• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].



    Rollen :
    Meisjes
    • Amelia Aurora Waldorf ~ Dancal [Queen]
    • Abigaile "Abby" Schneider ~ Deers [Queen]
    • Cassandra Marià Santiago ~ Falahee [Dealer]
    • Vivian Delores ~ Vivir [Queen]
    • Aure Carlyn Salpa ~ Djibriel [New/hippie]
    • Lillith Phoebe Jackson ~ Gently [Bitch]
    • Stacey Mariannah Jhons ~ Dancal [Victim]
    • Lauren Adeline Harrington ~ Forman [Perfect girl, socializer]
    • Lily Rose Hale ~ Verityy [Bitch]
    Jongens
    • Nolan Liam Fitzgerald ~ Kayfabe [Heartbreaker]
    • Tyler Jay Montoya ~ Falahee [Bad Boy]
    • Edward Warren Marrez ~ Vivir [Nerd]
    • Frederick "Freddie" ~ Eloquentiae [Dealer]
    • Sean Adams ~ Californication [Bully]
    • Samual Rick Green ~ Kayfabe [Outsider]
    • Logan ~ Aoreolus [Good Guy]
    • Dylon Stuart ~ Dashed [Loner Boy]
    • Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt



    Begin :

    Het is een normale maandag ochtend en de jongeren maken zich klaar om naar de Upper East Side te gaan, elk op zijn eigen manier. Binnen een week komt het jaarlijkse feestje bal van de school ! Iedereen is zenuwachtig en moet naar een partner zoeken om deze mooie avond mee te delen. Niemand wilt natuurlijk alleen naar dat bal, dat kan nog eens zielig zijn !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `



    Het was gelukkig nog koel buiten, terwijl het in de school een saunahok leek. » En, al bekomen ? « Ik voelde de arm van Tyler om me heen, die ik er weer afhaalde - hij kon dromen dat hij zomaar iemand kon inpraten. Ik was wel bekend als iemand die onverwachts is, maar ik heb er ook mijn lol aan om Tyler te zien wanneer hij niet krijgt wat hij juist precies wil.
    » Misschien. « Het enige wat ik naar hem kon opbrengen was een uitdagende grijns, hij zou wel zien. Uiteindelijk trippelde ik de trapjes af en zocht over het plein naar iemand bekends, mijn blik viel uiteindelijk op Freddie en Sean die een probleem te leken hebben. What ever.
    Grijnzend liep ik naar de twee en ging bij hun staan, het verschil in grootte was hier heel erg - waardoor het leek alsof ik de kabouter was en hun de gemene reuzen. » Lief zijn hé, jongens. « Mijn blik gleed over de sigaret in Sean`s handen, die ik er onbeleefd uittrok en snel aanstak. Het was voor mij een soort behoefte om te roken daarom had ik altijd een aansteker in mijn zak.
    In nam een trek en keek Sean met een glimlachje aan, ik hield de sigaret wat bungelend voor zijn gezicht - wetende dat hij gewoon een trek van eigenlijk zijn sigaret mag nemen.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 9:50 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Lauren Adeline Harrington

    "Zeker, mijn grootouders kwamen langs, en hoe was het jouwe?" antwoordde Abigail glimlachend op mijn vraag. Ik kon niet helemaal plaatsen of de glimlach echt was, maar dat maakte me eerlijk gezegd niet zoveel uit. Als zij een glimlach wilde laten zien, dan zijt dat zo.
    "Ach, het was een rustig weekend. Ik had een brunch, receptie en heb geleerd voor mijn Latijn examen." zei ik. Het was niet sarcastisch bedoeld. Ik had het simpelweg gewoon best wel druk. Niet dat ik het erg vond; het had goede resultaten en waar goede resultaten te behalen waren, was ik te vinden. Aangezien mijn broer zijn tijd aan het verkwisteren was met die vieze spulletjes, kon ik mijn tijd maar beter optimaal gebruiken. Iemand moest de naam van de familie toch hoog houden?
    Nadat ik had geantwoord kwam ook Vivian erbij staan. Ik draaide me om naar haar en gaf haar een knuffel, terwijl ik haar groette; "Hey Viv" zei ik. Een knuffel was gebruikelijk voor ons als groet of als afscheid.
    Abigaile onderbrak mijn omhelzing. "Hebben jullie dat nieuwe parfum van Chanel al gezien? Die móét ik echt hebben!" zei ze. Stiekem vond ik het gedoe over al dat parfum en dure merken dikke vette onzin. Ik bedoel; goedkope kleding kan toch ook leuk zijn? Soms werd ik een beetje moe van het oppervlakkige gedoe, waar ik zelf ook aan meedeed. Bij dit onderwerp liep ik echter een beentje voor. "Uh ja." zei ik op zo'n ogenrollende manier. Bij de receptie waar ik een deel van mijn weekend had gespendeerd, waren exclusieve nieuwe parfums verkocht. Natuurlijk had ik hem meteen gekocht. Niet persé omdat ik het zo graag wilde hebben, maar meer voor momenten zoals dit. "Ik heb het al." zei ik zogenaamd trots.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    N o l a n .

