Duussss, we (me pa en ik) moesten weer op gesprek bij de leerplichtambtenaar. Maar niet bij de leerplichtambtenaar die we hadden, maar bij een collega van hem. En daar zijn we nu net van terug.
Het komt erop neer dat omdat ze me niet gemotiveerd vinden voor het MBO (goh, dat is ook gewoon niet de richting waarin ik mijn werk wil maken, glazenwassen. ) en ze me geen vrijstelling willen geven om tóch thuisonderwijs Havo te doen. Terwijl dat in Noord- en Zuid Holland gewoon wél gebeurt. Maar schijnbaar ben ik een speciaal geval waardoor het niet mag. Ik snap er niets van.
In ieder geval komt het wéér voor de rechter. Misschien duurt het wel een jaar, misschien ook niet. Waarschijnlijk wordt jeugdzorg er dit keer níét bij betrokken. Maar toch vind ik het kut dat het allemaal wéér gebeurt.
In mijn hoofd zit ik al in de knoop en ook met de puberale problemen. Want die heb ik als tiener natuurlijk ook gewoon. Maar goed, daar heb ik laatst al een zeurtopic over aan gemaakt. Ik weet gewoon níét meer wat ik doen moet. Ik ben helemaal de kluts kwijt momenteel en voel me hartstikke kut.
En toch moet ik zometeen in Ter Apel gaan accordeon spelen. Yaay, heb ik nu nog echt zin in om tot 1700 uur te doen. -.-'
Oke sorry, dit gezeur moest er even uit. En dit is geloof ik het eerste topic van mij dat niet met een vrolijke ''Hooi!(:'' begint, haha.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •