• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].



    Rollen :
    Meisjes
    • Amelia Aurora Waldorf ~ Dancal [Queen]
    • Abigaile "Abby" Schneider ~ Deers [Queen]
    • Cassandra Marià Santiago ~ Falahee [Dealer]
    • Vivian Delores ~ Vivir [Queen]
    • Aure Carlyn Salpa ~ Djibriel [New/hippie]
    • Lillith Phoebe Jackson ~ Gently [Bitch]
    • Stacey Mariannah Jhons ~ Dancal [Victim]
    • Lauren Adeline Harrington ~ Forman [Perfect girl, socializer]
    • Lily Rose Hale ~ Verityy [Bitch]
    Jongens
    • Nolan Liam Fitzgerald ~ Kayfabe [Heartbreaker]
    • Tyler Jay Montoya ~ Falahee [Bad Boy]
    • Edward Warren Marrez ~ Vivir [Nerd]
    • Frederick "Freddie" ~ Eloquentiae [Dealer]
    • Sean Adams ~ Californication [Bully]
    • Samual Rick Green ~ Kayfabe [Outsider]
    • Logan ~ Aoreolus [Good Guy]
    • Dylon Stuart ~ Dashed [Loner Boy]
    • Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt



    Begin :

    Het is een normale maandag ochtend en de jongeren maken zich klaar om naar de Upper East Side te gaan, elk op zijn eigen manier. Binnen een week komt het jaarlijkse feestje bal van de school ! Iedereen is zenuwachtig en moet naar een partner zoeken om deze mooie avond mee te delen. Niemand wilt natuurlijk alleen naar dat bal, dat kan nog eens zielig zijn !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    MT. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    MT(I will write something soon)


    She was always looking for more..

    MT


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    [MT =D]


    El Diablo.

    [MT :3]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT :)


    On wednesdays we wear black

    Mt.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ( Ik reageer zo wel eventjes. c: )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    • Lillith `Lills` Phoebe Jackson •
    ` Do you try to mess up with me ? Sorry darling, but you don`t have any chance. `



    Het schrille geluid van de wekker haalde me uit mijn slaap, die ik zonet nog had. Uit reflex sloeg ik met mijn arm uit naar het geluid, terwijl ik een aantal spullen op de grond hoorde vallen - meteen met de wekker erbij. Moeizaam opende ik mijn ogen die zich gelijk weer sloten door het felle licht, een kreun verliet mijn mond toen ik na een paar keer knipperen uiteindelijk de zwart geverfde muren voor me zag.
    Slaapdronken zette ik mijn voeten op de grond om daarna half wankelend en nog half slapend naar de kleine kledingkast te lopen, waar mijn kleding in zat. Ik trok er een gescheurde spijkerbroek uit en een te groot zwart shirt die ik moest te zien combineren met mijn leren jas, snel pakte ik er nog een stel sokken bij en mijn afgetrapte legerlaarzen.
    Toen ik me had omgekleed vervolgde ik de dagelijkse routine naar de badkamer, klaar om het make-up te doen. Ik spoot wat parfum naar mijn nek en haalde snel een hand door mijn lokken die er nog telkens te warrig uitzagen. Zuchtend trok ik nog een zwart lijntje om mijn ogen heen, voor lippenstift had ik vandaag echt geen zin. Weer liep ik naar de kamer met het bed die zowat bij de woonkamer en de keuken instond. Het nodige stopte ik in mijn versleten tas; sigaretten, mobiel en een flesje water.
    Uiteindelijk verliet ik ook het appartementje wat nog niet eens genoeg plek had voor mijn rommel. Terwijl ik de straat overliep, stak ik een sigaret op om daarna meteen een trekje te nemen. Met mijn hand wreef ik ruw over mijn voorhoofd - ik had gister gewoon niet naar dat feest moeten gaan.
    Tenslotte was ik ook weer bij die privéschool die me soms echt gestolen kon blijven, met die arrogante Queens erbij. Toen ik opmerkte dat er bijna niemand was, drukte ik mezelf tegen het hek - om nog een sigaretje te roken.


