• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].



    Rollen :
    Meisjes
    • Amelia Aurora Waldorf ~ Dancal [Queen]
    • Abigaile "Abby" Schneider ~ Deers [Queen]
    • Cassandra Marià Santiago ~ Falahee [Dealer]
    • Vivian Delores ~ Vivir [Queen]
    • Aure Carlyn Salpa ~ Djibriel [New/hippie]
    • Lillith Phoebe Jackson ~ Gently [Bitch]
    • Stacey Mariannah Jhons ~ Dancal [Victim]
    • Lauren Adeline Harrington ~ Forman [Perfect girl, socializer]
    • Lily Rose Hale ~ Verityy [Bitch]
    Jongens
    • Nolan Liam Fitzgerald ~ Kayfabe [Heartbreaker]
    • Tyler Jay Montoya ~ Falahee [Bad Boy]
    • Edward Warren Marrez ~ Vivir [Nerd]
    • Frederick "Freddie" ~ Eloquentiae [Dealer]
    • Sean Adams ~ Californication [Bully]
    • Samual Rick Green ~ Kayfabe [Outsider]
    • Logan ~ Aoreolus [Good Guy]
    • Dylon Stuart ~ Dashed [Loner Boy]
    • Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt



    Begin :

    Het is een normale maandag ochtend en de jongeren maken zich klaar om naar de Upper East Side te gaan, elk op zijn eigen manier. Binnen een week komt het jaarlijkse feestje bal van de school ! Iedereen is zenuwachtig en moet naar een partner zoeken om deze mooie avond mee te delen. Niemand wilt natuurlijk alleen naar dat bal, dat kan nog eens zielig zijn !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”


    Sean Adams


    Wakker worden, beval ik mezelf terwijl ik naar het knipperende rode licht keek waar in grote cijfers de tijd aangegeven werd. Ik kon maar beter opstaan voor ik een preek kreeg van mijn vader, mijn zusje lag waarschijnlijk nog te slapen dus voor haar hoefde ik ook niet mijn bed uit te komen. ''Goedemorgen,'' mompelde ik maar kreeg geen reactie van mijn vader die rustig zijn krant zat te lezen. Mij best, ik trok mijn jas aan nadat ik mij volledig had aangekleed en met mijn natte haren van de douche naar buiten stapte. Het was fijn dat ik een wat dikkere jas had gepakt, ik was al een enorme koukleum.
          Ik had de bus moeten pakken en was nog bijna te laat geweest, ik had het niet kunnen hebben om nog een half uur staan te wachten. Toch was ik iets té vroeg op school en viel mijn blik op de kleine groepjes die ontstonden.
    De kleine groepjes vielen mij nog minder op dan de twee die vast in een intiem gesprek waren over gisteravond en aangezien ik het moeilijk vond om mij ergens niet mee te bemoeien kwam ik er bij staan en spuugde vervolgens in het midden van het cirkeltje wat we hadden gevormd nadat ik er bij was komen staan en gaf Tyler een korte blik en knikte kort. ''Ziet eruit alsof jullie een leuk weekend hebben gehad,'' zei ik sarcastisch en grijnsde snel en vlug. Ik had Tyler nog steeds niet vergeven nadat hij het meisje waar ik mijn grootste liefde aan wou uiten voor mijn neus had weggenomen.
          Ik schudde mijn hoofd geïrriteerd maar vermaakt en gunde toen Nolan een blik, ''en hoeveel uur heb jij geslapen?''
    Uit mijn zakken haalde ik een pakje sigaretten en stak er ook één op om vervolgens een hand door mijn haar te halen, ik was geen groot feestbeest – meestal was mijn Joodse afkomst een goed excuus maar ik kon gewoon totaal niet tegen drank.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 20:14 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mt


    -



    N o l a n .

