• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Max Hood, weerwolf

    Myra zei dat ze zelf ook een ketting had. "Myra, beloof het." Drong max aan. Maar toen riep hij Mer en liep Myra met haar mee om de weg terug te wijzen. Max zuchtte en liep een paar keer heen en weer. Langzaam zag hij de zon ondergaan. Toen hij de maan zag opkomen rende hij terug naar zijn tas, trok zijn mouw over zijn hand en pakte de ketting vast. Ik legde het op de grond enkeek nog een keer naar de maan. Ik had nog een uur. Ik pakte de ketting vast met mijn mouw en bond het ding om een van de bomen. Aan de andere kant maakte ik een lus. Ik ging weer echt staan en keek. Als ik als ik veranderde meteen de wolvenkop door de lus stak, zou ik vast zitten en niemand wat kunnen doen. Maar zou ik het doen?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    Ik rende met onmenselijke snelheid terug naar Max. 'NEEEE!' riep ik zodra ik zag wat hij van plan was. 'Het is pas 3 uur!'. Toen zag ik de maan. 'Of misschien had je gelijk...' mompelde ik. Ik merkte dat de maan ook uitwerking op mij kreeg. Ik begon te grommen, en mijn ogen waren knalrood. Ik wilde stoppen, maar besefte dat de maan me volledig in zijn macht had. En hij vroeg de jongen voor me te verscheuren....


    obsessive rage

    Max Hood, weerwolf

    "NEEEE!" Met een zucht zette ik een stap naar achter, weg van de ketting en keek Myra aan. "Het is pas 3 uur!" zei ze. "Ik was het ook niet van plan om nu al te doen. Ik wilde het pas doen als ik wolf werd." zei ik kalm. Toen keek ze naar de maan. Geschrokken keek ik naar het meisje tegenover me en deed nog een paar stappen achteruit. De maan had haar in zijn macht. Wat ik ook deed, ik mocht níét omkijken. Niet naar de maan kijken. "Myra, ik ben het. Verzet je. Geef er niet aan toe..." probeerde ik. maar de kans dat het werkte was zo klein. Ik liep tegen een boom aan en keek geschrokken opzij, recht de maan in. Voor ik het weet sta ik weer op vier poten. En de wolf neemt het meteen over. De oren gaan in de nek en een luide brul komt de bek uit richting Myra. De ogen zijn niet meer de mijne, de wolvenogen zijn bijna volledig zwart. Wanhopig probeer ik de macht terug te pakken, maar dat lukt niet. De wolf loopt steeds dichter naar Myra, schat haar in. Dan haalt hij met zijn klauw uit naar haar been. Op dat moment neem ik de controle terug en druk het lichaam tegen de grond aan. De ketting, ik moet naar de ketting. Ik sleep mijn lichaam er naar toe en ruk de kop door de ketting. Een brandend gevoel is er om mijn hele nek, maar beter dit dan Myra aanvallen. Maar de pijn is niet te verdragen... Een pijnlijke brul komt uit de wolvenebek....


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    "Myra, ik ben het. Verzet je. Geef er niet aan toe..." zei Max. Het was dom dat hij het deed, maar werkte wel. Ik kneep mijn ogen dicht, zodat de maan er niet meer in scheen. Het deed pijn. Max brulde. Ik deed mijn ogen weer open, en zag Max in de ketting. Mijn ogen waren weer rood en ik gromde zacht, maar ik had de controle terug. 'Dankje... Nu red ik jou...' fluisterde ik, meer tegen mezelf dan tegen Max. Ik rukte de ketting los er rende er mee weg. Weg naar de kolonie, en bleef rennen tot de deur gesloten was.


    obsessive rage

    Erika Vanessa Wolf

    Het was al een paar dagen later, en alles was normaal verlopen. Ik maakte s' avonds een boswandeling, en ik kreunde. De maan was vol, en ik voelde mezelf op vier poten landen. Ik zag Myra, en een jongen. Myra's ogen waren groot en rood, en ze had scherpe hoektanden. Ik schrok ervan. De jongen veranderde ook in een wolf. Hij sleepte zichzelf naar een ketting toe. Zilver. Was hij een vriend? Myra rukte de ketting af, en rende keihard weg, onmenselijk snel. Ik raakte mijn controle kwijt, en rende achter Myra aan. De ketting raakte mijn snuit, en voelde hem brandden. Ik besefte iets. Myra was gebeten door een vampier.


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Max Hood, weerwolf

    Ze had de controle terug, maar wat deed ze? Ze liep dichter naar me toe. De wol probeerde het over te nemen, maar omdat ik met mijn rug naar de maan stond had ik nog de controle. Ik liep naar achter tot de ketting strak stond en het bleef branden in mijn nek. Ga nou weg, ga nou weg.... ging er door mijn hoofd heen. Ik had haar gevraagd weg te gaan als ik wolf zou worden, en toch deed ze dat niet. Dat maakte dat er toch een woedende brul uit mijn bek kwam. Maar Myra trok de ketting van mijn hals en rende ermee weg. Wat was ze aan het doen? Toen zag ik een andere wolf, die achter Myra aanrende. Oh nee. Ik stortte mezelf naar voren en draaide me voor de wolf. Ik brulde en keek de weerwolf woedend aan. Niet aan Myra komen Ik haalde uit naar haar kop en sprong zelf achteruit om haar aanval te ontwijken. Of zou ze de controle al terug kunnen pakken?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    Ik word wakker met het gevoel dat er iets niet helemaal klopt.
    Ik loop naar het raam en zie een achtervolging tussen Myra en een wolf.
    Ik weet onmiddelijk wat dat betekent en zonder naar de lucht te kijken ren ik naar buiten.
    Nog steeds zonder naar de maan te kijken zie ik nog een wolf aanrennen, Max.
    Snel kijk ik naar de maan, zodat ik ook in een wolf verander en ik ren naar ze toe.
    Myra is ondertussen al weg gerend, maar Max is begonnen met Erika te vechten.
    Zodra ik bij ze ben, grom ik hard en ik duw Max aan de kant.
    Daarna ga ik naar Erika rn ook haar geef ik een duw.