    Kut stuk, maar ik heb vrij weinig inspiratie. x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Edward Warren Marrez


    Zoals gewoonlijk kom ik vroeg op school. Mijn rugzak hangt over mijn schouden en ik houd hem stevig vast. Ik heb weer eens geen zin in vandaag. Mijn reputatie is een beetje een probleem, een beetje heel erg. Mijn vrienden aantal is welgeteld nul, dus heb ik alleen de lessen om me op te concentreren. Ik heb het nooit erg gevonden dat ik geen vrienden heb, maar dan heb ik ook het liefste dat iedereen me gewoon negeerd. Dat zou mijn leven een stuk leuker maken. Ik kom liever te vroeg op school, zodat ik niet binnenkom in de drukte. Ik heb liever niet dat iemand me ziet. Ik kan tijdens het wachten op de lessen nog even leren of vooruitwerken, dus dat doe ik dan ook net zoals altijd. Ik zak neer op een bankje en concentreer me op mijn leerwerk. Misschien steek ik er nog wat van op op deze vroege ochtend. Toch heb ik het gevoel dat ik me er niet echt op kan concentreren. Misschien omdat de lessen zo weer beginnen, omdat ik dan in de buurt ben van degenen die allang duidelijk hebben gemaakt dat ze mij niet mogen. Ik hoop maar dat deze dag snel voorbij is.


    She was always looking for more..


    Tyler Jay Montoya


    Als mijn wekker voor de vijfde keer afgaat zucht ik diep en druk hem weer uit. Oké, misschien toch maar even eruit komen. Ik heb hem al vijf keer uitgedrukt, wat betekent dat ik vijfentwintig minuten later ben. Niet dat het me veel uitmaakt, ik lig liever acht uur lang in bed dan dat ik acht uur lang op die school zit. Maar oké.. Ik duw mezelf omhoog en wrijf even over mijn gezicht. Een kater. Tuurlijk, dat kan er ook nog wel bij. Ik schud mijn hoofd en loop naar mijn badkamer.
    Na een snelle douche loop ik naar mijn kledingkast. Eens zien.. Snel pak ik een aantal kleren en gooi ze naar achter zodat ze op de grond terecht komen. Ik trek alles aan. Een wit shirt, donkerblauwe jeans, bruine sneakers... Goed genoeg. Mijn leren jas laat ik voor nu op de stoel liggen. Snel loop ik nog mijn keuken in en open de koelkast. Ik gris een blikje Monster eruit en een doosje Advil. Je moet wat als je hoofd bonkt als een gek. Snel pak ik twee van de blauwe pilletjes en neem ze in waarna ik er een slok energydrank achteraan gooi. Ik werp een blik op de grote klok die aan de muur hangt. Als ik nu zou vertrekken zou ik iets te laat zijn. Nou ja, met mijn rijstijl... Ruim op tijd. Ik grijns even en loop naar de badkamer. Met wat gel zet ik mijn haar snel goed en loop dan mijn kamer weer in.
    Ik doe mijn jas aan en kijk of het belangrijkste in mijn zwarte rugzak zit. Sigaretten. Yes. Sleutels. Yes. Mobiel. Yes. Portemonnee. Yes. Oké, let's go.. Ik sla de rugzak nonchalant over een schouder en sluit de deur van mijn appartement achter me. Nog geen drie minuten later zit ik in de zwarte Range rover. Ik open het raampje en steek een sigaret op. Slechte gewoonte, maarja.
    Twintig minuten later parkeer ik mijn auto voor de school en ik zucht even. Daar gaan we weer. Deze week wordt helemaal leuk. Allemaal zenuwachtige meisjes die wachten tot iemand hen eindelijk mee vraagt naar dat stomme bal en van die gozers die te lang wachten en dan gaan huilen als 'het' meisje al gekozen is. Geweldig. Ik sluit mijn auto en loop nonchalant richting de school. Ik kijk rustig om me heen. Waar o waar zijn de leuke mensen als je ze nodig hebt...

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 17:21 ]


    El Diablo.



    N o l a n .

    ×××



         
    Ik had vannacht maar besloten dat het niet zo verstandig was om nog een poging tot slapen te doen, aangezien ik al rond vijf uur thuis aan was gekomen.
          Nu was ik dus al veel te vroeg op school beland, en had ik al enkele docenten binnen zien komen. Ik had ze allemaal grijnzend begroet, en sommigen waren zelfs even gestopt om een praatje te maken. Niemand had wat gezegd over dat ik er moe uit zag of iets dergelijks.
          Even dacht ik terug aan gisteravond. Ik had het feest al vroeg verlaten, maar had een feest in iemands slaapkamer doorgezet. Het meisje was erg onzeker geweest, wat het voor mij alleen maar makkelijker maakte. Daarna was ik haar huis uitgelopen. Dat tenminste toen ze in slaap was gevallen. Ik haatte dat ongemakkelijke gesprek in de ochtend waar we beiden eigenlijk gewoon van elkaar af wilden, maar het niet uit durfden te spreken. Of als het meisje wilde dat ik bleef, dat was zoveel malen erger.
          Ik ging even met mijn hand door mijn haren. De gel die ik erin had gedaan had zijn wek goed gedaan. Het zat geweldig – al zei ik het zelf.
          Uiteindelijk zag ik Tyler’s wagen rijden. Gods, eindelijk. Ik had al zoveel mensen voorbij zien komen. Met een grijns op mijn gezicht stak in een sigaret op en inhaleerde ik het diep, waarna ik het in kringetjes uitblies.
          Tyler kwam aangelopen en zocht met zijn ogen iemand die hij kende – of beter gezegd mocht. Toen hij mij kant op keek gaf ik hem een simpel knikje waarna ik breed begon te grijnzen. Hij had me gisteren vroeg het feest zien verlaten met dat knappe meisje, en ik wist zeker dat hij jaloers had moeten zijn.