    ×××



         
    Tyler kwam aangelopen terwijl hij een sigaret aanstak. ‘En? Leuke nacht gehad?’ Hij stak zijn wenkbrauw wat omhoog.
          Ik begon lichtelijk te grijnzen waarna ik kringetjes rook uit mijn mond blies. ‘Uiteraard.’
          ‘Nieuwe week, wat hebben we er weer zin in,' hij keek er enorm sarcastisch bij.
          Even lachte ik. ‘Oh onwijs veel. Daarom ben ik hier nu al. Ik heb wel al gehoord over een willekeurig verhoor bij Geschiedenis. Fijn die loslippige docenten.’
          ’Klaar om hordes zenuwpezen te zien?’ zijn grijns had geloof ik zijn limiet bereikt.
          Het was duidelijk waar hij op duidde, dus ik begon ook te grijnzen. Het was altijd enorm hilarisch om mensen die laatste week nog moeite te zien doen. Ik nam nog een hijs, en blies hem niet veel later uit.
          'Misschien moet ik op dezelfde dag een feest geven, kijken wat populairder is,’ zei hij.
          Ik grijnsde breed. ‘Dat is niet moeilijk hé, slimmerik.’
          In mijn ooghoek zag ik Sean al aankomen. ‘Ziet eruit alsof jullie een leuk weekend hebben gehad.’ Het sarcasme droop eraf.
          ‘Ja,’ had ik kortaf geantwoord. Als hij zo al begon had ik er geen behoefte meer aan om er serieus op in te gaan. Ik nam rustig nog een hijs van mijn sigaret.
          Sean had mij aangekeken. ‘En hoeveel uur heb jij geslapen?’
          ‘Strikvraag. Niet,’ was mijn antwoord geweest, waarna ik de rook kalm uitblies. Ik gooide de sigaret op de grond en maakte hem uit met mijn voet. Even keek ik rond, er waren al wat meer mensen verschenen, waaronder Samual, een totale outsider die echt met niemand om leek te gaan.


    I'm your little ray of pitch black.

    Amelia Aurora Waldorf



    'Mevrouw Melie, wakker worden !' Hoor ik de vrolijke, maar irritante stem van Natha mijn rust verpesten. Ik doe een poging om mijn ogen te open, wat zo ongeveer lukt.
    'Natha ! Ik heb je al zoveel keer gezegd dat ik niet wil dat je me Melie noemt !', spuug ik bijna in haar gezicht. Ze kijkt me veronschuldigend aan, net zoals altijd. Maar Ik trap er niet in. Boos kom ik uit mijn bed, en negeer dat mens, ik word zo gek van haar. Als Ik naar beneden kom, kijkt mijn vader me net als altijd met een lieve glimlach aan.
    'Heeft het prinsesje goed geslapen ?', zegt hij nog altijd aardig. Ik knik, omdat ik geen zin heb om tegen hem te praten.
    Het ontbijt staat zoals ik verwacht heb, al klaar. Ik ga beleefd aan tafel zitten en laat mijn blik op de tafel glijden. Als snel stopt mijn blik om de mooie ronde appel dat daar zo eenzaam staat. Ik neem hem snel vast en loop weer uit tafel.
    'Ik ga me klaarmaken !', roep Ik naar mijn vader. We aten de laatste tijd niet zo vaak samen, maar dat deed me deugd. Na de dood van mijn moeder bleven we steeds samen, zelf ietsje teveel als je het mij vraagt. Ik heb door de tijd met mijn vader een paar vriendinnen verloren en ik ben niet van plan om dit zo te laten gebeuren.
    Ik kleedde me snel aan en trok een roos, mooi jurkje aan.

    Mijn limousine chauffeur brengt me naar de school en ik loop met een glimlach binnen. Mijn glimlach word nog groter als ik mijn nichtje zie staan en ik liep ook meteen naar haar toe.
    'Heey, ben je weeral met dat vieze spul aan het roken', Zeg ik met een vreemd gezicht. Ik haat sigaretten, het is iets dat Ik gewoon vuil vind !

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 17:22 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    ABIGAILE "ABBY" SCHNEIDER