    ×××



         
    Ze had gelachen om mijn actie, wat me natuurlijk alweer wat trotser maakte. Natuurlijk besefte ik me dat het enorm cliché was, maar dat was toch precies wat vrouwen leuk vonden in deze tijd waarin geen enkele man meer wist wat galant zijn betekende.
          ’Nolan?’ het klonk alsof ze het niet helemaal zeker wist.
          Grijnzend hield ik mijn handen daar. ‘Misschien.’
          Lachend had ik haar daarna losgelaten en was ik voor haar verschenen. ‘Dat deed pijn, dat moet je goed maken met me.’ Natuurlijk had ik het plagerig gezegd, anders zou ik haar alleen maar afschrikken.
          Ik nam even een paar seconde stilte waarbij ik haar even in haar felblauwe ogen had gekeken. De eerste keer dat ik ze zag dacht ik werkelijk dat ze kleurlenzen droeg, maar dan had ik die inmiddels vast al wel zien zitten.
          Speels pakte ik een plukje van haar haren vast tussen mijn duim en wijsvinger, waarna ik hem weer netjes terughing. Daarna trok ik speels een wenkbrauw op. ‘Hoe was je weekend?’
          Even keek ik rond, naar anderen. Iedereen was diep in gesprek, vooral de Queens. Ze zagen er allemaal zo enorm bitcherig uit, ik walgde ervan. Dat waren dus echt geen types om mee om te gaan – niet voor de normale mens. Met hun nepwimpers en nepnagels. Eigenlijk was haast alles nep aan hun. Als je er naast eentje wakker zou worden die make-uploos was zou je haar niet herkennen.


    I'm your little ray of pitch black.


    Vivian Delores


    Lauren geeft me een knuffel als ik bij het groepje kom staan. Ik glimlach even. Lauren is echt aardig. Ik ben nooit echt iemand die gelijk iedereen omhelsd, maar de knuffels van Lauren geven me altijd een goed gevoel.
    "Hey Viv." Zegt ze. Ik glimlach nog steeds, zo wil ik laten zien dat ik blij ben om bij het groepje te staan, hoewel dat eigenlijk niet voor allen personen geldt. Zodra we richting de ingang lopen loop ik mee. Niet omdat ik een volger ben, maa omdat het buiten aardig fris is. Ik zou willen dat ik iets warmers had meegenomen, maar binnen zal het wel warmer zijn.
    "Hebben jullie dat nieuwe parfum van Chanel al gezien? Die móét ik echt hebben!" Wordt er gezegd. Ik moet toegeven, het parfum staat om mijn moet ik hebben lijst. Ik zal mijn vader er nog wel even lief aankijken. Hij weigert toch nooit wat als ik het eenmaal vraag. Gelukkig niet, ik zou niet weten wat ik anders moet doen. Ik kan niet op school aankomen zonder iets nieuws. Vandaag zijn dat mijn hakken, maar die zijn volgende week ook weer oud te noemen.
    "Ik heb het al." Zegt Lauren dan. Ik frons mijn wenkbrauwen even kort. Dat parfum is echt nog niet zo lang te koop, maar Lauren zou wel één of andere manier gevonden hebben om het te krijgen. Op sommige momenten als deze lijkt zij echt ontzettend perfect. Ergens ben ik jaloers op haar, maar ze is ook mijn vriendin dus ik hoor juist blij voor haar te zijn, wat ik ook echt ben. Als ik zou willen dat iemand dat parfum heeft behalve ik zelf zou het Lauren zijn, ook al heb ik het liever.
    "O, ruikt het net zo lekker als ze zeggen?" Vraag ik haar. Ik moet uiteraard wel weten of zoiets de moeite waard is. "Of heb je het nu op?"

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 17:50 ]


    She was always looking for more..



    S a m u a l .

