• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].



    Rollen :
    Meisjes
    • Amelia Aurora Waldorf ~ Dancal [Queen]
    • Abigaile "Abby" Schneider ~ Deers [Queen]
    • Cassandra Marià Santiago ~ Falahee [Dealer]
    • Vivian Delores ~ Vivir [Queen]
    • Aure Carlyn Salpa ~ Djibriel [New/hippie]
    • Lillith Phoebe Jackson ~ Gently [Bitch]
    • Stacey Mariannah Jhons ~ Dancal [Victim]
    • Lauren Adeline Harrington ~ Forman [Perfect girl, socializer]
    • Lily Rose Hale ~ Verityy [Bitch]
    Jongens
    • Nolan Liam Fitzgerald ~ Kayfabe [Heartbreaker]
    • Tyler Jay Montoya ~ Falahee [Bad Boy]
    • Edward Warren Marrez ~ Vivir [Nerd]
    • Frederick "Freddie" ~ Eloquentiae [Dealer]
    • Sean Adams ~ Californication [Bully]
    • Samual Rick Green ~ Kayfabe [Outsider]
    • Logan ~ Aoreolus [Good Guy]
    • Dylon Stuart ~ Dashed [Loner Boy]
    • Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt



    Begin :

    Het is een normale maandag ochtend en de jongeren maken zich klaar om naar de Upper East Side te gaan, elk op zijn eigen manier. Binnen een week komt het jaarlijkse feestje bal van de school ! Iedereen is zenuwachtig en moet naar een partner zoeken om deze mooie avond mee te delen. Niemand wilt natuurlijk alleen naar dat bal, dat kan nog eens zielig zijn !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”


    Sean Adams


    ''Strikvraag, niet.'' Automatisch rolde ik met mijn ogen, het lachje van Tyler liet mij alleen maar meer opfokken en uiteindelijk werd ik gekalmeerd door de zachte lippen van Lills op mijn wang. Ik laat mijn blik over haar heen gaan, ze zag er net zo uit als altijd – stoer, knap en uitdagend. ''Hoe is het met jullie afgelopen na dat feest?'' Vroeg ze aan ons. ''Het gewoonlijke.. Tien keer bijna een auto-ongeluk veroorzaken en wakker worden met een enorme kater. . .'' Mijn blik stond gefocust op hem en ik schudde mijn hoofd. Ik was prima thuis gekomen, nog even blijven hangen met wat vrienden maar netjes en beschaafd mijn bed ingestapt. Zo stond ik dan ook weer op. Met alcohol had ik een complete scene kunnen schoppen en niet alleen op het feest maar ook thuis zou ik niet meer welkom zijn.
          Na het antwoord van Tyler begon hij te flirten, ik zou werkelijk waar blind zijn als ik dat niet opmerkte. ''En nu alleen nog maar wachten tot die barbie queens gaan huilen van de zenuwen. . Dan wordt het weer leuk..'' Ik leek niet de enigste te zijn die het was vergeten, ook Lills was verbaasd. ''Ah ja, dat schoolbal. Ik zeg jullie één ding; het is kut. Ze laten je alleen met lange jurken door, je moet er geweldig uit zien, dansende leraren, geen alcohol en geen normale muziek.'' Een lachje verlaat mijn lippen en ik knik, ik had er geen zin in en zeker niet door het feit dat Amelia mee vragen geen optie meer was aangezien het een tijdje geleden uit is gegaan. ''Jongens, help me overleven.'' Ze gooide dramatisch haar armen in de lucht en mijn grijns vertrok niet van mijn gezicht. Op dat moment fluistert Tyler wat in haar oor en ik schud mijn hoofd en gooi mijn peuk op de grond. ''Ik ben er ook nog,'' meldde ik en sloeg een geïrriteerde zucht.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Tyler Jay Montoya


