• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Myra Blue
    Max krabde zijn litteken open. Ik voelde geen verleiding, geen dorst. Alleen de angst dat hij zou dood bloeden. 'Rustig maar, ik drink je niet leeg' zei ik, en pakte zijn pols. Ik voelde in mijn zak naar pleisters, en voelde er één. Ik plakte het op zijn wond. 'En ik verander als ik niet ontbeten heb in een moordenaar' zei ik. 'Geloof me, je gaat er veel beter mee om dan de meeste anderen' zei ik. Ik dacht aan de vele weerwolven die zichzelf voor geen seconde onder controle kregen.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    Ze pakte zijn pols en pleisters. Max wilde niet dat ze het zou verbinden. Het deed pijn, maar voekdeergens wel goed. Hij wist dat hij niet zo moest denken. Het zou hem niet helpen. "Dat is niet zo. Jij kan stoppen voor je iemand dood. Ik kan dat niet. Als ik iemand aanval gaat diegene dood. Of ik het nou wil of niet." zei hij zachtjes. Verbaast keek hij haar aan toen ze zei dat hij er beter mee om ging. "Ik ga er beter mee om? Myra! Ik viel je bijna aan!" zei hij gefrustreerd. "Jezal me niet meer terug herkennen als ik weer een wolf wordt. En ik jou ook niet Myra. Als wolf zie ik niet wie mijn vrienden zijn en wie mijn vijand. Het is... Het is alsof de wolf het overneemt. Alsof ik niet mijn eigen lichaam bestuur..."


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    'Ik heb een slecht zwak punt, ik verlam van angst. Maar we kunnen toch ook gewoon zorgen dat ik er bij volle maan niet ben?' zei ik. 'Ik heb ook een probleem, hoor. Ik moet al mijn zilver weggooien' zei ik met een lachje.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    "Maar ik verander soms ook als het geen volle maan is. Vanavond zou ik kunnen veranderen, omdat de maan nog redelijk vol is. Ik zal mezelf vannacht alleen beter onder controle hebben." legde ik haar uit. "En de kruizen? Ik kan ook niet tegen zilver hoor." zei ik. Ik trok mijn pols terug en voelde de neiging om de pleisters eraf te trekken. Ik zuchtte en trok Myra toen tegen me aan. Ik aaide door haar haar en legde mijn kin vervolgens voorzichtig op haar hoofd.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    {Ik denk dat ik stop, het gaat me allemaal iets te snel. Als ik iets wil schrijven zijn we al weer bij de volgende dag en zo zijn er wel meer dingen, snappen jullie? Dus bij deze meld ik me af, dit is niet mijn soort rpg. Het is voor mijn gevoel nogal een sneltrein. Het spijt me. Veel succes nog met het RPG!}

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 17:18 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Myra Blue
    Max trok me tegen zich aan. 'Dat weet ik. Soms ben je wel drie nachten achter elkaar weerwolf' zei ik. 'Eet dat hert nou maar op, we verzinnen wel wat. Er is wel wat bloed uitgedronken, maarja, ik moest wel' zei ik. Ik voelde me prettig bij Max, ik voelde me veilig.


    obsessive rage

    Mashtonx schreef:
    {Ik denk dat ik stop, het gaat me allemaal iets te snel. Als ik iets wil schrijven zijn we al weer bij de volgende dag en zo zijn er wel meer dingen, snappen jullie? Dus bij deze meld ik me af. Veel succes nog met het RPG!}


    Jammer.... :(


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    "Ja, dat klopt...." mompelde hij. Hij keek haar aan en pakte toen het hert. Maar hij had er nu helemaal geen zin in. "Ik bewaar het wel voor vannacht. Dat eet makkelijker." zei hij. Hij ging op zijn rug op de grond liggen en keek naar Myra. "Wil... Wil je verkering met me?" vroeg hij aarzelend. "Voor je ja zegt - of nee, wat me meer voor de hand licht - moet je wel weten dat ik wel wil dat je dus die drie nachten bij me uit de buurt blijft." zei hij.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    'Dat beloof ik, en het antwoord is ja' zei ik, en voelde dat er een lach op mijn gezicht verscheen. 'En als het misgaat, klim ik wel in een boom. Of ik ren weg, ligt aan de situatie'. Ik keek naar America, of nouja, waar ze gestaan had, want ze was weg!


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    Of hij twijfelde? Ja, aan zichzelf. Was hij wel goed genoeg voor Myra? "Nee, ik wil dat je zorgt dat je weg bent voor de maan op zijn hoogst is. Dus zeg rond een uur of 10..." mompelde hij voorzichtig. "Ik weet dat ik veeleisend ben... Maar, weet dat ik het doe voor jou." zei hij. "H-Heb je al eerder een vriendje gehad? Ik... Ik heb hier namelijk geen ervaring mee..." Max had nog geen vriendin gehad. De kus net met Myra was zijn eerste zoen. Ondanks dat hij 17 was. En ja, hij schaamde zich daar best voor.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    Toen Myra aan kwam lopen sloop ik stilletjes weg om ze wat privacy te gunnen.
    Ik liep ongeveer in de richting waar Myra vandaan kwam, maar niet goed genoeg.
    Ik vond, net als de avond ervoor, de rand van het bos niet.
    Ik ga nooit meer dit stomme bos in, dacht ik, zwaar geïriteerd.
    Toen ik mezelf ervan overtuigd had dat ik verdwaald was, begon ik maar te roepen.
    "Myra! Max! Ergens in de buurt? Ik ben een beetje verdwaald geloof ik", schreeuwde ik zo hard mogelijk.
    Terwijl ik schreeuwde, bleef ik doorlopen en uiteindelijk kwam ik bij een kleine open plek aan.
    In het midden stond een grote boom, met appels erin.
    Hongerig van al het lopen liep ik erop af en ik pakte een appel.


    be gay do crimes

    Myra Blue
    'N...nee, eigenlijk niet... Iedereen vond me leuk... Behalve de jongens die ik leuk vond' zei ik een beetje nerveus. 'En net gaf jij me mijn eerste kus...'. Ik voelde me rood worden. Het klonk ook zo stom.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    Myra had dus ook geen ervaring met relaties. Maar Max was gewoon zo onzeker. "Hoe laat is het?" Vroeg hij zenuwachtig. Hij keerde zich naar de zon, en schatte het rond een uur of 3, 4. Ze hadden nog een paar uur voor de maan op zou komen. Max haalde een hand door zijn haar en keek haar aan. Hoe later werd, hoe zenuwachtiger hij werd. Wat als hij vannacht veranderde en Myra iets aan deed. "Myra." Zei hij toen. "Stel er gebeurd wat straks. Stel ik verander vannacht wel... In mijn rugzak zit een zilveren brede ketting, als..." hij haalde adem, wetend dat hij zichzelf nu heel erg kwetsbaar maakte. "Als ik verander, gebruik het dan om me op afstand te houden. Beloof het!" Zei hij. Hij wilde het horen, dat ze het zou beloven. Toen hoorde hij Mer roepen. "Mer! We zijn hier!" Riep hij.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    Ik hoorde Max roepen en liep in de richting van het geluid.
    Ondertussen at ik rustig mijn appel op.
    Na iets van een half uur gelopen te hebben vond ik Myra en Max.
    "Ben ik weer", grijnsde ik.


    be gay do crimes

    Myra Blue
    Ik knikte naar Max. 'Ik heb ook een zilveren ketting' zei ik snel. Mer kwam aangelopen. 'Ik zal je wel even naar de school brengen, je was vast verdwaalt' zei ik, en grijnsde. Ik dwaalde hier al heel mijn leven rond, en kende het bos op mijn duimpje. Ik bracht haar naar de rand. 'Ik ga het bos even niet uit, ik ben nog niet zo goed in mezelf onder controle houden' zei ik tegen haar.


    obsessive rage