    ×××



         
    Ik had me ergens in het hoekje van het plein verplaatst, waar ik op de grond zat. Ik was er al een hele tijd, maar nog geen enkel persoon had me opgemerkt. Dit interesseerde me niets, ik hield me toch liever op de achtergrond.
          Mijn ogen gleden over de personen op het schoolplein, die stuk voor stuk bij hun groepjes stonden. Zo had je de Queens, die overdreven reageerde op elkaar, maar het overduidelijk niet meenden, en een stukje verder stonden de Stoners, zoals ik ze noemde. Al waren sommige ervan enkel dealers. Alles had zijn plekje, behalve ik. Later zouden ze er toch allemaal alleen voorstaan, dus het maakte voor mij helemaal niets uit.
          Het was niet zo dat ik ernaar neigde, dat niet. Zelfs niet stiekem. Maar het deed me soms wel pijn dat ik gewoon echt niet gezien werd. Ik had meer aan mijn hoofd, en tot nu toe was een van de belangrijkste dingen dat ik dat verborg voor Gossip Girl. Ik had een zwaar leven, daar wilde ik geen sympathie voor. Ik had er zelf voor gekozen.
          Lauren stond bij de Queens te praten, ondanks dat ze er niet echt thuis leek te horen. Ik zal niet liegen, zij was een van de weinige personen op deze school die mij echt interesseerde. Misschien was het wel een kleine crush te noemen, maar ze leek zo vriendlelijk.
          Zuchtend keek ik verder. Ik zou toch nooit een kans maken bij zo iemand, dus ik bleef verder kijken, naar de interacties die iedereen had. Sommigen waren best vermakelijk.
          Ik werd afgeleid door mijn telefoon, die een hard deuntje gaf. Ik keek op het scherm en zag een bericht van mijn vader. Het ging weer niet goed. Met een grote zucht stond ik op om me af te gaan melden vandaag. Dat werd weer thuis leren.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 18:11 ]


    I'm your little ray of pitch black.



    Sean Adams


    Hij grijnsde en draaide zijn hoofd kort weg, hij hieldd vervolgens een briefje van twintig voor mij die hij uit zijn colbert haalde. "Ik haat problemen met klanten en collega's, maar ik ga geen vijfentwintig betalen voor die troep. Daar krijg je niemand high mee. Dit of niets." Mijn ogen onderzochten de jongen van top tot teen en ik kon niet geloven dat hij mij zo afzette, mijn hand greep uit automatisme naar het briefje en ik kneep er lichtjes in en propte het vervolgens in mijn zak en knikte kort.
          Bij mijn vraag over zijn zus begon hij te grijnzen, ''ze heet Lauren. Maar helaas heeft ze smaak, dus wordt het niet tussen jullie. Blijf je uiteindelijk toch als alleen over.'' Ik fronste beledigd en zag al waar dit naar toe ging, hij gaf zoveel om zijn zusje dat hij nog liever wou dat ze alleen stierf dan met een leuke en ook nog knappe vent. ''We zullen zien wat ze antwoordt als ik haar mee uit vraag, niet? En alleen zal niet gebeuren, ik ben eerder benieuwd met wie ik jou ga zien.''
    Ik werd behoorlijk afgeleid door Lills die onbeschoft de sigaret uit mijn hand trok en ik automatisch de neiging had haar af te snauwen maar wetend dat het Lills was zou ik dat nooit durven. ''Lief zijn hé, jongens.'' Ik grijnsde lichtjes toen ik naar haar keek en pakte de peuk van haar terug toen ze hem mij voor hield, ''hoe is het met Tyler afgelopen?'' Vroeg ik en ik rolde met mijn ogen. Ergens wou ik zeggen dat ze zich niet zo moest laten verleiden door hem maar ik wou mij niet met haar zaken gaan bemoeien.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Frederick "Freddie" Hurrington


