Ralf Auron
Fred zucht en haalde zijn schouders op voordat hij me mee naar de wc's trok waar hij George ook richting de bos toe mee trok. Na een tijdje lopen stopte hij en keek Georgr even aan.
'Kan je zelf verschijnselen? Ik kan geen twee mensen meenemen en ik neem niet aan dat je hier wil blijven. Sorry, het spijt me echt. Ik zou jullie iets moeten vragen of wat dan ook. Ik wilde gewoon zo snel mogelijk weg daar. Die mensen zijn gestoord en ik ben zelfs door Rita Pulpers ondervraagd. Deze dag kan echt niet erger worden.'
Ik keek weg en beet zachtjes op mijn lip. Deze dag kan wel erger.
'Nee- nee, ik wil juist w-weg van hier. En alsnog, ik denk dat jij de enige v-verstandige bent van ons drieën.. op dit m-moment..' murmelde ik wat nerveus en keek terug naar mijn voeten.
George Weasley
'Het komt goed, George. Hoe en wat weet ik niet; eerlijk gezegd denk ik dat ik me nergens meer mee moet bemoeien, ik kan toch niks regelen. Ik kan niet geloven dat jij en Cam nooit meer samen komen. Ik weet het gewoon, ooit zijn jullie samen. Maar ik ga even Ralf halen, hij vraagt zich waarschijnlijk af waar we zijn. Blijf hier, ik ben zo terug.' Ik knikte toen hij mij verliet en mij alleen in het kamertje achterliet en hoorde net een flits van een camera voordat de stem van Rita Pulpers mijn oren doorboorden.
'Geweldig, sappig. De geheime liefde van Campbell Saunders, zwerkbalheld. Vertel, hoe komt een gewone jongen als jij in contact met zo een superster? Kwam het doordat je bevriend bent met Harry Potter?'
'Dat was mijn tweelingbroer en ik weet zeker dat hij nu geen antwoord wil geven op al die vragen. Als u mij excuseert, ik moet even iemand zoeken.'
Ik zucht en gooide mijn hoofd achterover. Deze dag kan echt niet erger. Tenminste, hopelijk niet. Al gauw kwam Fred weer terug met Ralf en zonder wat te zeggen, trok hij me overeind en sleurde me mee het veld uit, richting het bos toe waar hij stopte met lopen en naar mij keek.
'Kan je zelf verschijnselen? Ik kan geen twee mensen meenemen en ik neem niet aan dat je hier wil blijven. Sorry, het spijt me echt. Ik zou jullie iets moeten vragen of wat dan ook. Ik wilde gewoon zo snel mogelijk weg daar. Die mensen zijn gestoord en ik ben zelfs door Rita Pulpers ondervraagd. Deze dag kan echt niet erger worden.'
'Nee- nee, ik wil juist w-weg van hier. En alsnog, ik denk dat jij de enige v-verstandige bent van ons drieën.. op dit m-moment..' murmelde Ralf. Ik keek weg en knikte zachtjes met mijn hoofd.
'Ga jij maar voor met Ralf.. ik- ik kom wel achter jullie aan.' Hoewel ik hier zo snel mogelijk weg wil gaan, wil ik wachten. Wachten en kijken wat ik en Camp hadden verricht, hopen dat alles goed gaat komen. Ik wil wachten. Maar natuurlijk wil ik niet dat er wat met Fred en Ralf overkomt.. door mij.
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••