    'Waarvoor heb je een feest nodig, als je het feest van de school op de kop kan stellen?' zei Lillith met een grijns en ik kijk geïnteresseerd op. Het is verplicht; dus precies dat doen, wat niet mag - doen ze niks aan. Pas als het te erg wordt, right?' vervolgens en ik grijns even. Kijk, dat klonk interessant. 'Zit wat in..' zeg ik en ik pak de sigaret tussen mijn lippen vandaan. Na een flinke hijs gooi ik hem op de grond en een grote, witte wolk zweeft over mijn lippen heen.
    Opeens staat Lillith zowat aangedrukt tegen me aan. Met een brede grijns en een opgetrokken wenkbrauw kijk ik op haar neer, waarna haar vinger van mijn wang tot het begin van mijn shirt gleed. 'Mhm, Tyler; hou dat feest maar. Ik heb wel zin in iets beters, het is dan vrijdag en daar laat ik mijn dag niet door verpesten met middel van frisdrank en rennende Queens opzoek naar de perfecte boy.' zegt ze en ik kijk haar met grote ogen aan. Well, dit is nieuw.. Ik kijk sprakeloos toe hoe ze Sean nog een knuffel geeft en ik draai me snel om om haar na te kijken. Deze meid.. Soms hé..
    ''Ik ben er ook nog,'' meldde Sean waarna een geïrriteerde zucht volgde. Ik hoorde het amper en schud mijn hoofd. Telkens wat nieuws hier. Snel loop ik Lillith achterna en grijns als ik achter haar loop. Ik sla kort mijn arm om haar heen. 'Je krijgt hier elke dag nieuwe dingen... But I don't complain....' grijns ik en mijn arm verlaat weer haar middel. Een brutale maar toch charmante grijns speelt nog altijd op mijn lippen terwijl ik afwacht op haar reactie. Als ze zo door bleef gaan zou het nog heel interessant worden...


    El Diablo.

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `



    Ik was nog maar net ongeveer 20 meter verder gelopen, voelde ik weer een arm om me heen. Grijnzend keek ik omhoog naar het gezicht van Tyler, recht in de groene ogen. » Je krijgt hier elke dag nieuwe dingen.. But I won`t complain. « De arm verdwijnt van mijn middel en quasi beledigd keek ik hem aan, natuurlijk niet echt - maar bij mij was het zelfs moeilijk voor vrienden of ik het meende of niet.
    » Tyler, Tyler, Tyler. « Ik schudde zo mijn hoofd, dat het eruit moest zien alsof ik me druk maakte over een klein kind die alweer snoepjes had gepikt. » Wat heb ik me toch vergist in jou, zomaar achter me aanlopen en dan stoppen met dat geslijm. Wat moet ik zeggen.. « Mijn grijns kon ik niet meer inhouden en lachend keek ik hem aan.
    Ik probeerde wat klunzig mijn armen om zijn nek te slaan, in een poging hem naar beneden te halen wat eerder gepaard ging met een val tegen zijn borst aan. » Je ziet maar, zo makkelijk raak je niet van me af. « Grijnzend en half schamend trok ik mijn kleding recht, waardoor ik verder naar binnen liep. Voordat ik echt naar binnen liep, riep ik nog iets: » SEAN ! « Hij moest ook meekomen en ik wist dat Tyler en Sean zich niet mogen, maar ik was met beide min of meer bevriend - dus hun probleem, dan zouden ze ook niet met mij willen omgaan. Gelukkig liep het nog niet uit in een gevecht, want hun zijn de enigen waar ik hier in deze school een beetje om geef.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 11:34 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Tyler Jay Montoya


    'Tyler, Tyler, Tyler.' zegt ze terwijl ze haar hoofd schudde. 'Wat heb ik me toch vergist in jou, zomaar achter me aanlopen en dan stoppen met dat geslijm. Wat moet ik zeggen..' zegt ze waarna weer een grijns plaats nam op haar lippen en daarna keek ze me lachend aan. Ik kijk haar aan met een pruillipje, maar natuurlijk hou ik dat niet snel vol en neemt mijn bekende grijns al snel weer plaats op mijn gezicht. Ze sloeg wat klunzig haar armen om mijn nek, wat sneller resulteerde in een val tegen mijn borst. 'Je ziet maar, zo makkelijk raak je niet van me af.' zegt ze terwijl ze haar kleding recht trekt. Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Mhm.. Wie zegt dat ik van je af wil, sweetheart..' grijns ik.
    'SEAN!' riep ze nog terwijl ik haar rustig achterna loop. 'Maar sweetheart...' grijns ik. De bijnaam gebruik ik vaak, net zoals darling en love. Al is dat laatste vooral op dates. Ik weet niet precies waarom, maar het werkt elke keer. 'Nu weet ik nog steeds niet wat we vrijdag gaan doen.' vervolg ik en al snel komen we aan bij de kluisjes. 'Dat stomme bal waar we beide geen zin in hebben... Tenzij we het verpesten voor de anderen..' zeg ik als eerste. 'Een leuk feest met leuke mensen in mijn geweldige appartement.' vervolg ik. Vanuit het niets draai ik me om en loop naar haar toe waardoor ik haar langzaam insluit tussen de kluisjes en mij. 'Of we maken het nog leuker... En dan is het gewoon wij twee, met wat alcohol en drugs naar keuze... Met goede muziek..' grijns ik en boor mijn groene ogen in de hare..


    El Diablo.

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `



    Een zuchtje verliet mijn lippen, Sean zou zo ook wel komen - hopelijk. » Maar sweetheart.. « Ik schud lachend mijn hoofd, terwijl ik samen met Tyler naar de kluisjes aan het lopen was.
    » Nu weet ik nog steeds niet wat we vrijdag gaan doen. « Alweer keek ik hem grijnzend aan, het was wel goed dat hij in mijn buurt was - het zorgde voor een lachje op mijn gezicht en niet voor een zomenteen-ben-je-dood blik. Ik open wat traag mijn kluisje om mijn tas erin te douwen en de leren jas erin te proppen, mijn kluisje was een afvalplaats voor dingen die ik niet nodig had.
    Ik sloot hem weer netjes en keek daarna naar Tyler. » Een leuk feest met leuke mensen in mijn geweldige appartement. « Het viel me op dat hij gewoon een lijstje aan het maken was, voor wat hij zo nodig wou doen.
    Ik trok mijn adem geschrokken in toen Tyler met zijn lengte voor me stond en ik alleen tegen de kluisjes aangedrukt kon staan. Ik gaf een stomp tegen zijn schouder, wetende dat hij even moest inzien dat ik me af en toe kapot schrok door hem.
    » Of we maken het nog leuker.. En dan is het gewoon wij twee, met wat alcohol en drugs naar keuze.. Met goede muziek.. « Zijn aantrekkelijke grijns verscheen weer rondom zijn lippen en zijn ogen leken de mijne te doorboren.
    » Laat me denken; keuze 1 niet verkeerd, keuze 2 klinkt ook niet slecht, maar keuze 3 - volgens mij pep ik je ego nog meer op als die al is en kom je met nog meer gekke ideeën aan.. « Grijnzend gaf ik hem een antwoord zonder echt te antwoorden.
    Ik tekende de hals van zijn shirt na met mijn vinger en bleef staren op zijn shirt. » Maar het derde, klinkt ondanks je vele zelfzekerheid - erg goed, mannetje. « Mijn blik gleed omhoog naar de groene kijkers en speels glipte ik onder zijn arm vandaan.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    [Ik wil niet stom overkomen, maar misschien kunnen jullie verder gaan in PB, gezien het erg snel gaat nu en nog niet iedereen de kans heeft gehad om te reageren.. Straks weet men niet meer waar we zijn, dus zouden jullie dit idee kunnen overwegen? (: Nogmaals, ik wil niet stom overkomen, het valt me enkel op.]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    [Ik wil niet stom overkomen, maar misschien kunnen jullie verder gaan in PB, gezien het erg snel gaat nu en nog niet iedereen de kans heeft gehad om te reageren.. Straks weet men niet meer waar we zijn, dus zouden jullie dit idee kunnen overwegen? (: Nogmaals, ik wil niet stom overkomen, het valt me enkel op.]


    { Ik snap het wat je bedoelt, maar als niemand reageert - is dat ook niet mijn probleem. Ik wil ook niet stom overkomen, maar er zijn een paar die twee keer een reactie gepost hebben en daarna `bleven staan.` Nogmaals; niet stom bedoelt, maar zo kijk ik erop. }


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Tyler Jay Montoya


    'Laat me denken; keuze 1 niet verkeerd, keuze 2 klinkt ook niet slecht, maar keuze 3 - volgens mij pep ik je ego nog meer op als die al is en kom je met nog meer gekke ideeën aan..' zei ze en ik knik even. Misschien wel ja.. Ze kent me goed. Ze tekende de hals van mijn shirt na met haar vinger en bleef staren. Ik grinnik zachtjes. 'Maar het derde, klinkt ondanks je vele zelfzekerheid - erg goed, mannetje.' zei ze en ik knik. Ze keek naar me op en glipte toen speels onder mijn arm vandaan. Ik schud mijn hoofd en blijf kort staan.
    Ik draai me om en pak zachtjes haar pols vast, om haar vervolgens naar me toe te trekken. Zachtjes komt ze tegen mijn borst terecht en ik buig wat naar voren. Met een speelse grijns stop ik een paar centimeter voor haar lippen. Ik scan haar gezicht even en mijn groene ogen blijven even gefixeerd op de hare. 'Dan doen we dat... Sweetheart..' fluister ik en ik voel haar adem kort op mijn lippen. Ik grijns wat breder en druk zacht en nonchalant een kus op haar wang. 'Dus... Wat gaan we doen? Of wil je nog een halfuur wachten op de lessen?' grijns ik als ik me terug buig.


    El Diablo.

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `



    Voordat ik ook nog maar weg kon gaan, wat eigenlijk mijn plan was - werd ik door Tyler bij mijn pols gegrepen en naar hem toegetrokken. Mijn einde is tegen zijn borst aangedrukt te staan en ik zie in het voorbij gaan een enkel leerlingen kijken, die hebben nog nooit zoiets gezien blijkbaar. Maar ik kon ze niet toe snauwen, gezien Tyler zijn lippen een enkele centimeters van die van mij had en ik hem alleen maar aan kon kijken.
    » Dan doen we dat.. Sweetheart. « Hij was niet van plan om te bewegen, aangezien ik zijn warme adem in mijn gezicht voelde. Zijn welbekende grijns verscheen weer, nadat hij een zacht kusje op mijn wang gedrukt had. Ik schud grijnzend en nog niet helemaal duidelijk over wat net gebeurde, mijn hoofd eventjes.
    » Dus.. Wat gaan we doen? Of wil je nog een halfuur wachten op de lessen? « Het lichamelijke contact verdween, doordat Tyler zich weer terug boog en me lachend aankeek. » Misschien moet ik eerst bekomen van je overvallende acties ? « Verontwaardigd en lichtelijk op mijn teentjes getrapt, keek ik hem aan. Soms wist hij me op de één of andere manier redelijk `stoned` te maken, zonder dat er drugs in het spel is.
    Tenslotte haalde ik een hand door mijn warrige haar en keek hem strak aan. » Jij, Tyler Jay Montoya, moet me niet nog een keer zo laten schrikken of er waait wat. « Met een priemende vinger prikte ik in zijn shirt, om hem vervolgens weer mee naar buiten te wenken. Het was te warm hierbinnen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Tyler Jay Montoya


    'Misschien moet ik eerst bekomen van je overvallende acties?' zei ze verontwaardigd en ik kijk haar breed grijnzend aan. Ach ja, ook ik had wel eens mijn momentjes. En heel misschien bedoel ik met "wel eens" heel vaak. Sommigen waren het van me gewend en hebben geleerd het te negeren.. Anderen... Tja, misschien niet. 'Jij, Tyler Jay Montoya, moet me niet nog een keer zo laten schrikken of er waait wat.' zegt ze terwijl ze met een priemende vinger in mijn shirt prikt. 'Sorry.. Darling.' grijns ik en knipoog snel.
    Ze wenkt me weer naar buiten en snel dump ik mijn tas en jas in mijn kluisje. Mijn sigaretten en mobiel laat ik in mijn zak zitten. Ik loop snel haar richting op en kom haar al snel weer tegen bij de deur. 'En, al bekomen?' plaag ik haar en ik sla nonchalant een arm om haar schouders. Een beetje plagen hier en daar is altijd leuk. Het is ook algemeen bekend dat ik een uitdagend persoon ben, en dat ik altijd de reacties krijg waar ik op hoop. Al ben ik bij Lillith nooit helemaal zeker wat ik kan verwachten. Wat het ook wel weer leuk maakt...