    ''We zullen zien wat ze antwoordt als ik haar mee uit vraag, niet? En alleen zal niet gebeuren, ik ben eerder benieuwd met wie ik jou ga zien.'' Bij de laatste zin laat ik mijn blik even over het schoolplein dwalen. Langs alle gespannen meisjes en de jongens die wachten op het juiste moment. Tja, met wie zal ik gaan? Aangezien het niet echt de bedoeling is om het te skippen, moet ik iemand vragen. Mijn blik blijft onbewust bij Vivian hangen. Ik zou het gewoon kunnen doen. Het is niet dat ik veel te verliezen heb; er zijn nog niet veel slechte dingen over me verspreid, dus misschien maak ik nog een kans ook. "Ik? Ik kom wel aan iemand." Even kijk ik weer naar het groepje. "Weet je of Vivian al iemand heeft?"
    Lilith komt erbij staan. "Lief zijn hé, jongens." Ik grijns licht en kijk naar haar. De meeste mensen zouden haar onaardig of intimiderend noemen, maar om heel eerlijk te zijn mag ik dat juist wel aan haar. En het is gewoon grappig en leuker als iemand gewoon zegt wat ze denkt.
    "Hoe is het met Tyler afgelopen?" Ik trek mijn wenkbrauwen op. Wat is er hoe afgelopen? Met een plagende grijns kijk ik naar Lilith.
    "Heb jíj Tyler gevraagd ofzo?" Ik fluister het, wetend dat het me waarschijnlijk een klap oplevert.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `



    Ik bekeek het tweetal grijnzend, ze waren erg goede vrienden van me - voorname Sean, die mijn beste vriend is. » Hoe is het met Tyler afgelopen ? « Ik ving nog net een glimp of van Sean die zijn ogen rolde. Hij leek er niet werkelijk trots op te zijn, dat ik met Tyler omging. Wat ook niet anders ter verwachten was; gezien die twee water en vuur zijn.
    » Heb jíj Tyler gevraagd ofzo ? « Voordat ik kon antwoorden, kwam Freddie alweer met een vraag - waar ik om moest grijnzen. Ik gaf hem een vriendschappelijke stoot tegen zijn schouder, al kwam het zelfs niet gemeen bedoelt harder aan als die weke klapjes van de andere meiden hier.
    » Ten eerste; er is niks met hem afgelopen, behalve dat we iets beters hebben verzonnen dan dat schoolbal. En ten tweede; denk je dat ík zoiets zou vragen ? Als jongens iets van me willen komen ze wel op me af, desnoods wijs ik ze net zo hard af. « Mijn blik wandelde tussen Sean en Frederick in met een kleine glimlach rondom mijn lippen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Stacey Mariannah Jhons



    'Misschien.' Had hij daarna gezegd. Na deze woorden trok hij zijn handen van mijn gezicht af en ging voor mij staan. Ik rolde even met mijn ogen en grinnikte even.
    'Dat deed pijn, dat moet je goed maken met me.' zei hij wat plagerig. Weer moest ik even lachen en schudde daarna om mijn beurt plagerig met mij hoofd. Hij keek me even recht in de ogen en ik wist duidelijk niet wat ik moest doen. Hij nam een plukje van mijn haren en Ik volgde aandachtig zijn actie. Snel liet hij deze alweer los en richtte zich weer naar mij.
    'Hoe was je weekend ?' Vroeg hij geïnterresseerd. Ik dacht even na, wat had ik dit weekend ook alweer gedaan ?
    'Ik ben naar de bioscoop gegaan, gestudeerd, maar verder niets', antwoordde ik terwijl mijn schouders optrok. Ik zag dat hij rond keek en Ik volgde zijn blik naar de Queens. Die meisjes die dachten dat ze alles mochten, ze zijn één van de weinige die ik werkelijk haar ! Ik trok een wenkbrauw omhoog en keek naar Nolan. Hij zat precies diep in zijn gedachten.
    'Ben je er nog ? Of blijf je liever bij hun ?', zeg ik terwijl ik naar de meisjes wijs. Ik keek ze nog even na, de meeste ervan moest ik toegeven, waren best mooi. Maar met al dat make-up op kon je dit nauwelijks merken. Waarschijnlijk waren ze vanbinnen ook lieve personen, maar laten ze dit nooit of bijna nooit zien. Al snel richtte ik mijn gedachten weer van hun af.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Sean Adams


    ''Ik? Ik kom wel aan iemand.'' Zijn blik gaat langs mij heen richting een nogal groot groepje, onder andere Lauren stond daar ook bij. ''Weet je of Vivian al iemand heeft?'' Ik keek hem half lachend aan, ''Vivian?'' Herhaalde ik voordat hij ook zijn aandacht op Lills richtte. ''Heb jíj Tyler gevraagd ofzo?'' Vroeg hij en Vivian moest grijnzen.
          ''Ten eerste; er is niks met hem afgelopen, behalve dat we iets hebben verzonnen dan dat schoolbal. En ten tweede; denk je dat ík zoiets zou vragen? Als jongens iets van me willen komen ze wel op me af, desnoods wijs ik ze net zo hard af.'' Er stond een kleine glimlach rond haar lippen en ik schudde mijn hoofd, ''ik zou je niet eens durven vragen,'' plaagde ik haar. ''En wat hebben jullie dan verzonnen? Deze charmeur zit namelijk te denken om Vivian te vragen,'' begon ik en ik leunde met mijn linkerarm op de schouder van Lills. ''Of niet? Ik wil dat eigenlijk niet missen.'' Een vermaakte glimlach verscheen op mijn gezicht en ik staarde even kort naar de grond terwijl ik mijn sigaret voor Lills hield als teken dat zij een trekje mocht nemen als ze dat zou willen.

