• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Myra Blue
    ´Dit´ zei ik, en hield mijn lichtgevende ring omhoog. ´Dat deed ie ook toen ik net vampier werd´ fluisterde ik. ´Er is iets met dat ding.... Dit horen ringen niet te doen...´. Ik keek naar het ijzeren ringetje met glazen versiering.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    Myra hield haar lichtgevende ring omhoog. Nee, dat was inderdaad niet normaal. Voorzichtig stak ik mijn hand ernaar uit en raakte het sieraad zachtjes aan. Een flitsende pijn schoot door mijn hand. "Au!" Ik sprong naar achter en keek verbaast naar het ding. "Het - Het doet pijn! Maar jij kan er wel tegen..." zei ik verbaast. Het deed echt pijn, mijn arm brandde. "Wat denk je dat het betekend?"


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    'Ik... ik weet het niet....' zei ik zachtjes. 'Het gloeit wel' zei ik. Ik slaakte een kreet, en ik gooide de ring in het water. Het deed pijn. 'Dit is eng!' riep ik. 'Ik ben geen weerwolf, en metaal geeft geen licht!' riep ik. Ik zweefde een beetje omhoog, maar ging weer zitten. 'Toen ik mens was deed ie dat nooit...' mompelde ik.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    Met een gil gooide Myra de ring weg, richting het water. "Nee, wacht!" Ik sloeg de ring weg, zodat hij op de grond viel. "Er drinken dieren van dit water en wij eten díé dieren. Ik wil niet vergiftigd worden." zei ik geschrokken. Ik keek naar de ring en zuchtte. "Ik vind het wel vreemd, waarom doet het nu ineens wel pijn?" ik zakte door mijn knieën en legde toch nog kort mijn vinger op het ding. Maar nu deed het geen pijn. Ineens voelde ik een stroom door mijn lichaam vloeien. Geschrokken sprong ik overeind, maar er leek niets gebeurd te zijn. Ik voelde me anders, dat wel. Het was nog ochtend, maar ik voelde alsof ik gewoon kon veranderen. Dus deed ik dat. En ja, ik stond op vier poten. "Myra!" En er klonk gewoon mijn stem uit de wolvenbek. Ik veranderde terug in mens en keek haar verbaast aan. "Z-zag je dat? Ik kan... Ik had mezelf gewoon onder controle, en de maan was er niet!"

    OOC: Hij is nu dus zo'n twilight wolf, zeg maar


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Aliyah || Vampier
    Langzaam raak ik uit mijn trance en maak een salto naar achteren. Ik vraag aan een andere vampier-meisje of die mijn haar in een staart wil doen. Ze doet het en zet het vast met mijn eigen haar, dat vind ik erg vreemd. Maar goed. Ik loop naar buiten en bedenk wat ik wil gaan doen. Uiteindelijk besluit ik voor de gein een hut te gaan bouwen. Ik zoek mijn lievelingsboom en sjouw met planken naar de boom. Ik gil als ik op mijn duim sla. Pfieuw! Dit vlat niet mee. Ik zie een ring en een vreemde ketting op de grond liggen. Vreemd. Ik klim uit de boom en bekijk het. Wat mooi. Ik pak het op. 'Ik laat het later wel zien.' Mompel ik tegen mezelf. Ik hoor stemmen maar trek me er niet zoveel van aan. Uiteindelijk zie ik een ring naar het bos toe vallen. Het boeit me niet echt. Maar de ring trekt iets in me aan. Ik sla op me duim. Alweer 'AU!' Gil ik harder dan de vorige keer. Uiteindelijk is die klaar en is hij ruimer dan ik dacht. Ik klim er weer uit en bekijk het resultaat. 'Mooi' Glimlach ik naar de hut. Nu loop ik naar de gloeiende ring. De ring die ik heb gevonden begint ook te gloeien. Ik zie Myra en Max geboeid naar die ring kijken. 'Hey' Ik glimlach nerveus. En ik laat de ring zien. De ketting laat ik maar even voor wat het is.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 20:49 ]


    We all just wanna be somebody

    Myra Blue
    Aliyah kwam tevoorschijn. Ik merkte het niet eens, ondanks dat haar geur diep in mijn neus binnendrong. Alles wat ik zag, was mijn ring op de grond. Ik pakte hem op, terwijl het ding steeds meer gloeide. Ik wist niet waarom, maar ik moest die ketting halen. Ik sprong in het water. Het was veel dieper dan het leek, en het drong pas na een tijdje door me door dat ik geen adem hoefde te halen. Dag geur. Ik pakte de ketting, die het zelfde licht uitstraalde als mijn ring. Ik zwom omhoog, en zag Aliyah nu pas. 'Oh, hoi Aliyah' zei ik, en grijnsde, met de ketting in mijn hand.


    obsessive rage

    Aliyah || Vampier
    Myra merkt me niet op en springt het water in. Ze komt boven met een ketting die hetzelfde licht uitstraalt als die ring. Ik kijk Myra met grote ogen aan. 'Kijk!' En ik laat net z'n ring en ketting zien die ook gloeien maar een andere kleur uitstralen. Ik loop naar Myra toe. Het licht wordt veller. Van schrik doe ik snel een paar stappen achteruit. 'Zag jij dat ook?' Nu ik beter kijk zijn de ketting en de ring net wat anders. De ketting Lijkt meer op een hart dat ik vast heb en de ring die ik vast heb heeft een steentje in het midden.


