facepalm.


    Er gebeurd genoeg op Q om niet alles in een keer door te hebben haha. Ik vind dat berichtentopic sowieso echt hartstikke leuk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ja inderdaad. Gewoon leuk als mensen het uit het niks over je hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zie dat ik al van de lijst ben gegooid door mijn absurd lange afwezigheid.
    Ik zal proberen weer wat te komen! Als dat mag natuurlijk.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Avarosa schreef:
    Ja inderdaad. Gewoon leuk als mensen het uit het niks over je hebben.


    Ja klopt! Dat had ik ook soms bij de Quizletverkiezingen en de niet serieuze Quizletverkiezingen. Daar wordt je soms ook genomineerd door iets of iemand die je nauwelijks kent en dat voelt toch wel speciaal.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Debbaut schreef:
    Zie dat ik al van de lijst ben gegooid door mijn absurd lange afwezigheid.
    Ik zal proberen weer wat te komen! Als dat mag natuurlijk.:Y)


    Kidding


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ja klopt! Dat had ik ook soms bij de Quizletverkiezingen en de niet serieuze Quizletverkiezingen. Daar wordt je soms ook genomineerd door iets of iemand die je nauwelijks kent en dat voelt toch wel speciaal.
    Precies.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)


    Kidding


    Nou, dan ben ik weer weg! D':

    Haha, nog gefeliciteerd met je aanstelling als Columnist!


    Queer zijn is gewoon alles