    Sorry, van de wat kortere stukjes


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Frederick "Freddie" Hurrington


    ''Vivian?'' reageert Sean op mijn vraag. Zijn blik heeft iets vermaakts, wat me irriteert. Dan gaat Lilith in op mijn opmerking over of ze Tyler had gevraagd, die me overigens een klap tegen mijn schouder opleverde.
    ''Ten eerste; er is niks met hem afgelopen, behalve dat we iets hebben verzonnen dan dat schoolbal. En ten tweede; denk je dat ík zoiets zou vragen? Als jongens iets van me willen komen ze wel op me af, desnoods wijs ik ze net zo hard af.'' Ik lach om haar antwoord. Natuurlijk zou Lilith nooit iemand vragen.
    "Ik zou je niet eens durven vragen. En wat hebben jullie dan verzonnen? Deze charmeur zit namelijk te denken om Vivian te vragen." De toon waarop hij het zegt, maakt me al steeds fanatieker om haar daadwerkelijk ja te laten zeggen. Als Sean denkt dat het niet kan, zou ik het juist moeten doen. ''Of niet? Ik wil dat eigenlijk niet missen.'' Ik lach spottend en steek een nieuwe sigaret op. Aangezien ik tussen de lessen geen tijd heb om te roken, bouw ik nu maar een soort voorraadje op.
    "Hoeveel wil je erover wedden?" Ik neem even een korte pauze, waarin ik een trekje neem. "Als ze met me mee wil gaan, krijg ik iets. Anders krijg jij wat. Waar doen we het om?" Zeg ik met een lichtelijk vermaakte grijns. Twee in een: ik kon zowel het meest interessante meisje meenemen naar het bal, als een weddenschap winnen van Sean. Want Vivian die nee zegt tegen mij, is nog geen te overwegen optie.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `



    De opmerking van Sean was typisch iets voor hem, maar ik kon er wel om lachen. » En wat hebben jullie dan verzonnen ? Deze charmeur zit namelijk te denken om Vivian te vragen, of niet ? Ik wil dit eigenlijk niet missen. « Tijdens zijn uitleg leunde Sean met zijn arm op mijn schouder, normaal gezien zou ik zoiets niet toelaten - maar hij telt anders voor me als andere mensen.
    Mijn arm sloeg ik om Sean`s middel, dat makkelijk ging - gezien ik maximaal tot zijn schouders kom. Voor mij was Sean een totaal ander persoon, een soort broer. Hij wist als enige van mijn ouders af waar ik al jaren geen contact meer tot had. Ik nam uiteindelijk een trekje van zijn sigaret en drukte die weer glimlachend in zijn hand, die niet op mijn schouder lag.
    » Hoeveel wil je erover wedden ? Als ze met me mee wil gaan, krijg ik iets. Anders krijg jij wat. Waar doen we het om ? « Freddie bedacht eens een weddenschap en liet het gras niet gemakkelijk over zijn rug groeien.
    » Als jij een weddenschap doet, sta ik aan Sean`s kant. Vivian wilt je niet, sorry Freddie - je hebt het beter af zonder die afgelikte Queens. Alles is nep aan hun, ik bedoel; kijk naar ze. Kijk naar hun, kijk naar mij ? Noem tenminste drie verschillen op. « Grijnzend keek ik hem aan, wetend dat dit een punt voor mij zou zijn.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    [Mijngod sorry, ik heb niet door gehad dat dit speeltopic er al was. Als iemand mij (Liefst even gastenboek) een update zou kunnen geven, doe ik nog wel mee. Mijn personage is tenslotte toch net nieuw.]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Tyler Jay Montoya