    _______________________________________



    _______________________________________


    Zodra mijn wekker begint te rinkelen opende ik mijn ogen, waarna ik vrijwel direct de neiging had ze weer te sluiten en verder te slapen. Wakker worden was niet echt mijn ding. Mijn make-up was in mijn kussen getrokken en laten we het maar niet over mijn haren hebben.
    Ik sloeg de zachte, satijnen deken van mijn lichaam af en stapte mijn tweepersoonsbed uit. Ik knipte het licht aan, dat vrijwel meteen mijn grote kamer deed verlichten. Ik liet mijn bed voor wat het was, onze schoonmaakster zou het wel opmaken. Ik opende de deur die naar mijn inloopkast leidde, en pakte een jurkje van een hanger af. Ik pakte er een paar passende hakken en een jasje bij, waarna ik mijn inloopkast uitliep en de deur weer dichtdeed.
    Eenmaal aangekleed loop ik naar mijn badkamer, die aangesloten is op mijn kamer. Ik begin met mijn haren te borstelen, waarna ik het in een hoge paardenstaart doe. Met een krultang zorg ik ervoor dat de onderste plukken haar een mooie krul krijgen, waarna ik aan mijn make-up begin.
    Als ik volledig klaar ben met mijn uiterlijk, pak ik mijn grote schooltas, knip het licht uit en loop mijn kamer uit, de trap af. Wanneer ik beneden ben aangekomen zitten mijn ouders en zusje al aan de wafels met bosbessen. Ikzelf krijg hetzelfde voorgeschoteld, en ik was er dol op. Ik deed nog een beetje slagroom bij mijn wafels, en in een mum van tijd heb ik het op.
    Ik groet mijn ouders, waarna ik naar buiten loop en de auto van onze persoonlijke chauffeur instap. Na een kleine tien minuten te hebben gereden komen we aan bij mijn privéschool; Upper East Side.
    Ik groet mijn chauffeur, waarna ik de grote deuren van de school binnenloop. Er was al een enkele groep ontstaan van de Bitches en de Queens samen, en toen ik aan kwam gelopen begonnen ze te joelen. Ik werd altijd als de leideres van de twee groepen gezien, en het beviel me eigenlijk wel.



    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Lauren Adeline Harrington

    Ik werd wakker door het geschreeuw van mijn vader. "Kun je dan nooit iets goed doen?" riep hij naar mijn moeder. Ik zuchtte; moest het nu werkelijk zo vroeg al beginnen. Ik werd moe van hen geruzie, maar ik zou ze voor geen goud uit elkaar willen. Ik bemoeide me er maar niet zoveel me. Zij zijn hier de volwassene, dus moesten ze er maar uit zien te komen.
    Echter zat er vandaag wel een voordeel aan het geruzie; ik werd op tijd gewekt. Te laat op school zijn, zou voor mij echt een nachtmerrie zijn. Ik stapte uit bed en liep naar de douche. Daar ging ik snel onder staan en ik spoelde mezelf schoon in zo'n 10 minuten. Normaal zou ik het wel iets sneller doen, maar aangezien ik niet te laat opgestaan was, kon ik de tijd nemen.
    Nadat ik me gedoucht had, zorgde ik ervoor dat mijn lange bruine lokken goed zaten en make up mijn gezicht sierde. De vlekjes en spotjes in mijn gezicht werkte ik snel bij en voegde er middelen zoals mascara en eyeliner aan toe. Na mijn eigen goedkeuring, liep ik naar mijn inloopkast en koos ik de kleding voor vandaag uit. Uiteindelijk koos ik een outfit bestaande uit een bloemend rokje met een zwarte crop top, die doordat ik een rokje droeg, niet zoveel bloot liet zien. Als schoenen droeg ik beige pumps en de witte handtas was natuurlijk niet geheel onbelangrijk.
    Als ontbijt werkte ik een appel naar binnen, waarna ik algauw naar school werd gereden door mijn chauffeur. Jammer genoeg was ik nog geen achttien, anders was ik zelf naar school gereden.
    Eenmaal op school keek ik om me heen. Er stond een groepje jongens te praten en twee meisjes waarvan er één aan het roken was. Ik vond roken echt afschuwelijk, dus ging maar niet naar ze toe.
    Een paar seconden later hoorde ik gejoel en keek naar de kant waar het vandaan kwam. Het was Abigaile. Het maakte me niet echt uit of we vriendinnen waren of niet. Ik ging meestal toch met iedereen om en aangezien zij niet rookte liep ik naar haar toe. "Hey" zei ik. "Fijn weekend gehad?"

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 21:43 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Frederick "Freddie" Harrington × The Nice Dealer ×


    "Kun je dan nooit iets goed doen?" schreeuwt mijn vader naar mijn moeder. Deze ochtend was ik al vroeg opgestaan, maar ik had niet kunnen weten dat er zelfs op deze ochtend vermaak kon zijn. Ik zet een sigaret tussen mijn lippen en steek hem aan, terwijl ik naar mijn ruziënde ouders kijk. Na mijn poging tot een interventie heb ik me erbij neergelegd en ben ik tot de conclusie gekomen dat de nutteloze discussies best komisch kunnen zijn.
    Zodra mijn moeder de sigaret opmerkt, snelt ze naar me toe en trekt ze hem tussen mijn lippen vandaan. Ze trapt het fijn en kijkt me pissig aan. "Dat je besloten hebt om op te geven nog wat van jezelf te maken, prima, maar niet in dit huis. Die vieze gewoonte doe je maar buiten met die vrienden van je." Ik grijns even naar mijn moeder en pak een mandarijn uit de fruitschaal om onderweg te eten.
    "Ik hou ook van jou, mam. En zo te zien meer dan pa van je houdt, aangezien hij hoogstwaarschijnlijk met zijn secetaresse afspraakjes heeft, maar dat is slechts mijn mening. Trek je er vooral niets van aan." Met die woorden loop ik het huis uit en begin ik mijn weg naar school.
    Mijn zus Lauren en ik zijn tegenpolen. Iedereen kent haar omdat ze zo sociaal is, iedereen kent mij omdat ik de enige dealer ben die geen zin heeft on gewelddadig te worden. Zij neemt de auto om in stijl aan te komen, ik loop een stukje.
    Eenmaal aangekomen kijk ik rond. De meisjes lijken gespannen te wachten op dé jongen die een van hen meevraagt. Waarschijnlijk ga ik niet naar dat bal. Wie zou ik moeten meenemen? De enige die me nog redelijk interesseert is Vivian, maar ach, welke jongen interesseert zich niet in een van de knapste meisjes van de school?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Vivian Delores


    Ik ben de beste in het scheuren van panty's, dus deze trek ik met uiterste zorg aan. Gisteravond had ik mijn kleren voor vandaag al uitgezocht en netjes over mijn stoel heengehangen, zodat ik die vandaag niet meer hoef uit te kiezen. Na ze te hebben aangetrokken doe ik ook mijn hakken aan die ik dit weekend van mijn vader heb gekregen. Mijn haar steek ik op en een beetje zweverig loop ik mijn kamer uit. Mijn ouders zitten al aan het ontbijt en ik vraag mijn moeder of ze wat te eten wilt maken voor me. Terwijl ik daarop wacht kijk ik even op mijn mobiel totdat ik weer op de hoogte ben van alles. Na een paar minuten schuift mijn moeder een bord onder mijn neus. Nadat ik mijn eten opheb brengt mijn vader me naar school. Als ik uit de auto stap kijk ik even om me heen, op zoek naar mensen waar ik bij kan gaan staan. Al gelijk valt mijn oog op het groepje waar Lauren bij staat. Even twijfel ik of ik er wel bij moet gaan staan. Abigaile en Amelia staan er ook. Tegen die twee doe ik altijd wel aardig, maar dat is dan ook alleen omdat ik ze niet tegen me wel hebben. Nu heb ik alleen geen zin om gezellig te staan doen met mensen die ik eigenlijk niet mag. Toch lijkt het me beter dan loner zijn, dus loop ik naar ze toe.
    "Goedemorgen." Zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 22:53 ]


    She was always looking for more..