    We all just wanna be somebody

    Max Hood, weerwolf

    Myra sprong het water in en kwam even lafer weer boven met de ketting. Wat argwanend zet ik een stap naar achter. De ketting voelt vreemd, ookal heb ik hem helemaal niet vast. Dan kom Aaliyah aan met de ring, en ze loopt naar Myra toe. Ineens voelt het alsof iemand me hard in mijn maag slaat. Een kreun komt uit mijn mond en ik sla dubbel. Hoe dichter Aaliyah met de ring naar de ketting loopt, hoe neer pijn ik krijg. Wat isdit?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Aliyah || Vampier
    Max kreunt hoe dichter ik bij Myra kom hoe meer hij vertrekt van de pijn. Ik zet snel een paar passen naar achter. Het licht wordt minder vel. Ik ben bang, bang voor wat er gaat gebeuren als we nog dichter bij elkaar komen met die ringen en kettingen. Ik voel me vreemd heel vreemd.


    We all just wanna be somebody

    Myra Blue
    Zodra Aliyah dichterbij komt, doet alles in een korte flits pijn. Ik stap verschrikt naar achter. Max is in elkaar gekrompen, en ik laat alles vallen. 'Max! Gaat het wel?' vroeg ik, terwijl ik prima wist at hij crepeerde van de pijn. 'Kom, deze spullen zijn niet goed voor ons.' zei ik. Ik vroeg me af waarom Aliyah helemaal níks voelde. 'Probeer dat nog eens' fluister ik in Max' oor.


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    Aaliyah deed snel een paar stappen bij Myra vandaan toen ze doorhad wat het met me deed. Het licht nam af, en daarmee ook mijn pijn. Maar nog steeds kon ik niet op staan. "Max! Gaat het wel?" vroeg Myra. Ik probeerde op te staan, en stond wankel op mijn benen. "J-ja, het gaat goed..." zei ik met een kleine stem. "Kom, deze spullen zijn niet goed voor ons." zei Myra. Ze had de pijn dus ook gevoeld. "Probeer het nog eens." fluisterde ze toen. Ik keek haar aan en liet me toen weer in een wolf veranderen. Nu voelde ik de pijn ook minder. "Waar wil je heen? Spring op mijn rug, dan zijn we sneller. Wil je mee, Aaliyah?"


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    Ik knikte, en ging op zijn rug zitten. Het maakte me niet uit waar ik naartoe ging, als het maar weg was van deze sieraden. Ik aaide Max over zijn hoofd. Ik legde mijn armen om zijn nek. 'We kunnen' fluisterde ik.


    obsessive rage

    Erika Vanessa Wolf


    De volgende dag brak aan. Ik stond op, trok mijn kleding aan, en poetste mijn tanden. Eenmaal buiten, eindelijk zonder te struikelen, liep ik naar het bos. Ik zag een hut in een boom. Ik sprong er eens in. Het was een erg nieuwe hut, van niet zo'n goede kwaliteit. Ook was de bouwsteil niet geweldig. Ik hoorde stemmen. Pech. Ik bleef nu hier.


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Aliyah || Vampier
    Max veranderde in een weerwolf en Myra klom boven op zijn rig. Ze vroegen me iets. Ik schudde van nee. Ik wou niet mee. Ik wou onderzoeken hoe dat zit met die ringen en kettingen. Ik pakte het op. Het kwam dicht bij elkaar maar er gebeurde niet echt iets. Ik liep weg op naar mijn hut. Ik klom erin er zat een meisje in. 'Wie ben jij en wat doe jij in MIJN hut?!' Riep ik een beetje kwaad. Wat niet de bedoeling was. 'Sorry als ik kwaad klonk, dat was niet de bedoeling.'


    We all just wanna be somebody

    Max Hood, weerwolf

    Myra klom op mijn rug en aaide me over mijn kop ik sloot even kort mijn ogen en opende ze weer toen ik haar armen rond mijn hals voelde. "We kunnen." fluisterde ze. Ik keek even naar Aaliyah, maar die zei dat ze niet mee hoefde. Ik knikte en begon toen te rennen. Ik lette op dat ik Myra niet van mijn rug slingerde, maar ze hield zich goed vast. Ik sprong over een omgevallen boom en kwam na even aan bij de rand van het bos. De vampierjagers school was te zien. Hier konden we beter ook niet te lang blijven. "Waar wil je heen?" vraag ik zachtjes.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep