• Als je het hele verhaal leest krijg je een knuffel én een koekje, voor de reddende/winnende reactie een super knuffel en 10 koekjes.

    Ik ben echt zo'n iemand die alles doet wat mis kan gaan met haar computer. Yeah.
    Oke, nu het probleem: Ik klikte eergisteren op een pictogram en klikte op "openen met paint". Het was mijn bedoeling dat progamma te openen met paint, maar op een of andere manier kleurde al mijn pictogrammetjes in paint-kleur, en kan ik niets meer openen via de normale manier.
    Wat mij enorm veel problemen bezorgt omdat ik nu niet gewoon blij op msn en quizlet kan zonder eerst 5 minuten lang te prutsen met mijn computer.

    Help me, alsjebliefttt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    ik ben niet heel handig in computers--
    probeer anders de pagina eens te herladen ?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:41 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    en ik krijg een koekje (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    en ik krijg een koekje (:


    *geeft koekje* Maar helaas lukte het niet, C':
    Toch heel erg bedankt! *knuffel*



    Pak maar een koekje! C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Oh ik weet het! Je drukt met de rechtermuisknop op een foto en gaat naar 'openen met'. Dan ga je naar standaardprogramma selecteren en dan klik je aan waarmee je hem in het vervolg wil openen! Zorg wel dat het vinkje 'dit type bestand altijd met dit programma openen' aan hebt staan! :'D

    Fairfax schreef:
    Oh ik weet het! Je drukt met de rechtermuisknop op een foto en gaat naar 'openen met'. Dan ga je naar standaardprogramma selecteren en dan klik je aan waarmee je hem in het vervolg wil openen! Zorg wel dat het vinkje 'dit type bestand altijd met dit programma openen' aan hebt staan! :'D


    Ehm, eigenlijk is het probleem, dat ik dat heb gedaan. Maar nu heb ik dus al mijn tabladen via dat progamma, en ik snap niet hoe ik dat weer inactiveer. C':
    Maar toch krijg je van mij koekjes en knuffels!
    *geeft prijzen*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Het komt allemaal vaag over, maar is het niet zo dat je nu elke afbeelding (ik denk dat je dat bedoelt, aangezien Paint gemaakt is om afbeeldingen te bewerken) opent met Paint in plaats van de standaard Windows image viewer?
    Dan moet je gewoon het standaardprogramma veranderen.

    Dan moet je rechtermuisknop op een afbeelding doen en bij "Open with.." "Choose default program" klikken. Als het goed is komt dit scherm tevoorschijn.


    http://i.imgur.com/qnRl0.png

    Daar moet je "Windows Photo Viewer" aanklikken, "Always use the selected program to open this kind of file" aanvinken en dan gewoon op "OK" drukken.

    Mitchell weet alles. Tenminste wel als het op computers aankomt :Y)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vraag het maar even aan CyberLord (:, of Mitchell


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Melonpan schreef:
    Het komt allemaal vaag over, maar is het niet zo dat je nu elke afbeelding (ik denk dat je dat bedoelt, aangezien Paint gemaakt is om afbeeldingen te bewerken) opent met Paint in plaats van de standaard Windows image viewer?
    Dan moet je gewoon het standaardprogramma veranderen.

    Dan moet je rechtermuisknop op een afbeelding doen en bij "Open with.." "Choose default program" klikken. Als het goed is komt dit scherm tevoorschijn.


    http://i.imgur.com/qnRl0.png

    Daar moet je "Windows Photo Viewer" aanklikken, "Always use the selected program to open this kind of file" aanvinken en dan gewoon op "OK" drukken.


    Dit bedoelde ik ook inderdaad!

    Memoria schreef:
    Vraag het maar even aan CyberLord (:, of Mitchell

    Dit en
    GEEF ME DAT KOEKJE<3333222


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Vraag het maar even aan CyberLord (:, of Mitchell


    Is Cyberlord Mitchell niet? ;P


    Tijd voor koffie.

    I WANT COOKJE NOW


    Tijd voor koffie.

    Ask Mitchell, he's smart.
    En ik heb geen flauw idee... Kijken of je ergens de geschiedenis aan kan passen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lol, iedereen stuurt haar op Mitchell af :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Je hebt paint als standaardprogramma ingesteld, zoals andere al zeggen. =)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:35 ]