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `



    » Heey, ben je weeral met dat vieze spul aan het roken? « Ik trok koeltjes mijn wenkbrauw omhoog toen ik recht in het gezicht van Amelia keek. Ik nam een een trek en blies die recht in haar gezicht uit. » Meid, kom even van dat hoge paard. Als je mij iets probeert in te praten, heb je het mis. « Had ik wat koeltjes geantwoord.
    Er was niemand die me iets te zeggen had en zeker geen huppelkutje die wakker werd in een kingsize bed. Al was het Amelia, mijn nicht - had ik de hekel aan mensen die me iets proberen wijs te maken.
    Uiteindelijk verliet een zuchtje mijn mond en liet ik de sigaret onverantwoordelijk op de grond vallen. Onhandig klopte ik op de schouder van Ame, ik was eenmaal niet gewend met van die arrogante wichten om te gaan - al is het een nicht die wel lief is.
    Toen ik meer richting de school liep, zag ik de drie jongens staan waar ik het meest mee omging. Sean, Tyler en Nolan. Met Nolan had ik niet bepaald veel, behalve dat we in een relatie van vier weken zaten - wat voor mij de langste relatie is. Hij was niet bepaald verkeerd, maar we pasten gewoon niet bij elkaar. Met Sean en Tyler was ik erg goed bevriend en ik haalde de grap er nog uit om met Tyler af en toe `voor de fun` te flirten.
    Grijnzend liep ik op het drietal af.
    Ik begroette ze één voor één met een kus op de wang, wat ik bij iedereen deed - die ik een beetje normaal vond. Ook bij de meiden. Zelfs bij Nolan, die eigenlijk mijn ex is - maar ik ben niet zo iemand die erom gilt als ik weer een ex zie, wat me te vaak gebeurd.
    » Hoe is het met jullie afgelopen na dat feest ? « Ik wist dat deze drie er ook waren, maar ik had me meer bemoeid met alcohol en drugs - dus echt iets gedaan te hebben, was er bij mij niet.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ABIGAILE "ABBY" SCHNEIDER

    _______________________________________



    _______________________________________


    "Hey, fijn weekend gehad?" Klinkt er in mijn gehoorgangen, en als ik omkijk zie ik dat het Lauren was. Het was een goeie meid, dat moest ik toegeven. "Zeker, mijn grootouders kwamen langs, en hoe was het jouwe?" Ik glimlachte. Deze glimlach was uiteraard fake, maar niemand kon aan mij zien of ik nou echt of niet echt glimlachte. Wat dat betreft was ik een waar raadsel, dat niet opgelost kon worden.
    Even later kwam ook Vivian aanlopen, waar ik alleen maar aardig tegen deed puur omdat ze een queen was en dus bij mijn groep hoorde. Voor de rest had ik echter helemaal niks met het meisje. Op een gegeven moment liep ik even naar mijn kluisje, waarna ik de boeken die ik niet nodig had erin stopte. Uiteraard werd ik gevolgd door de queen- en bitchgroep. Altijd werd ik achtervolgd door ze, en duidelijker kon het dan ook niet zijn dat ik vaak als de leideres van de twee groepen werd gezien.
    Ik begon wat aan mijn rok te frutten. Uiteindelijk onderbrak ik het gekibbel en het gegiegel. "Hebben jullie dat nieuwe parfum van Chanel al gezien? Die móét ik echt hebben!" Een typische actie van een queen tot bitch, wat ik dus prima had gedaan.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Tyler Jay Montoya


    ‘Dat is niet moeilijk hé, slimmerik.’ zei Nolan en ik grinnik zachtjes. Goed punt.. Ik stond bekend om de beste feesten, dus.. ‘Ziet eruit alsof jullie een leuk weekend hebben gehad.’ zei een bekende stem en als ik naast me kijk zie ik Sean staan. ‘Ja,’ zei Nolan en ik knik terwijl er een kleine grijns nog steeds op mijn lippen speelt. 'Zeker.' antwoord ik op mijn beurt. Sean en ik mogen elkaar niet. Maar ja, ik kan er nou eenmaal niks aan doen dat meisjes sneller voor mij kiezen. Hun keuze. Alhoewel.. Mijn charmes helpen soms ook wel..
    ''en hoeveel uur heb jij geslapen?'' vroeg Sean vervolgens en ik laat een zacht lachje horen. Ik kon het al raden.. ‘Strikvraag. Niet,’ antwoordde Nolan en ik lach kort. Wat zei ik je? 'Tja.. Als je een leuk meisje hebt gevonden op zo'n feest moet je het gebruiken..' zeg ik zacht met een lachje. Ik rook het laatste stukje van mijn sigaret op en trap hem dan uit terwijl de rook mijn mond verlaat. Als ik voetstappen hoor kijk ik op en een grijns verschijnt al snel op mijn lippen. Ze begroet ons alle drie met een kus op de wang en ik blijf nog even langer met een glimlach naar haar kijken voor ik me weer op de jongens richt. 'Hoe is het met jullie afgelopen na dat feest?' vroeg ze en ik kijk haar weer aan. 'Het gewoonlijke.. Tien keer bijna een auto-ongeluk veroorzaken en wakker worden met een enorme kater...' zeg ik nonchalant. Het was normaal voor mij en dat wisten deze drie donders goed. En ja, ik ben echt zo dom op dat moment om zowat dronken achter het stuur te stappen. Des te eerder ben je thuis.
    'Als ik naar jou kijk zou ik bijna zeggen dat je niks hebt gedaan daar... Hoe zie jij er zo goed uit na zo'n feest?' zeg ik met een charmante grijns die op mijn lippen speelt en ik knipoog snel naar haar. Ik grinnik zachtjes en kijk weer naar de jongens. 'En nu alleen nog maar wachten tot die barbie queens gaan huilen van de zenuwen.. Dan wordt het weer leuk..' grijns ik...