    'Misschien.' had ze uiteindelijk gezegd met een uitdagende grijns en met een kleine lach op mijn lippen kijk ik haar na. Misschien.. Ach. Dit is zeker iets anders. Als ik achter een "queen" ofzo had aangezeten was ik waarschijnlijk nu al klaar. Waar ik dus geen zin in heb. Uitdagingen zijn ook wel eens leuk. Nonchalant leun ik tegen de muur en kijk over het plein. Er waren verschillende groepjes en hier en daar stonden mensen met zijn tweeën te praten. Er was echter niemand die heel snel mijn aandacht trok. Ik haal mijn schouders op en steek weer een sigaret op. Dat krijg je als je je verveeld hé?
    Ik kijk op als ik hard gelach hoor gemixt met wat zacht gejammer. Ik rol mijn ogen als ik het o zo bekende beeld zie. Anna en het pestersgroepje. Natuurlijk. Anna was.. Nou ja.. Een echte outsider. Leuk slachtoffer voor dat groepje. Normaal zou het mij dan ook vrij weinig boeien, maar zeven tegen een ging zelfs mij te ver. Ik loop langzaam de trap af en richting het groepje. 'Als jij een weddenschap doet, sta ik aan Sean`s kant. Vivian wilt je niet, sorry Freddie - je hebt het beter af zonder die afgelikte Queens. Alles is nep aan hun, ik bedoel; kijk naar ze. Kijk naar hun, kijk naar mij ? Noem tenminste drie verschillen op.' vang ik nog op als ik langs Lillith loop.
    'Well... Dat is niet zo moeilijk...' grijns ik en leg mijn hand kort op haar onderrug. 'Jij bent slimmer, je bent véél mooier... En niet makkelijk, een uitdaging... I like it' grijns ik zacht bij haar oor. Misschien dat die andere twee het net horen maar dat maakte mij vrij weinig uit. 'Ik moet even iets regelen...' zeg ik met een klein lachje en mijn hand verlaat langzaam haar onderrug. Zonder nog is om te kijken loop ik verder naar het groepje terwijl de grijns op mijn lippen langzaam minder wordt. Uiteindelijk stop ik net achter de "leider". Jackson was het volgens mij.
    'Jackson... Nooit gedacht dat jíj zes anderen nodig zal hebben om een klein meisje aan te kunnen..' grijns ik en hij draait zich langzaam om. In zijn ogen komt een harde blik terecht terwijl er een uitdagende grijns op mijn lippen komt te staan. Laten we het maar zo zeggen.. We mogen elkaar niet, nooit gedaan ook. En laat dat nou net even heel bekend zijn...


    El Diablo.


    Sean Adams

    Ik voelde de arm van Lills om mijn middel, het voelde vertrouwd. ''Hoeveel wil je erover wedden ? Als ze met me mee wil gaan, krijg ik iets. Anders krijg jij wat. Waar doen we het om?'' Ik fronste, wou hij met mij wedden? ''Als jij een weddenschap doet, sta ik aan Sean`s kant. Vivian wilt je niet, sorry Freddie - je hebt het beter af zonder die afgelikte Queens. Alles is nep aan hun, ik bedoel; kijk naar ze. Kijk naar hun, kijk naar mij? Noem tenminste drie verschillen op.''
          ''Jij bent slimmer, je bent véél mooier. . . En niet makkelijk, een uitdaging. . . I like it.'' Ik stak geforceerd een vinger in mijn keel en maakte een braakgeluid, konden ze alsjeblieft ophouden met dat kleffe gedoe. ''Je hoort het vriend,'' zei ik toen en stak mijn hand naar hem uit als teken dat ik de weddenschap aan ging. ''Als ik win zorg je dat je zus met mij naar dat bal gaat,'' zei ik en ik hoefde dan ook helemaal niet lang na te denken over mijn eigen verzoek. Ik wist wat ik wilde en dat zou ik krijgen ook, daarnaast zou hij op geen enkele manier Vivian mee krijgen. Al kocht hij een gloednieuwe Louis Vuitton tas voor haar.
    ''Als jij wint dan. . .'' Ik blikte kort op Lills, zij wist natuurlijk niks over mijn plotselinge beslissing om Lauren mee te vragen. Automatisch verdedigde ik mijzelf, ik voelde me zelfs bijna schuldig dat ik haar niet had meegevraagd maar Lills was niks voor mij, we waren vrienden. Zij zag mij als een broer en ze leek als een blok voor Tyler te vallen. ''Ik wou je het eigenlijk net vertellen,'' zei ik daarom voordat ik antwoord gaf aan Freddie.


    Everything is illuminated by the light of our past.