• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    America Temple || Weerwolf

    Als de maan opkomt ren ik snel naar buiten, hopelijk nog op tijd.
    Helaas ben ik iets te laat en terwijl ik al wolf ben, zit ik nog in de school.
    Ik probeer de deur open te krijgen, maar dat lukt niet.
    Van boven me ruik ik allemaal vlees en ik moet erg mijn best doen niet naar boven te rennen om mensen aan te vallen.
    Nogmaals beuk ik tegen de deur en dit keer val ik naar buiten.
    Meteen ren ik door naar het bos, waar ik al snel een hert vind.
    Na een vreselijke schranspartij heb ik het beest helemaal aangevreten.


    be gay do crimes

    Myra Blue

    Max veranderde in een wolf. Ik rende weg, maar hij lek me niet eens te zien. Diep in het bos kon ik mijn voeten nog steeds niet vinden. Ik beseft dat ik in mist was veranderd! Ik veranderde maar niet terug, volle maan was zowel gevaarlijk voor mij als voor de rest. Ik zorgde dat de maan niet op me scheen, door achter een boom te gaan zitten. gelukkig viel ik niet op, want het was nog steeds mistig.


    obsessive rage

    ((CharmedPaige --> AreYouAreYou


    be gay do crimes

    Max Hood, weerwolf

    Ik snapte het niet. Myra leek verdwenen, en dat frustreerde de wolf. Het bruine dier legde zijn oren in zijn nek en brulde nog een keer hard. Angstig probeerde ik mezelf op de grond te drukken, bang dat ik iemand pijn zou doen. Of mezelf. Hoewel dat minder erg zou zijn. Ik zag geen hand meer voor ogen door de dikke mist. Wacht eens. Dat is wat Myra bedoelde! De wolf pakte de controle van mijn lichaam terug, en het dier sprong omhoog, happend in de mist, maar niets rakend. Ik kon niets meer, het dier had de volledige controle. Alles wat ik kon doen was wachten tot de maan weer weg was.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    In de verte hoorde ik gebrul en nieuwsgierig sloop ik erheen.
    Ik zag een wolf, volgensmij de weerwolf vorm van Max, woest in de mist happen.
    Ik stond een tijdje naar hem te staren, een beetje nerveus.
    Na een paar minuten jankte ik zachtjes.


    be gay do crimes

    Myra blue

    Ik werd wakker van de zon. Ik had mijn normale vorm weer terug. Mijn kraagje was een klein beetje naar beneden gevouwen, waardoor mijn littekens te zien waren. Geërgerd zette ik het goed. Het was meer van vroeger, toen de wonden nog andere vampiers aantrokken. Nu hoofde het eigenlijk niet meer. Ik geeuwde, en besloot een ontbijt te gaan scoren. Een eekhoorn sprong in de boom, en onbewust pakte ik het, en reet de keel open. Ik dronk, en merkte dat eekhoorns enorm veel bloed hebben voor zo'n klein lichaam. Ik besloot Max maar eens te gaan zoeken, dus veranderde ik in mist en rende naar de brug, nog een eindje van alles vandaan.


    obsessive rage