• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ben bang ;-;

    O mijn hemel; schrijven jij!! :'O


    t gebeurd nog niet in deze post :p pas in de vogelde want George moet meespelen >:')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan ga ik tot dan niet slapen want sowieso weet ik dst ik niet in slaap kan vallen wamt ik ben bang, bangwaardoor Iik vast en zeker nachtmerries zal kekrijgen met d.mogelijke ideeën van jou D': huhuhuhu ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Veels te kort duurde de kus; hoewel ik geen flauw idee had hoeveel tijd er verstreken was. Het enige wat ik wist is dat ik meer wilde. ‘Ik ben George Weasley, Campbell. En ik hou van jou. Alsjeblieft.’ Zijn handen vormde zich langs mijn wangen waar hij de tranen van af veegde terwijl zijn bruine ogen mij aanstaarden. ‘Na de derde opdracht werd ik naar het ziekenzaal gebracht. Ik wilde wel naar je toe gaan, maar ze lieten me niet. Campbell Saunders.. alsjeblieft. Ik smeek je.’ Zijn lippen vormden een zachte kus op mijn voorhoofd en ik kon het niet laten om de tranen over mijn wangen te laten glijden die hij zojuist droog geveegd had; deze keer was het meer uit blijdschap en verwarring.
    ‘Alsjeblieft.. als jij me nu gaat geloven, beloof ik je nooit nogmaals alleen te laten, hoewel ik dat aan het begin van vorig jaar ook had beloofd.’ Met dat schudde ik mijn hoofd en ging ik impulsief op de tafel achter me zitten met alle risico van dien en opende mijn benen om hem er tussen te trekken en hem stevig vast te grijpen alsof ik bang was dat hij uit mijn greep zou verdwijnen voordat ik mijn lippen op die van hem drukte. Oh merlin; als dit echt was- misschien hebben ze een ander lichaam gezien. Er liepen vast meer oranjeharige jongens op school rond behalve de Weasleys. Met dat in gedachten trok ik mijn lippen los van die van hem terwijl onze neuzen nog raakte.
    ‘Als dit ook maar een grap is; als je ook maar Fred bent. Ik vermoord je.’ Grom ik zachtjes voordat ik; ‘ik hou zoveel van je.’ Tegen zijn lippen aan fluisterde wat meteen mijn eerdere woorden afzwakte.
    Met dat bleef ik voor een paar seconde naar zijn lippen staren voordat ik die van mij er op drukte en mijn mond een klein beetje open deed om mijn tong zachtjes om toestemming vroeg om in zijn mond te treden terwijl mijn handen onder zijn shirt gleden, achter zijn rug waar ze hem stevig vastgrepen.


    Oke dit is best wel awkward x’D maar ’t doel heiligt de middelen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Dan ga ik tot dan niet slapen want sowieso weet ik dst ik niet in slaap kan vallen wamt ik ben bang, bangwaardoor Iik vast en zeker nachtmerries zal kekrijgen met d.mogelijke ideeën van jou D': huhuhuhu ;-;


    Je weet nog de helft niet van al mijn plannen muhahahahah x'D dit is nog maar het begin :p

    ---

    Je moet wel slapen. ga naar bed :< ik ben je virituele mama x'D en nachtmerries krijgen doe je zo en zo wel :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als je het maar waagt om offline te gaan terwijl ik deze post aan het schrijven ben, of je gaat nu zeggen wat je van plan bent, of je kan vanavind ook niet lekker gaan slapen aangezien je op mijn post gaat wachten :'0


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ;-;-;-;


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Als je het maar waagt om offline te gaan terwijl ik deze post aan het schrijven ben, of je gaat nu zeggen wat je van plan bent, of je kan vanavind ook niet lekker gaan slapen aangezien je op mijn post gaat wachten :'0


    maakt voor mij niet uit x') ik slaap toch niet :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Er is een kans waar we beiden lekker kunnen gaan slapen nu


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    maakt voor mij niet uit x') ik slaap toch niet :p


    Nooit? Das ook knap van jou


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nooit? Das ook knap van jou


    ... niet zo sarcastisch. Dat is onmogelijk. Vind je dan de woorden; slecht en weinig toepasselijker.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ... niet zo sarcastisch. Dat is onmogelijk. Vind je dan de woorden; slecht en weinig toepasselijker.


    Jawel, sorrymaar je weet dat rond deze tijdstip wat sarcastisch en vreemd begin te doen, dat had je hopelijk gemerkt de voeige keer toen ik lachend tegen mijn kamer deur aan otste omdat ik een zinloze reactie van jou aan het lezen was :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jawel, sorrymaar je weet dat rond deze tijdstip wat sarcastisch en vreemd begin te doen, dat had je hopelijk gemerkt de voeige keer toen ik lachend tegen mijn kamer deur aan otste omdat ik een zinloze reactie van jou aan het lezen was :p


    Uhm yeaaa.. dat was like om 2-3 uur 's avonds x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uhm yeaaa.. dat was like om 2-3 uur 's avonds x'd


    1 uur :Y) ik had gisteren terug gelezen en kwam die posts tegen. het was om een uur


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    1 uur :Y) ik had gisteren terug gelezen en kwam die posts tegen. het was om een uur


    haha toen zat ik nog op stage X'D mijn opa lette nooit op :p Mijn moeder wel. Gelukkig slaapt ze nu gelukkig anders komt ze zo als altijd langs en zegt ze dat ik het licht uit moet doen (ik doe dan altijd alsof ik aan het lezen ben anders pakt ze mn mobiel af x'D)
    het nadeel aan haar is dat ze 's avonds heel vaak naar de wc moet T.T


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en sprong plotseling op de tafel die achter hem stond. Verbaasd keek ik hem aan toen hij me tussen zijn benen jn trok terwijl zijn greep sterker werd voordat hij zijn lippen op die van mij drukte. Nog steeds was ik verbaasd, maar ondanks sat kuste ik hem terug voordat hij me losliet en ik hem lichtjes verward aankeek.
    ‘Als dit ook maar een grap is; als je ook maar Fred bent. Ik vermoord je.’ ik grinnikte zachtjes, hoewel ik nog steeds verbaasd was van zijn houding.
    ‘ik hou zoveel van je.’ fluisterde hij voordat hij zijn lippen weer tegen die van mij aan drukte. Maar deze keer was het anders; ik voelde zijn mond wat opengaan en toen zijn tong bij mijn lippen om toestemming vroeg om bij mijn mond binnen te glijden, maakte mijn hart een kleine sprongetje, en helemaal van de aantal warme handen die te snel onder mijn shirt door gleden waarna ik, nog steeds verbaasd, ook mijn mond een beetje open deed en zijn verzoek accepteerde wat voelde alsof Campbell mijn hart aan het bevechten was. Oh Merlin; is dit handig on de skybox?

    Ik schreef even alleen dit op aamgezien ik langer zou doen om meer te gaan schrijven en om wat George zou doen en blablabla, IK BEN GEWOON BENIEUWD NAAR JOUW POST OKEE


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••