And may the odds be ever in your favor
Wat doe jij wanneer je met één keuze alles zal bepalen?
Welkom bij de vijfde Kwartskwelling!
District 1:
• Silver Rose Hale | Verityy | 1.1
• Tyler Lucius Romano | Falahee | 1.2
District 2:
• Hazel Mae Farybey | Vivir | 1.5
• Liam Costanza| Aureolus | 1.2
District 3:
• Amy-Lynn Samantha Ross | Piaffe | 1.3
• Gabriel Harrel Neglis | Rosea | 1.6
District 4:
• Lily Hanna Jones | Verityy | 1.2
• Carew Fallon Sodany | Vivir | 1.4
District 5:
•
• Jason Timothy Adams | Verityy | 1.7
District 6:
•
• Finnick Jack McCloud | Luke_Pinguin | 1.7
District 7:
• Jacklynn King| Deers | 1.2
• Maxwell Luke Parker | Luke_Pinguin | 1.5
District 8:
• April Juno Flow | Cissy | 1.7
•
District 9:
• Nyss Denovan | DecemberRain | 1.6
•
District 10:
• Wivina Tennes Copper | Gellert | 1.2
•
District 11:
• Azealia Leila Salvatore | Falahee | 1.3
•
District 12:
• Sydney Gardner| Aureolus | 1.3
• Gesper Tax Rashing | Gellert | 1.6
________________________________________________________________________________________________________________
De hoorn: De hoorn ligt in het midden van de Arena op een eiland. De tributen staan er in een cirkel omheen. Zoals altijd liggen de meest waardevolle spullen het dichtstbij de hoorn zelf.
Het eiland: Op het eiland staat de hoorn. Er is hier geen enkele beschutting of begroeiing behalve de hoorn zelf.
Het meer: Het eiland waar de hoorn opstaat ligt ten midden van een groot meer. De enige manier om van het eiland weg te komen is een van de 12 boten te gebruiken of te zwemmen. Het water in het meer is zout, dus niet drinkbaar.
Het strand: Aan de ene kant van het meer ligt een strand. Je kan vanaf deze plek goed vissen in het meer en er staan enkele palmbomen met kokosnoten.
Het bos:Achter het strand is een groot bos, hoe verder je het bos in gaat hoe dichter de begroeiing wordt en hoe donkerder het word. Ook wordt het geleidelijk kouder na mate je het bos ingaat. In het bos is veel eten te vinden en er zijn een aantal drinkwater bronnen. Er zitten veel gemuteerde dieren in het bos.
De rotsen: Aan de andere kant van het meer liggen grote scherpe rotsen. Het is bijna onmogelijk om zonder verwondingen langs de rotsen te komen.
De heuvels: Achter de rotsen liggen heuvels. Hier staan enkele houten huisjes met eten en nodige spullen. De heuvels bieden weinig beschutting en je bent goed te zien.
De bergen: Achter de heuvels liggen de bergen. In de bergen liggen kisten met heel veel spullen (denk aan medicijnen, eten, etc.). Helaas zijn de bergen erg moeilijk te beklimmen en is het er ook erg koud. Door de bergen loopt ook een rivier met drinkbaar water en zijn enkele warm water bronnen.
________________________________________________________________________________________________________________
Je kan beginnen met de stukjes van voor de Arena schrijven. De boete, de openingsceremonie, de trainingen, overleg met je mentor, etc. Ik wil dat nog niemand de Arena ingaat. Dingen over je district met je district partner overleggen (mentor, etc.) Ik wil ook niet dat iedereen een uitzonderlijk goede mentor, prachtige kostuums en veel fans heeft. Kortom: blijf realistisch. Ook wil ik niet dat iedereen voor vrienden of familie volunteerd, met uitzondering op de beroeps.
Hierboven staat een omschrijving van de Arena. Maar niemand gaat de Arena nog in voordat ik zeg dat het mag! Je kan bondgenootschappen onderling afspreken. Ook kan je afspreken wie elkaar verwond. De moorden worden met mij overlegd net zoals de spullen die je bij de hoorn pakt.
Veel plezier!
Wilt iedereen mij een berichtje sturen wat hij/zij graag bij de hoorn wilt hebben en of hij/zij iemand wilt vermoorden. Bedenk wel goed of jouw personage in staat is om iemand te vermoorden!
Regels:
- Hou het gezellig!
- Minimale aantal woorden per post is 200, iets minder mag ook maar geen oneliners
- Hou jongens en meisjes een beetje gelijk
- Niet elkaars personages besturen zonder toestemming
- Reservaties blijven 48 uur staan
- Maximaal 3 personages per persoon
[ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 14:04 ]
-