• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].



    Rollen :
    Meisjes
    • Amelia Aurora Waldorf ~ Dancal [Queen]
    • Abigaile "Abby" Schneider ~ Deers [Queen]
    • Cassandra Marià Santiago ~ Falahee [Dealer]
    • Vivian Delores ~ Vivir [Queen]
    • Aure Carlyn Salpa ~ Djibriel [New/hippie]
    • Lillith Phoebe Jackson ~ Gently [Bitch]
    • Stacey Mariannah Jhons ~ Dancal [Victim]
    • Lauren Adeline Harrington ~ Forman [Perfect girl, socializer]
    • Lily Rose Hale ~ Verityy [Bitch]
    Jongens
    • Nolan Liam Fitzgerald ~ Kayfabe [Heartbreaker]
    • Tyler Jay Montoya ~ Falahee [Bad Boy]
    • Edward Warren Marrez ~ Vivir [Nerd]
    • Frederick "Freddie" ~ Eloquentiae [Dealer]
    • Sean Adams ~ Californication [Bully]
    • Samual Rick Green ~ Kayfabe [Outsider]
    • Logan ~ Aoreolus [Good Guy]
    • Dylon Stuart ~ Dashed [Loner Boy]
    • Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt



    Begin :

    Het is een normale maandag ochtend en de jongeren maken zich klaar om naar de Upper East Side te gaan, elk op zijn eigen manier. Binnen een week komt het jaarlijkse feestje bal van de school ! Iedereen is zenuwachtig en moet naar een partner zoeken om deze mooie avond mee te delen. Niemand wilt natuurlijk alleen naar dat bal, dat kan nog eens zielig zijn !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Lillith `Lills` Phoebe Jackson



    Ik keek doelloos voor me uit, op de oude muren van de school. Het idee dat het een privéschool is, maakte alles alleen maar om te lachen.. eigenlijk. » Je hebt wel gelijk, misschien.. Al denk ik eerder dat hij gewoon een hoopje advocaten en zo mijn richting op stuurt.. « Ik liet een kort lachje horen en verwijderde mijn blik van de muur, naar Tyler. » Hoop ik. « Vervolgde hij zijn zin.
    Ik had geen idee waarom hij zoiets hoopte, maar ik was een niemand om hem tegen te spreken - vooral omdat het ook nog is een vriend is en Tyler heeft vaker zulke rare ideeën.
    » Maar hij weet waar ik woon.. Mag ik nu naar jouw komen? « Tyler keek me plagend aan en gaf een knipoog, grijnzend schudde ik mijn hoofd. Het zou geen eens erg zijn, behalve dat mijn appartement uit twee kamers bestaat. » Ik zal lief zijn, ik zweer het. « Het klonk meer naar de verkeerde kant, maar door zijn lach kon het haast niet zó mogelijk zijn.
    » Prima, mij boeit het niet - je weet dat ik niet één van die meisjes ben die gelijk beginnen te gillen of giechelen als een jongen zoiets vraagt, bovendien ben je een vriend. Maar een tip; ik heb maar twee kamers, de woonkamer en de keuken samen en mijn slaapkamer grenst gelijk aan de badkamer. Ik denk niet dat je het wat uitmaakt, maar veel plek is er niet. « Eindigde ik tenslotte met de indeling van mijn kleine appartementje.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Californication ––> Rawhide


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [ Zullen we gewoon weer verder gaan? Ik weet niet meer wie er geklaagd had, maar ik vond dit wel een erg leuke rpg. ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 15:30 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Yasssh. I'm in.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rawhide schreef:
    Yasssh. I'm in.


    {Ik ook. Ik vond hem ook leuk.}


    She was always looking for more..


    Frederick "Freddie" Harrington

    "Zal ik doen." Ik haal opgelucht adem om wat ze zegt. Voor de eerste keer luistert ze naar me en dan kan ik alleen maar heel erg blij mee zijn. Al helemaal in dit geval. "En weetje?" Ik frons even. Gaat ze me nu een geheim vertellen? "Ik denk dat ik ja ga zeggen." Ze buigt zich naar me toe en fluistert in mijn oor: "Ik vind hem stiekem best wel leuk." Gefrustreerd zucht ik en ik kijk haar zo indringend mogelijk aan.
    "Als je al niet trots op mij bent, moet je zeker niet met hem verschijnen. Hij is ik, maar dan erger." Het frustreert me dat ze met hem wilt en daadwerkelijk denkt dat hij haar waard is. "Bijna iedereen die hier rondloopt is beter. En er zijn echt wel meer mensen die met je willen gaan." Ik hoop dat ze naar me luistert, écht naar me luistert en dan begrijpt dat hij slecht voor haar is.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    [Ik ga ook verder. Kan Stacey ergens naartoe ?]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”


    Lauren Adeline Harrington

    Ik zie meteen dat mijn broer niet blij is met dit nieuws. Hij kijkt me indringend aan wanneer hij zegt: "Als je al niet trots op mij bent, moet je zeker niet met hem verschijnen. Hij is ik, maar dan erger." Alles wat hij me nu verteld, weet ik allang. Ik wil gewoon dat hij zich er slecht over voelt. Dat hij ook eens kennis maakt met dat gevoel, want ik schaam me niet enkel voor mijn broer. Mijn zorgen zijn velen malen groter. Hij is en blijft mijn broer en ik zou nooit willen dat er iets met hem gebeurd. "Bijna iedereen die hier rondloopt is beter. En er zijn echt wel meer mensen die met je willen gaan." Ook dat weet ik. Ik weet dat ik niet zo'n hopeloos geval ben dat alleen zal gaan. Ik weet dat mijn jaren van aardigheid niet voor niets zijn, maar toch ben ik vastbesloten om met Sean te gaan. Desnoods dump ik hem daar weer. Ik wil mijn broertje gewoon laten voelen wat ik ook heb gevoeld en ach, Sean is toch nog niet de allerergste? "Ik heb stiekem wel een beetje zin in spanning." Zeg ik tegen mijn broer, waarna ik van hem wegloop. Ik loop naar Sean, die nog in de gang staat. Ik weet niet of hij ergens heen wilde gaan, maar ik begin tegen hem te praten. "Sorry van mijn broertje, hij is zo irritant. Alles is nu weer goed hoor, maar wat wilde je nu vragen?"

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 18:14 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman