George Weasley
Het wedstrijd begon. De spelers kwamem een voor een het veld binnen lopen. Ik boog gevaarlijk over de relingen en staarde maar naar de ingang. De spelers boeiden me niet. De enige die me boeide was..
'Campbell Saunders.'
En ja hoor. Een klein viguurtje kwam het veld binnen lopen. Een viguur die ik kende als mijn Campbell. De Campbell die denkt dat ik dood ben. Wiens leven ik waarschijnlijk heb verpest. Oh Merlin.. ik slikte en keek op naar hoe het hele team begon op te stijgen en vliegen. Tot mijn ogen op een viguur viel, niet ver van mij vandaan. Een jongen, te bekende jongen. Hij zat onder de wonden en bloed. Het was Nathaniel Saunders. Maar ik wist dat het niet echt was. Ondanks dat wreef ik ietwat in shok in mijn ogen tot hij verdween.
De wedstrijd verliep langzaam, hoewel ik wilde dat het zo snel mogelijk afgelopen was. Ik volgde maar Campbell zijn bewegingen en probeerde zijn blil op te vangen. Maar natuurlijk zou hij me niet kunnen zien tussen al deze duizenden andere toeschouwers. Ik zuchtte zachtjes toen Duitsland weer scoorde en 20-100 voor Duitsland werd. Ik vevloekte iedere beuker die Campbell raakte. Ik wilde zo graag wat doen, maar natuurlijk zou dat niet kunnen. Zelfs toen het 200-60 werd, nadat Campbell haast van zijn bezem viel wat mij een hartaanval bezorgde en ik als een gek zijn naam begon te roepen.
Maar al gauw verdween Campbell uit mijn zicht en kon ik hem niet meer vinden. Tot er een echo door het veld klonk wat zei; ‘Saunders heeft de snaai bemachtig; allemachtig. Bulgarije wint met 210-200!’ met een opgeluchte lach keek ik naar het beld waar Campbell op jet grond stond met het snaai in zijn hand.
'Oh Merlin, Fred, ik MOET NU naar hem toe!' Riep ik paniekerig. Ik keek toe hoe Campbell naar het skybox liep. Ik volgde iedere beweging, iedere stap die hij zette, tot ik ook tussen de menigte door begon te rennen, zoekend naar waar hij was. Ik kwam uiteindelijk de skybox in rennen en keek als een maniak rond me heen.
'Campbell?' Riep ik hem. En toen zag ik hem. De jongen wiens naam in mijn hart stons gegraveerd. De jongen waarmee ik een hele geschiedenis heb. De jongen die denkt dat ik niet meer besta. Ik beet op mijn lip bij het zien van Campbell Saunders en liep naar hem toe. Zou hij denken dat ik Fred ben? Zachtjes zette ik een hand op zijn schouder en draaide hem naar mij om. Oh Merlin, dat was hem. Zijn blik, de donkere, grote ogen, zijn bezwete, donker gekleurde haren. Ik sta vlak voor Campbell Saunders.
'Campbell Saunders.' Begon ik. Het liefst wilde ik hem nu bespringen en knuffelen, hem nooit meer los laten. Mijn hart klopt als een hek tegen mijn borstkas aan, alsof het eruit wilde gaan vliegen. Het zweet plakte aan mijn rug, ik werd misselijk.
'Campbell Saunders; ik ben het, George!!'
Je wilt niet weten hoe erg George zich nu inhoud. Als ze alleen waren geweest had George hem gelijk in een kus opgesloten.
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••