• heey mensen (A)

    ik ga binnekort een nieuwe quiz beginnen. alles is nog open en iedereen mag er in. je moet alleen ff een reactie geven.. het is niet wie het eerst wat zegt die mag...

    de rollen
    hoofdpersoon:
    georg vriendin:
    gustav vriendin:
    bill vriendin:
    tom zijn EERSTE vriendin *2de is de hoofdpersoon*
    best friend van de hoofdpersoon:
    de zus van de hoofdpersoon:
    pestkop/huppel:

    als er nog meer rollen zijn merk je het vanzelf of zla ik het vragen als je nie gekozen ben :P

    ff in het kort waar het over gaat.

    je bent een 14 jarig meisje. *details krijg je niet want daar gaat het om.* het enige dat ik wel zeg. je heb de kracht van de wind.. ^uitleg: je kan de wind besturen als je dat wil.^ je kent tom en bill goed. ze wonen tegen over jou. ze zijn al bekent en zijn net een weekvan hun eerste tour terug. jij bent al sinds heel lang op tom maar hij ziet jou niet staan van wegen je uiterlijk. *er wordt ook een tijdsprong gemaakt daar begin het verhaal eigelijk pas echt..* wil ej weten hoe dat gaat zul je de quiz moeten makan



    ik hoop dat hij jullie leuk lijkt!!!!
    pleease zeg wat je er van vind al vind je hem slecht.. snap je iest niet of what ever vraag het ff in en PB onder de naam nieuwe quiz :P dan weet ik meteen wat er bedoelt word..
    XXXlo0n


    I want my bloody cheese now!^^

    mag ik als de vriendin van Georg(A)(A) dan kan ik me afdrogen mit sein Handdoek:P en en en er is een nieuw postermagazine van TH:D:D en tom bij het interview is zooooooooo grappig: al kreeg hij er geld voor, hij zou nooit naar georg willen kijken als hij aan het douchen is:PXD

    (nou, ik stiekem misschien wel:P)


    I want my bloody cheese now!^^

    Loonn,
    Kvind het een heel goed Idee !
    Zou k misschien Georgs vriendin mogen Zijn?(baby)
    XX Hann !(H)

    heey van de 2 mensen met reactie willen ze alle bij de vriendin van goerg zijn.. wordt georg player ofzo ??? xD ik kan nu al niet kiezen xD
    XXLo0n


    I want my bloody cheese now!^^

    heey van de 2 mensen met reactie willen ze alle bij de vriendin van goerg zijn.. wordt georg player ofzo ??? xD ik kan nu al niet kiezen xD
    XXLo0n


    oja dat wil niet betekenen dat georg geen ander meer mag hea dus nogsteeds wil je georg gewoond oor geven :P
    XX


    I want my bloody cheese now!^^

    HeeJ,,
    het verhaal lijkt me wel leuk,,
    mag ik erook in?? als wie boeit me niet echt(cool)
    doe maar als vriendin van bill ofzo :P
    xx mii(K)

    mag ik de best frend van hoofdpersooon ofzo sijn??

    Mag ik met Bill?!xD
    hehe:P
    Moet niet echt hoor:D;)
    Ma mag hoor!!:DxD
    Ivy x.

    Hopelijk wordt het leuk met u quiz:P
    Ma ik moet hier nog zoveel quiz'en inhalen:S dus jah...xD Moet nog veel maken:P

    mag ik de zus van de hoofdpersoondinges zijn? :D


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik wil graag de vriendin van gustav zijn :D Koel !

    Damn juist te laat:D
    Ik wil ook het lief van Gusti zijn:D!


    Een tomaat is rood. Daah.

    HeeJ,, ben ik weer de wind besture sal wel handig weze hoef ik ook nooit meer tegen de wind in te fietse met windkracht 9 ofzo :P
    -xx- mii(K):)

    whahah XD najaa in iedergeval lijkt het mij wel lol om de pestkop/huppel te zijn ookal ben ik dat niet :P