    I'm your little ray of pitch black.


    Dylon Stuart

    Het was weer echt zo'n ochtend waardoor Dylon zich erg afvroeg wat hij hier nou eigenlijk deed. Dit leventje was niks voor hem, het geroddel, de drama en niet te vergeten het constante getreiter dat zich hier op deze school afspeelt. Hierover nadenkend stond Dylon leunend uit zijn raam naar buiten te kijken. Door zijn moeders vriend hadden ze het nu goed, veel beter als eerst, naja fysiek dan psychisch had Dylon hier nog veel moeite mee en kon hij zich maar niet aanpassen aan dit leven, hij had zijn middelbare schooltijd veel liever afgerond op de plek waar hij geboren en opgegroeid was maar nee hoor, niet alles in het leven gaat natuurlijk zo voorspoedig. Het enige voordeel aan zijn nieuwe school was dat het tegenover zijn huis lag en hij dus geen 50 minuten meer met het openbaar vervoer hoefde te gaan, wat altijd echt een hel was, want in de spits klaagden mensen altijd over zijn gitaarkoffer die dan weer te groot zou zijn en zucht. Die mensen zou hij zeker niet missen. Met het schoolplein in zijn zicht zag hij al hoe veel mensen elkaar begroetten, met alle cliché groepjes die ze daar hadden konden ze eigenlijk wel een boek schrijven, aan de ene kant van de trap zaten de populaire Queens, waar iedereen bang voor was en je zeker niet het slachtoffer van wilde zijn. In het midden had je de people die eigenlijk normaal waren, geen slachtoffer van pesterijen maar ook niet echt populair bij de andere groepjes. Die mensen in het midden waren eigelijk zichzelf en gaven niet zoveel om een goede toekomst. Hij had daar bij kunnen horen maar Dylon gaf wel om zijn onderwijs en dat onderscheidde hem dan weer van die mensen. En dan aan de andere kant had je de nerds. Hij zag nog net hoe een Nerd een fles cola over zich heen kreeg, maar Dylon had haast want hij was eigenlijk al een beetje te laat op gestaan dus hij snelde zich met zijn rugzak in zijn ene hand en zijn gitaarkoffer op zijn rug naar beneden, zegde de butler gedag en liep met een vastberaden blik naar buiten. Naar alweer een nieuwe dag in de drama gevangenis.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 17:56 ]


    On wednesdays we wear black


    Tyler Jay Montoya


    Uiteindelijk viel mijn blik op Nolan. Hij knikte naar me en begon breed te grijnzen. Ik lach zachtjes en een grijns verschijnt op mijn lippen waarna ik mijn hoofd kort schud. He got lucky.. Ik loop naar hem toe en steek ondertussen een sigaret op. 'En? Leuke nacht gehad?' grijns ik en ik haal mijn wenkbrauw een beetje op. Ik neem een diepe trek van mijn sigaret en blaas de rook weer uit. Het was een mooi meisje wat hij gister had, dat zeker. Het feest was helemaal leuk geweest als er meer van die types waren. Nu was dat meisje de enige die het een beetje waard was, zover ik zag.
    Echt jaloers was ik niet, aangezien ik al een tijdje iemand op het oog heb. Maar het was wel jammer dat er niet zoveel fun was te beleven gister. Het enige wat ik nu heb is een flinke kater, daar word je ook niet heel vrolijk van. 'Nieuwe week, wat hebben we er weer zin in.' zeg ik met een sarcastische grijns. 'Klaar om hordes zenuwpezen te zien?' zeg ik en mijn grijns wordt weer wat breder. Hij weet heus wel dat ik op dat bal doel. Hij weet ook dat ik altijd een verschrikkelijke hekel heb gehad aan dat soort feesten. Nee, geef mij maar een houseparty. Mijn hele appartement vol met mensen,harde muziek, alcohol, wat drugs hier en daar. Veel leuker. 'Misschien moet ik op dezelfde dag een feest geven, kijken wat populairder is.' grinnik ik en neem nog een trek van de sigaret tussen mijn vingers. Ik kijk naar Nolan en blaas de rook langzaam uit..


    El Diablo.