• Hoi,
    Ik wil graag gaan werken in het buitenland na mijn eindexamen, alleen dan ben ik pas 17..
    Wat zijn de mogelijkheden?
    Bewerk bericht


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    In een supermarkt, kassa, telefoontjes opnemen.. verder kan je niet echt komen met alleen een middelbaar diploma denk ik (:

    en t ligt eraan welk land, want dan moet je de taal ook nog kunnen beheersen (:


    It's high noon.

    Ik weet niet waar je woont (NL of BE) maar in Nederland is het zo dat je minimaal een mbo niv 2 diploma moet hebben voor je echt mag stoppen met school, geloof ik. Anders moet je dat even opzoeken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien kun je ons iets specifiekere details geven? Wat voor opleiding doe je nu? Moet het een Engelstalig land zijn? Heb je al andere werkervaring?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel mogelijkheden zijn. En als je al wel een baan vindt, het lastig wordt jezelf te onderhouden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je hebt van die organisaties waarmee je kan gaan aupairen in het buitenland, maar dat vergt enorm veel voorbereiding en ik denk dat je daar ook veel competenties voor moet hebben, zoals de taal en rijbewijs (heb ik van iemand gehoord)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.