    El Diablo.



    N o l a n .

    ×××



         
    Tyler had een zacht lachje gegeven. 'Tja.. Als je een leuk meisje hebt gevonden op zo'n feest moet je het gebruiken.'
          Natuurlijk begon ik te grijnzen. Tyler wist hoe het ging, maar mijn ogen gleden naar iemand anders. Een meisje waar ik al een aantal keren mee gesproken had, Stacey. Haar lange bruine haren golfden galant over haar rug, en ik was even niet meer volledig aanwezig bij het gesprek.
          Ondertussen was Lilith erbij komen staan, ze was dan wel mijn ex maar ze was wel enorm kalm erover gebleven. Ik mocht haar stiekem wel, en ik vond haar perfect bij Tyler passen, al zou ik die woorden natuurlijk nooit uitspreken. Ze had me één kus op mijn wang gegeven waardoor mijn aandacht even naar haar toe gleed. 'Hoe is het met jullie afgelopen na dat feest?'
          ‘Niets bijzonders,’ had ik haar verteld. Ook al waren we – overduidelijk – over elkaar heen, dat betekende niet dat ik alles in haar gezicht hoorde te wrijven. Ze was een toffe chick, dus ik zou het niet erger maken dan het al was. Ze ging immers ook met vrienden van mij om, dus dat was een extra reden.
          Tyler en Lilith raakten in gesprek, dus ik bleef vanaf een afstandje even naar Stacey kijken, nadenkend over wat mijn plan verder zou worden. Er was al contact geweest, dus een begin was gemaakt.
          'En nu alleen nog maar wachten tot die barbie queens gaan huilen van de zenuwen,’ had Tyler gezegd, ‘dan wordt het weer leuk.’ Hij had natuurlijk weer een grijns op zijn gezicht.
          Ik grijnsde breder. ‘Ik kan niet wachten.’
          Stacey maakte aanstalten dat ze er vandoor ging, dus ik seinde Nolan, Lilith en Sean dat ik er vandoor ging, waarna ik me richting Stacey verplaatste, en kalm achter haar ging staan – ik was ongeveer een hoofd groter dan haar. ‘Raad eens?’ Daarna legde ik snel mijn handen voor haar ogen, zodat als ze eventueel omdraaide, ze het nog niet zou zien. Al nam ik wel aan dat ze mijn stem zou herkennen.


    I'm your little ray of pitch black.

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `



    » Het gewoonlijke.. Tien keer bijna een auto-ongeluk veroorzaken en wakker worden met een enorme kater... « zeg ik nonchalant. Een zachte grinnik verliet mijn mond, terwijl ik hem hoofdschuddend aankeek. De enigste die wat bezielde was Tyler, door dronken de auto in te stappen.
    » Niets bijzonders. « Ook Nolan reageerde, en even kort bekeek ik hem - maar hij leek gefixeerd te zijn op één of andere meid. Al was Nolan nog zo een klootzak af en toe, hij is nu nog een vriend en hij was wel liefjes in de relatie - waar ik hem nu nog mee kan ophalen.
    » Als ik naar jou kijk zou ik bijna zeggen dat je niks hebt gedaan daar... Hoe zie jij er zo goed uit na zo'n feest? « Ik draaide me gelijk om en zag Tyler grijnzend naar me knipogen. Ik zou moeten liegen als ik zou zeggen dat hij geen lekker ding is, maar voor mij is hij een vriend en we hebben onze lol als we flirten. Al kan ik het soms niet aanzien hoe hij met andere meiden flirt, met voorname soms ook Queens.
    » En nu alleen nog maar wachten tot die barbie queens gaan huilen van de zenuwen.. Dan wordt het weer leuk.. « Ik kreunde en sloeg me dom op mijn voorhoofd. » Ah ja, dat schoolbal. « Alweer kreunde ik en keek naar Tyler en Sean, gezien Nolan wegliep. » Ik zeg jullie één ding; het is kut. Ze laten je alleen met lange jurken door, je moet er geweldig uit zien, dansende leraren, geen alcohol en geen normale muziek. « Een klein zuchtje verliet mijn mond.
    » Jongens, help me overleven. « Dramatisch gooide ik mijn armen in de lucht om daarna te doen alsof ik zou sterven.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Tyler Jay Montoya


