• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Mijn topics


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    [Mon topics, waar beginnen we?]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 16:22 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    [MT]

    Mijn Topics


    obsessive rage

    [MT]


    We all just wanna be somebody

    Miss beetje laat, maar mt
    Hoe beginnen we?


    be gay do crimes

    [Ik ga er van uit dat we op een normale schooldag beginnen als de leerlingen wakker worden? Want dan kan ik mijn eerste post gaan schrijven :)]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 17:05 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    [Ik ga er van uit dat we op een normale schooldag beginnen als de leerlingen wakker worden? Want dan kan ik mijn eerste post gaan schrijven :)]


    Ja!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Aliyah || Vampier

    Langzaam aan raak ik uit mijn trans want vampieren slapen niet. Ik kijk naar de rest van de kolonie. Iedereen is nog in trans behalve ik, zoals altijd. Ik loop een beetje rond en schrik als ik één van de vampieren op zijn kop zie hangen. Het is zo saai alleen. Hoe zou het zijn daar? Daar boven in die school? Ik ga zitten in kleermakers zit en ga dromen over hoe het leven was, toen ik nog geen vampier was.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 20:00 ]


    We all just wanna be somebody

    Damian Vlad Dracula || Vampier
    Langzaam open ik mijn ogen als ik uit mijn trans raak en sta ik op. 'Weer een nieuwe dag.' zeg ik zachtjes en ik kijk naar de andere vampiers waarvan de meeste nog in trans zijn op eentje na, ze zit in kleermakers zit met de rug naar me toe. Ik bedenk me hoe ze ook al weer heet maar ik kom er nu echt even niet op hoe ze heet, daarom loop ik nu langzaam dichter naar haar toe in de hoop dat ik haar niet laat schrikken als ze me nog niet gehoord heeft.

    Aliyah || Vampier

    Ik staar vooruit en ik weet niks te doen en dan hoor ik zachte voetstappen. Ik schrok een beetje en draaide me om en bestudeerde hem aandachtig, ik zie dat hij mij ook aan kijkt. Hoe hij heet weet ik niet meer. Ik begin te denken hoe hij heet maar ik kom er niet op ondertussen is er een frons verschenen op mijn gezicht.


    We all just wanna be somebody

    Damian Vlad Dracula || Vampier
    Het meisje draait zich om en bestudeerd me aandacht, ik kijk haar stil aan nog niks zeggen als er een frons op haar gezicht verschijnt ik grinnik even en dan herinner ik me weer hoe ze heet. 'O ja, nu weet ik het weer hoe je heet, Aliyah toch? je heet toch Aliyah? ik kijk haar vragend aan, en ik hoop dat ik haar naam goed heb.

    Aliyah || Vampier

    'O ja, nu weet ik weer hoe je heer, Aliyah toch? Je heet toch Aliyah?' Vraagt hij. Hij kijkt me vragend aan. De frons verdwijnt van mijn gezicht en ik zeg 'Ja, ik ben Aliyah. En jij bent...' Ik begin weer te denken. 'Damian? Toch jij bent toch Damian Vlad Dracula?' Nu is het mijn beurt om hem vragend aan te kijken. Ik moet zenuwachtig giechelen.


    We all just wanna be somebody

    Damian Vlad Dracula
    De frons op haar gezicht verdwijnt. 'Ja, ik ben Aliyah. En jij bent...' ze stopt even en daarna zegt ze mijn naam 'Damian? Toch jij bent toch Damian Vlad Dracula?' deze keer kijkt zei mij vragend aan en zenuwachtig giechelt ze waardoor ik weer even moet grinniken. 'Ja, ja ik ben Damian.' ik glimlach vriendelijk en moet dan toch vragen waarom dat zenuwachtig giechel. 'Zo, waarvan die zenuwachtige giechel? voor mij hoef je niet zenuwachtig te zijn hoor.' ik grinnik weer even.

    Aliyah || Vampier
    Hij grinninkt vanwege mijn gegiechel. 'Ja, ja ik ben Damian.' Hij glimlacht vriendelijk en dan vraagt hij. 'Zo, waarvan die zenuwachtige giechel? Voor mij hoef je niet zenuwachtig te zijn hoor.' Hij grinninkt weer. Ik heb er z'n hekel aan als jongens dat soort vragen stellen. 'Weet ik eigenlijk niet, dat gebeurt me wel vaker in de buurt van jongens.'


    We all just wanna be somebody