• Ik heb vanochtend geprobeerd een hoofdstuk te activeren, dit lukt helaas niet ik kreeg een pagina zoals hieronder staat



    Nou keek ik net even weer en stond de story wel geactiveerd maar volgens mij heeft geen van mijn abonnees een bericht gekregen. Ik heb dus mijn hoofdstuk weer geïnactiveerd (wat gewoon goed ging) maar zodra ik hem weer wou activeren kreeg ik weer dat witte scherm ervoor.
    Gisteren had ik ook al problemen met het activeren, toen lukte het ook niet en kregen mijn lezers in een keer 18 berichten dat er een hoofdstuk was geactiveerd (waarschijnlijk heb ik meerdere keren op activeren geklikt maar zeker geen 18 keer)
    Ik vind dit erg vervelend aangezien mijn lezers een nieuw hoofdstukje verwachten en ik ze dus tot twee keer toe heb moeten teleurstellen als het gaat om het activeren ervan.

    Update:
    Ik heb zojuist een bericht van een lezer gehad dat ze inderdaad geen melding heeft gekregen over mijn hoofdstuk, en daar baal ik dus enorm van.

    Ben ik de enige die hier last van heeft? Ligt het aan mijn laptop? en als het aan mijn laptop ligt hoe valt dit dan op te lossen?

    -x-

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 9:48 ]


    'Nobody said it was easy

    Oké, ik kreeg het scherm ook toen ik dit topic wou plaatsen =S

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 9:28 ]


    'Nobody said it was easy

    Je moet gewoon even de pagina terug en weer vooruit doen. Ik heb het ook een aantal keer gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Je moet gewoon even de pagina terug en weer vooruit doen. Ik heb het ook een aantal keer gehad.


    Alleen als het gaat om activeren, als je dit doet terwijl je een topic of reactie wilt plaatsen, verschijnt die ook meerdere keren, niet zo'n goed idee.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Alleen als het gaat om activeren, als je dit doet terwijl je een topic of reactie wilt plaatsen, verschijnt die ook meerdere keren, niet zo'n goed idee.


    Dat is mij niet overkomen nog. Heb het deze morgen al twee keer gehad met een reactie op het topic plaatsen, en het ging gewoon goed. Want ik kreeg zo'n bericht dat ik dat bericht al in het topic geplaatst had.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Je moet gewoon even de pagina terug en weer vooruit doen. Ik heb het ook een aantal keer gehad.

    Uiteindelijk wordt mijn story ook wel geactiveerd maar mijn lezers krijgen hier geen bericht van (tenminste daar ga ik vanuit als ik kijk naar het aantal abonnees dat ik heb en het aantal keren dat mijn hoofdstuk is gelezen in één uur)
    Dus activeren lukt uiteindelijk maar er gaat wel iets fout


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Uiteindelijk wordt mijn story ook wel geactiveerd maar mijn lezers krijgen hier geen bericht van (tenminste daar ga ik vanuit als ik kijk naar het aantal abonnees dat ik heb en het aantal keren dat mijn hoofdstuk is gelezen in één uur)
    Dus activeren lukt uiteindelijk maar er gaat wel iets fout


    Niet iedereen heeft gelijk tijd om het te lezen. D: Vraag het aan een abo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet iedereen heeft gelijk tijd om het te lezen. D: Vraag het aan een abo.

    Dat begrijp ik, en ik heb het inderdaad al aan mensen gevraagd.
    Ik heb 134 abonnees en de vier mensen die het hoofdstuk hebben gelezen zitten daar niet tussen, en inmiddels staat het hoofdstuk al een dik uur online. Nou kan ik daar natuurlijk mijn conclusies niet uit trekken maar als op ieder ander moment van de dag (en zelfs 's nachts) meer mensen mijn hoofdstuk lezen binnen een uur dan twijfel ik eraan of er wel iets goed gegaan is.
    Ik zou daar nog wel op terug komen als ik antwoord heb van mijn abonnees.
    Maar het blijft natuurlijk vervelend dat je elke keer als je iets wilt plaatsen hier zo'n vervelend scherm krijgt en als je dan terug gaat naar de vorige pagina je in het rood boven de pagina ziet staan 'oeps, er is iets misgegaan'


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik, en ik heb het inderdaad al aan mensen gevraagd.
    Ik heb 134 abonnees en de vier mensen die het hoofdstuk hebben gelezen zitten daar niet tussen, en inmiddels staat het hoofdstuk al een dik uur online. Nou kan ik daar natuurlijk mijn conclusies niet uit trekken maar als op ieder ander moment van de dag (en zelfs 's nachts) meer mensen mijn hoofdstuk lezen binnen een uur dan twijfel ik eraan of er wel iets goed gegaan is.
    Ik zou daar nog wel op terug komen als ik antwoord heb van mijn abonnees.
    Maar het blijft natuurlijk vervelend dat je elke keer als je iets wilt plaatsen hier zo'n vervelend scherm krijgt en als je dan terug gaat naar de vorige pagina je in het rood boven de pagina ziet staan 'oeps, er is iets misgegaan'


    Yap, dat is het ook. Ik krijg dat scherm af en toe random als ik de pagina herlaad of zo. Het is er een hele tijd niet geweest en nu is het weer terug.


    Your make-up is terrible

    Dus even een update.
    Ik heb zojuist een bericht terug van een lezer en die heeft inderdaad, zoals ik al verwachtte, geen melding gekregen van mijn nieuwe hoofdstuk.
    Dus daar baal ik een beetje van.
    Helaas heb ik sinds mijn laatste berichtje hier te hebben geplaatst het scherm ook weer drie keer gezien.


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    Dus even een update.
    Ik heb zojuist een bericht terug van een lezer en die heeft inderdaad, zoals ik al verwachtte, geen melding gekregen van mijn nieuwe hoofdstuk.
    Dus daar baal ik een beetje van.
    Helaas heb ik sinds mijn laatste berichtje hier te hebben geplaatst het scherm ook weer drie keer gezien.


    Misschien het hoofdstuk even kopiëren en dan verwijderen, opnieuw uploaden en activeren? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het ook! Super irritant.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Majikku schreef:
    (...)

    Misschien het hoofdstuk even kopiëren en dan verwijderen, opnieuw uploaden en activeren? (:

    Misschien het proberen waard.
    Maar het is dus ook niet gelukt opnieuw dat scherm, ik houd het dan ook maar voor gezien vandaag, wordt der alleen maar kribbig van.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 9:56 ]


    'Nobody said it was easy

    Ik had het scherm net ook toen ik in een topic wilde reageren. Even terug en dan opnieuw doen werkte bij mij wel, maar het blijft natuurlijk vervelend.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 10:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amiable schreef:
    (...)
    Misschien het proberen waard.
    Maar het is dus ook niet gelukt opnieuw dat scherm, ik houd het dan ook maar voor gezien vandaag, wordt der alleen maar kribbig van.


    Dat snap ik. Je kunt het altijd vanmiddag nog even proberen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan ook geen hoofdstuk meer activeren. Ik krijg dezelfde melding.


    Every villain is a hero in his own mind.