    ‘Ik kan niet wachten.’ zei Nolan met een brede grijns. Niet lang daarna ging hij ervandoor en ik kijk hem kort na en zie hoe hij naar Stacey loopt. 'Fixer enzo...' mompel ik bijna onhoorbaar met een kleine grijns. Ik kijk weer naar Lillith als ik haar hoor kreunen en ik zie nog net hoe ze zich tegen het hoofd slaat. Een korte lach verlaat mijn lippen en ik schud mijn hoofd.
    'Ah ja, dat schoolbal.' zei ze en ze keek ons aan. 'Ik zeg jullie één ding; het is kut. Ze laten je alleen met lange jurken door, je moet er geweldig uit zien, dansende leraren, geen alcohol en geen normale muziek.' zegt ze waarna een klein zuchtje over haar lippen rolde. 'Jongens, help me overleven.' zei ze waarna ze dramatisch haar armen in de lucht gooide. Ik lach weer even en zet wat stappen naar haar toe zodat ik dichterbij ben. 'Ik kan het minder erg maken door met je mee te gaan.' fluister ik in haar oor en daarna buig ik terug alsof er niks aan de hand is. Ik steek weer een sigaret op en laat hem na een kleine hijs nonchalant tussen mijn lippen hangen. 'Misschien moet ik het idee van een feest dat toevallig op dezelfde dag en heel toevallig op dezelfde tijd is...' begin ik en neem nog een trek van de sigaret. 'Maar gewoon gaan overwegen...' eindig ik...


    El Diablo.

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `




    Terwijl ik nog een grijns op mijn gezicht had, voelde ik de warmte van Tyler opeens heel dicht naast me. » Ik kan het minder erg maken door met je mee te gaan. « Terwijl hij dit zachtjes tegen me gezegd had, stapte hij weer terug en stak kalmpjes een sigaret op.
    Wat verward en lichtelijk grijnzend keek ik weg van het tweetal. Had hij nou?.. Ik probeerde te peilen, wat eigenlijk in zijn kop voorging - door hem van boven naar beneden en weer terug onderzoekend aan te kijken. Soms is Tyler heel erg verwarrend, al zeg ik dat niet om hem zwart te maken.
    Bedachtzaam haalde ik een hand door mijn haar.
    Ik hoorde Tyler nog wat zeggen over een feest, maar mijn interesse werd naar hem gezogen en niet naar zijn feest. » Waarvoor heb je een feest nodig, als je het feest van de school op de kop kan stellen ? « Grijnzend keek ik de twee aan, peilend naar hun reactie - wat ik in mijn hoofd heb.
    » Het is verplicht; dus precies dat doen, wat niet mag - doen ze niks aan. Pas als het te erg wordt, right ? « Ik keek de twee aan, maar bedacht me weer doordat de Queens erbij zouden zijn en dat zijn de mensen die dood mogen vallen.
    Grijnzend liep ik op Tyler af, langs Sean heen - om zowat aangedrukt tegen hem, te stoppen. Mijn vinger gleed van zijn wang uit, naar zijn mondhoek tot aan het begin van zijn shirt. » Mhm, Tyler; hou dat feest maar. Ik heb wel zin in iets beters, het is dan vrijdag en daar laat ik mijn dag niet door verpesten met middel van frisdrank en rennende Queens opzoek naar de perfecte boy. «
    Ik draaide me naar Sean, door hem nog een keer een knuffel te geven en voordat ik naar de school liep - gaf ik nog een rake tik op Tyler`s kont. Wetende dat hij dit niet ongedaan liet, gezien de rollen meestal omgekeerd zijn.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."