    be gay do crimes

    Erika Vanessa Wolf

    America duwt me weg. Ik kijk haar boos aan. Ik was toch al gestopt? En waarom duwt ze die rare jongen weg? America had het meeste controle, dat was duidelijk. Een wolk schuift voor de maan. 'Wat is er met jullie? Ik was al gestopt toen die ketting me raakte!' riep ik boos. Ik voelde de woede in mijn maag. 'Wat heb jij toch met Myra?' vroeg ik boos aan de jongen.


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    America Temple || Weerwolf

    "Wat is er met jullie? Ik was al gestopt toen die ketting me raakte!", roept Erika, duidelijk heel kwaad.
    Schaapachtig haal ik een hand door mijn haar.
    "Wat heb jij toch met Myra?", vraagt ze vervolgens boos aan Max.
    "Erika, rustig", zeg ik kalm.
    "Deze dude is Max, ik zag jullie vechten en ik wil niet dat een van jullie gewond raakt", ik doe mijn best mijn zelfbeheersing helemaal te houden en niet alsnog boos te worden. Als dat gebeurt kan het heel naar worden als die wolken voor de maan wegschuiven.


    be gay do crimes

    Myra blue
    Ik struikelde over een tak. Ik zag America, Vanessa en Max nog. Ik probeerde op te staan, maar dat deed pijn. Ik kreunde. Ik kon een verstuikte enkel er niet bij hebben. 'Max! Erika! America! Alsjeblieft! Help, ik... ik kan niet meer staan!' riep ik. Ik bond de zilveren ketting om mijn middel, voor het geval dat. De wolken bleven voor de maan. 'Alsjeblieft!' riep ik nog eens, voordat ik flauwviel.


    obsessive rage

    America Temple || Weerwolf

    Mijn conentratie verschuift als ik Myra hoor schreeuwen.
    "Jullie blijven hier en vallen elkaar niet aan oké? Ik ben zo terug."
    Snel ren ik weg naar Myra. Ik zie dat ze flauwgevallen is en til haar op.
    Ik begin terug te rennen, maar ongeveer halverwege schuiven de wolken voor de maan weg en sta ik weer op vier poten.
    Ik jank zachtjes en ren weer naar Erika en Max.


    be gay do crimes

    Max Hood, weerwolf

    "Wat heb kij toch met Myra?!" Riel het meisje voor me. Ze was helemaal niet van plan geweest om me aan te vallen. Schuldbewust ga ik zitten en richt de wolvenogen op de grond. Nu heb ik gewoon de volledige controle. Dan horen we ineens Myra roepen. Mij kop schiet omhoog en ik wil naar haar toe, maar America houd me tegen. Ondernaig buig ik mijn kop, maar Mer veranderd ook en komt terug. Iemand moet helpen! Ik dwing mezelf naar Myra toe te lopen en pak voorzicht haar pols in mijn bek. Ik trek haar lichaam op minn rug en loop dan terug naar de andere twee. Wat nu? Waar moeten we haar heenbrengen? De andere vampiers zouden willen weten waar ze was...


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple|| Weerwolf

    Max loopt naar Myra toe en trekt haar voorzichtig op zijn rug.
    Daarna loopt hij terug naar ons. Ik kijk de andere twee een keer waarschuwend aan en begin dan in cirkels te lopen.
    Ik vergroot de cirkel steeds een beetje, zodat ik een grotere kans heb om andere vampieren te vinden.


    be gay do crimes

    Aliyah || Vampier
    Ondertussen heb ik me de hele tijd lopen vervelen en wat geklets met de andere vampieren. Dracula verbied het ons om nu nog naar buiten te gaan. Ik probeer stiekem weg te glippen, maar wordt toch tegen gehouden. 'Waar ga jij heen Jongedame?' Ik schrik. 'Myra de nieuwe vampier is nog buiten en ik maak me zorgen.' Hij mompelt wat met de andere vampiers. 'Goed je mag gaan.' Ik kan me blijdschap bijna niet verbergen. 'Dank u!' Ik ren onmenselijk snel naar buiten. Ik hoor Myra iets roepen. En dan is het stil. Griezelig stil. Dan zie ik iets lopen. Het komt steeds dichter bij. Ik ren er na toe. Het zijn wolven. Bang wordt ik niet. Toen zag ik Myra. 'Myra!' Riep ik. In de hoop dat ik ze niet liet schrikken. Ik zag de maan, maar ik had mezelf nog in de hand. Alleen me ogen werden rood verder niet.


    We all just wanna be somebody

    Myra Blue
    Ik ontwaakte. Dit was al de tweede keer sinds korte tijd dat ik was flauwgevallen. 'Myra!' riep Aliyah. Ik bleef stil liggen, voor het geval dat de wolven zich niet meer konden beheersen. Heel, heel voorzichtig ging ik zitten. Ik kon niet terugroepen, mijn keel was te droog. De maan scheen weer op me. Mijn ogen werden rood, en op de een of andere manier leek ik heel zachtjes omhoog te zweven. Vermoedelijk deed ik dat echt, want vampiers kunnen vliegen. Ik zweefde heel voorzichtig naar Aliyah. 'Verstuikte enkel...' mompelde ik met een nep glimlachje.


    obsessive rage