    El Diablo.



    Sean Adams


    Tyler had met zijn hoofd geschud voordat hij als een schoothondje achter Lills aanschoot, was hij nou zo hopeloos of deed hij dit expres voor mijn ogen? ''Sean!'' Hoorde ik en ik keek kort achterom en stak mijn hand op als teken dat ik wel wat later zou komen – nu Tyler er was had ik geen zin om het derde wiel aan de wagen te zijn. Nu pas viel mijn blik op Frederick, hij liep een stukje en ik greep mijn kans en pakte hem bij zijn schouder en draaide hem naar mij toe waardoor ik hem recht in zijn ogen aan kon kijken. ''Je denkt toch niet dat ik vijf dagen wacht op iets?'' Vroeg ik hem terwijl ik hem een licht duwtje gaf.
          Vijf dagen geleden had ik drugs voor hem geregeld en aangezien ik het geld terug moest hebben en al vreselijk ongeduldig was – kon ik dit er niet bij hebben. ''Zeg mij niet dat je geen geld hebt, ik zag je zus nog aankomen vanochtend – luxe auto hoor. Prachtige benen trouwens, van wie zou ze dat hebben?'' Ik tover een lichte grijns op mijn gezicht. Frederick was geen verkeerde jongen toch irriteerde het me soms mateloos hoe mensen zich niet aan hun afspraken konden houden en dat liet ik dan ook graag merken.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Frederick "Freddie" Harrington


    Zodra ik Vivian het plein op zie lopen, volg ik haar met mijn blik. Ze gaat bij mij zusje staan en ik knoop mijn ogen enigszins bijeen. Ik ben blij dat ze vrienden maakt, maar toch heb ik geen in in dat ze in het oppervlakkige wereldje van het leiden van de roddels wordt meegenomen. I
    Dan krijg ik een licht duwtje en als ik opkijk, zie ik Sean staan. Hij lijkt niet tevreden. ''Je denkt toch niet dat ik vijf dagen wacht op iets?'' Meteen weet ik waar hij het over heeft. Een paar dagen gelden had ik snel wat drugs nodig om aan een vriend door te verkopen, maar ik had geen geld bij me. Ik neem nog een trek van mijn sigaret.
    ''Zeg mij niet dat je geen geld hebt, ik zag je zus nog aankomen vanochtend – luxe auto hoor. Prachtige benen trouwens, van wie zou ze dat hebben?'' Bij de laatste woorden klem ik mijn kaken op elkaar en trek ik een grimas. Het idee dat van die jongens als Sean op Lauren vallen, bevalt mij niet. Ondanks dat we geen goede band hebben, voelt het toch alsof ik haar iets verplicht ben.
    "Hoeveel was het ook alweer?" Ongeïnteresseerd kijk ik hem aan. Mijn vader vertelde me een keer dat je beter niet kan laten merken dat het je iets boeit, want dan gaan ze tegenwerken. "Het was troep trouwens. Ik weet niet waar jij het vandaan haalt, maar ik zou een nieuw adres zoeken," zeg ik met de sigaret tussen mijn tanden.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman




    Sean Adams


    Hij nam een trek van zijn sigaret en ik weigerde om er zelf ook één te nemen, als ik streste kon ik de verleiding meestal niet weerstaan. ''Hoeveel was het ook alweer?'' Zijn blik stond ongeïnteresseerd wat aardig het bloed onder mijn nagels vandaan haalde. ''Het was troep trouwens. Ik weet niet waar jij het vandaan haalt, maar ik zou een nieuw adres zoeken.'' Ik keek hem verontwaardigd aan, verbaasd over het feit dat hij zo tegen mij praatte en trok uit reactie de sigaret tussen zijn lippen vandaan en druk het brandende as uit tegen de muur. ''Ik wil er vijfentwintig voor.'' Het was een bedrag dat ik eigenlijk net bedacht, een bedrag dat onredelijk was tegenover wat ik er voor had betaald.
          ''Wanneer kun je het regelen?'' Vroeg ik hem dan terwijl ik mijzelf overgaf aan mijn verleidingen en uit mijn eigen zak nu een pakje sigaretten haalde en een minder dreigende positie aannam. Met de sigaret tussen mijn wijsvinger en duim wees ik naar hem. ''Heeft je zus al een date voor het bal?'' Vroeg ik, mijn opties waren beperkt. Ik was misschien niet de persoon waar ze allemaal op vielen en had dan ook weinig te verliezen. Als Amelia me afwees zou ik voor schut worden gezet en ik kon niet mijn beste vriendin gaan vragen, Lills had waarschijnlijk toch al een date. Tyler. Geen twijfel mogelijk dat hij dat zou gaan proberen. ''Hoe heet ze ook al weer?'' Voegde ik aan mijn vraag toe en liet mijn blik over het grote plein gaan die langzaam leegliep. Mensen die naar binnen gingen en mensen die de mensen volgden die naar binnen gingen. Mijn blik ging weer naar Freddie en ik keek hem afwachtend aan, zijn gezicht sprak alles behalve boekdelen en het was moeilijk van hem af te lezen of hij iets ergs, zenuwslopend of eng vond.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Frederick "Freddie" Harrington


    Uit verontwaardiging trekt hij de sigaret uit mijn mond, waardoor ik beschermend mijn handen in de lucht steek. "Ik wil er vijfentwintig voor. Wanneer kun je het regelen?" Ik kijk even weg met een grijns en schud mijn hoofd. Uit de binnenzak van mijn colbert pak ik een briefje van twintig. Ik houd het voor hem en kijk Sean aan.
    "Ik haat problemen met klanten en collega's, maar ik ga geen vijfentwintig betalen voor die troep. Daar krijg je niemand high mee. Dit of niets." Zijn blik dwaalt af en hij wijst naar me met zijn sigaret. Even frons ik.
    "Heeft je zus al een date voor het bal?" Ik schud grijnzend mijn hoofd. Dit gaat niet gebeuren. "Hoe heet ze ook al weer?" Ik moet me inhouden om niet tegen hem te zeuren over hoe hij met zijn poten van haar af moet blijven. Van al die mensen kan ze wel iemand beters krijgen.
    "Ze heet Lauren." Ik leg amicaal een hand op haar schouder. "Maar helaas heeft ze smaak, dus wordt het niets tussen jullie. Blijf je uiteindelijk toch als alleen over."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Stacey Mariannah Jhons


    Ik kijk door het raam, naar het uitzicht. Het is altijd zo ontzettend druk in deze stad. Ik zie een oude dame, de straat heel langzaam maar zeker oversteken, een moeder met 3 kleine kindjes naast haar die aan het huilen zijn, een zakenman die heel netjes gekleed is maar blijkbaar veel te laat is, dat merk je gewoon aan zijn zenuwachtige houding. Ik glimlach, in deze stad kan je altijd wel iets verwachten. Het is bijna onmogelijk om zich te vervelen.
    Als ik merk dat we er bijna zijn, haal ik al mijn spullen bij elkaar en wacht braafjes af.
    "We zijn Mevrouw Jhons", hoor ik de chauffeur zeggen die langzaam stopt. Ik kijk hem heel lief aan en bedank hem, het was een echte lieve man. Hij wilt de deur voor me openen maar ik ben hem voor. Het is toch het minste wat ik kan doen ! Ik schenk hem nog een laatste warme glimlach en loop dan naar de school toe.
    Even twijfel ik, wat moet ik verwachten van deze dag ? Vandaag zouden al de Queens gaan huilen voor de jongens, en de nerds zullen gaan hopen op een meisje... Maar ik ? Wat wil ik eigenlijk ? Is zo een bal eigenlijk wel iets voor mij ? Ik zucht, en kijk even rond me heen om te zien of ik mensen ken. Ik heb er een paar al wel gesproken maar iedereen zit in gesprek.
    "Raad eens ?", hoor ik opeens een stem zeggen. Ik voel dat er twee handen voor mijn ogen komen te staan en ik lach even. Ik had snel door wie het was, door zijn stem.
    "Nolan ?", zeg Ik alsof Ik een poging waag om het te raden.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 7:43 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”