• hoihoi mensjes,
    Ik & mijn vriendin willen graag een meeting organiseren in Groningen.
    Op 24 juli.
    Het is de bedoeling dat we elkaar zien op het station (centraal station) in Groningen.
    Om 1 uur verzamelen we bij de Ah die daar zit.
    We zullen waarschijnlijk allebei een geel shirt dragen dus je kunt ons niet missen.
    Het is de bedoeling dat we dan met z'n allen de stad in gaan. Is er een winkel waar je graag heen wilt ofzo, zeg gewoon xD

    Laat een reactie achter als je wilt komen =D.
    we hope dat dr ook daadwerkelijk iemand is die wil en kan :$

    Groetjes!
    Floortje&Cynthia


    Life is hard, just break it with your head <3

    Als ik daar in de buurt woonde zou ik wel komen hoor, maar ik woon even een beetje aan de andere kant van het land dus ik kom niet sorry.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Eigenlijk wil ik wel komen. Ik hoef dan maar anderhalf uur te rijden. Nouja, mijn moeder dan. Maar ik denk niet dat mijn moeder het vertrouwd als ik met random mensen van internet ga shoppen die ik niet ken.
    Dus ik denk dat ik dat kan vergeten.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Haha, ik woon in Gelderland, dat gata niet lukken enzo. (krul).


    The way we live, is the way we die

    Ik ga al iemand meeten en er waarschijnlijk mee zwemmen (nerd)
    -Kijkt naar het meisje met de nieuwe bril-


    No growth of the heart is ever a waste

    ik woon in groningen... maar weet niet of ik kan ;p en mag waarschijnlijk ook noet echt zomar mensjes meeten ><


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik snap da jullie wss niet mogen(A) mr.. like mense meete die je niet kent... daar is het voor bedoelt?


    Life is hard, just break it with your head <3

    Nou. Ik houd van meetings en is er eindelijk eentje in Groningen, ben ik op vakantie. Typisch.


    I am an idiot, I move.

    Ik hou niet echt van meetings, en als ik naar Groningen kom -waarschijnlijk binnekort- kom ik niet voor een of andere meeting maar voor een speciaal meisje n.n


    your eyes are like stars in the night.

    Ik woon er dan een half uur vandaag =O
    Alleen denk niej dat mijn ma et leuk vind als ik erheen ga =P
    Dus ik kan et wel vergeten =P
    Veel plezier alvast voor de rest =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik woon in Zuid-Holland, gaat niet lukken dus.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee dat gaat hem niet worden, veel te ver weg :p

    FloortjeO schreef:
    ik snap da jullie wss niet mogen(A) mr.. like mense meete die je niet kent... daar is het voor bedoelt?


    Nee.
    Mensen gaan meestal meeten met mensen met wie ze al hebben gepraat of best lang kennen via het internet.
    ik zou ook niet zomaar vreemde die ik nog nooit heb gesproken gaan meeten. behalve Nikki&Sebas.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Te ver, moet al uit België komen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volksfeind schreef:
    Ik ga al iemand meeten en er waarschijnlijk mee zwemmen (nerd)
    -Kijkt naar het meisje met de nieuwe bril-

    Hahahahha :$

    Shade schreef:
    Nou. Ik houd van meetings en is er eindelijk eentje in Groningen, ben ik op vakantie. Typisch.


    same here


    What's the point of living, when there's no death?