• Ik heb echt zo een stomme eigenschap hé. Ik ben iemand -al zeg ik het zelf- die graag mensen helpt. But heel veel mensen die ik ken maken er misbruik van. Dan praten ze ineens niet tegen me, kennen ze me ineens niet meer. But als ze wat nodig hebben vragen ze het aan mij, omdat e weten dat ik het toch doe. Ik kan gewoon geen nee zeggen omdat ik me dan heel schuldig ga voelen om het feit dat ik ze niet geholpen heb. Al weet ik dat ze misbruik van me maken. Ben ik de enige die dat heeft of zijn er andere die dat ook hebben?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Nee ik heb dat niet. Ik kan heel makkelijk nee zeggen (joehoe)


    -

    Dat heb ik ook hoor.
    Ik probeer altijd het goede in mensen te zien, maar uiteindelijk stellen ze me toch teleur en lijkt het mijn schuld te zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb het soms, maar ik kan zeker wel nee zeggen.


    All I have in life, is my imagniation.

    Jaa die stomme eigenschap heb ik ook. Dan vragen me vrienden altijd alles aan mij omdat ze weten dat ik het ga doen. Ik word er soms echt gek van. :S


    I will be.

    Het niet 'nee' kunnen zeggen heb ik wel, maar niet dat ik graag mensen help.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb dat ook een hele lange tijd gehad. Maar ik ben zovaak gebruikt daar door. Ik ben daar nu wel een beetje in veranderd. Ik heb nu zoiets van als je normaal tegen me doet help ik je, mag je me niet? Rot dan maar op. Wees wat harder (: Ik weet dat het moeilijk is, maar je word er zelf ook een stuk zekerder door!


    Sometimes it's best not to care.

    En dat is dus precies een probleem wat ik ook heb. Maar ook al maken ze misbruik van me, als ze hulp nodig hebben, dan geef ik ze die. Ongeacht wie ze zijn.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ah, je weet dat ik zoiets sws nooit zal doen. En uhm nee, alles wat mensen me vragen is vaak nee, dus geen last van.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ah, je weet dat ik zoiets sws nooit zal doen. En uhm nee, alles wat mensen me vragen is vaak nee, dus geen last van.

    Ik bedoelde jou hoor (cat)Nee kidding. Pfft ik kan tegen niemand nee zeggen behalve tegen mijn ouders en me zus, dan gaat het opeens wel heel erg makkelijk


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik heb dat ook wel een beetje, maar gelukkkig heb ik de liefste vrienden van de wereld en maken zij er geen misbruik van. No offence.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Genius schreef:
    Nee ik heb dat niet. Ik kan heel makkelijk nee zeggen (joehoe)

    Ik dus niet ik kan heel moeilijk tegen vriendinnen nee zeggen. Maar bij mijn zus en mijn ouders en mensen die ik stiekem niet mag gaat dat heel gemakkelijk


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik zeg makkelijk nee, mijn slechte eigenschap is dat ik mijn mening net iets te snel klaar heb liggen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    iTwieber schreef:
    (...)
    Ik bedoelde jou hoor (cat)Nee kidding. Pfft ik kan tegen niemand nee zeggen behalve tegen mijn ouders en me zus, dan gaat het opeens wel heel erg makkelijk


    I know how you feel hihi. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik wil niet hard zijn, maar dat betekent dat je weinig zelfvertrouwen hebt. wees niet meteen ontmoedigd dat ik dit zeg hoor, want je kunt er zélf echt veel aan doen. ik was ook zo vroeger, en toen gaf ik ook altijd anderen gelijk en hielp ze altijd. maar later begon ik me af te vragen: waarom zou ik achtergesteld moeten worden? als zij een probleem met mij hebben is dat niet mijn probleem. ik heb het toch leuk met mijn eigen vrienden en mijn leven?' het heeft een tijdje geduurd hoor voordat ik mijn mond open kon trekken en dat gaat ook niet in één keer. maar langzaamaan zal het vast steeds beter gaan (; je moet gewoon de eerste stap eens zetten ookal is het moeilijk


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Videotape schreef:
    Ik heb het soms, maar ik kan zeker wel nee zeggen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California