• Hallo mensen,

    Vandaag keek ik - blij als ik was - in de televisiegids, en ik zag - tot mijn grote vreugde! - dat Futurama vanavond om 20:10 zou zijn. Met als gevolg dat ik het op wilde gaan nemen. Toen ik echter naar Comedy Central ging, kreeg ik Comedy Central FAMILY, waar om 20:10 een heel ander programma op is... Nu blijkt dus, dat we - met het uitgebreidste pakket van UPC dat er is... >_< - geen normale Comedy Central meer hebben. Vermaledijde! Ik mag geen kut meer zeggen van mijn moeder. Met als gevolg, dat ik dus geen Futurama kan ontvangen... VERMALEDIJDE!

    Wie van jullie heeft er ook Digitale TV Royaal van UPC en kan het wel ontvangen? Ik bedoel de GEWONE Comedy Central, NIET Comedy Central Family. Op het abonnement Digitale TV heb je het wel, zender 19, maar dat is op deze televisie Nickelodeon... En 28, dat is Comedy Central FAMILY........... Radeloos.

    Kan iemand mij helpen? Klantenservice wilde ik nog niet bellen, namelijk. Doe ik dadelijk wel als ik er echt echt echt echt echt niet uit kom.

    Futurama:



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heeft iemand dit probleem ook? Of gehad?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb gewone Comedy Central op kanaal 16 _O_


    Shoganai i ne~

    PinkaminaPie schreef:
    Ik heb gewone Comedy Central op kanaal 16 _O_


    Welke provider heb je? Welk abonnement?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik weet niet of wij het hebben, geloof van wel, maar ik kijk er nooit naar. xd. Ik kijk wel naar comedy central family, haha. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    PinkaminaPie schreef:
    Ik heb gewone Comedy Central op kanaal 16 _O_

    + we hebben UPC. Ook met die digitale box, maar we hebben al heel lang een abo en zou niet weten hoe die heet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb gewoon kabel en kan dus wel gewoon Comedy Central kijken (:
    Ik kan je dus jammer genoeg niet helpen, sorry.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 15:18 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.