• Ik heb jullie hulp nodig! Ik ben al een hele tijd aan de pil. Maar tijdens mn pillenstrip van deze maand ben ik een pil op dag 6 vergeten. Verder geen probleem als je sex hebt met condoom, maar nu is het condoom gescheurd en is hij klaargekomen in mij! Dit is gebeurd op dag 8, savonds heb ik wel gewoon de pil genomen. Het is vandaag dag 9.. Wat moet ik doen?

    Omg.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Als je niet zeker bent, zou ik de morning-after pil gaan halen voor alle veiligheid.
    De meeste werken tot drie dagen na het 'ongelukje'.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Morningafter pil, maar die moet binnen een bepaald aantal uur genomen worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stapper schreef:
    Omg.

    Waarom deze reactie? Ze heeft een normale vraag?

    Zelf heb ik niet veel verstand van de pil, helaas.


    Pretty is just a pretty word.

    Dan had je beter de morning afterpil genomen ofzo? Idk, ik neem geen pil.
    Al vind ik het persoonlijk moeilijk je serieus te nemen als je hihi heet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heb je de vergeten pil alsnog later genomen of gewoon maar helemaal weggelaten?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 18:50 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Morning after pill lijkt mij het best!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 18:50 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ben trouwens laatst begonnen aan de pil, op de tweede dag van mijn ongesteltie. Na hoeveel dagen werkt die en kan ik ''veilig'' seks hebben?


    Pretty is just a pretty word.

    Over het algemeen is de eisprong rond dag 14. Heb je die van dag 6 alsnog genomen toen je erachter kwam dat je die vergeten was?
    Het lijkt me dat je even moet opletten. Eventueel een zwangerschapstest doen, om zeker te zijn. De test is trouwens pas betrouwbaar na een bepaalde tijd, maar dat kan de drogist je ook wel vertellen. Voor de morningafterpil is het volgens mij al wat laat, maar dat weet ik niet zeker.
    Ik persoonlijk zou wachten of ik ongesteld wordt. Als niet, een zwangerschapstest doen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mulleroni schreef:
    Ik ben trouwens laatst begonnen aan de pil, op de tweede dag van mijn ongesteltie. Na hoeveel dagen werkt die en kan ik ''veilig'' seks hebben?
    Je moet pas met de pil beginnen wanneer je ongesteldheid klaar is. Ik weet niet of dat is wat je bedoelt? Het veiligst lijkt me dan ook dat je een maand wacht voordat je seks hebt. Dit lijkt mij het veiligst

    Tja meis, je moet ook wel de bijsluiter lezen hè. Als je een pil vergeet, moet je hem altijd alsnog nemen, ook als dat betekent dat je er twee achter elkaar neemt. Als je in de tweede week je pil vergeet en hem later slikt, dan ben je alsnog veilig. In de eerste en derde week ben je níet veilig. Dit betekent voor jou dus dat je pas een week later, de 13e dag dus, weer veilig bent. Er bestaat dus een kans dat je zwanger bent. Morningafterpil!


    i put the fun in funeral

    Dandy schreef:
    Heb je de vergeten pil alsnog later genomen of gewoon maar helemaal weggelaten?
    Ik heb hem op de avond van dag 7 genomen! Toen kwam ik er pas achter.

    Overkill schreef:
    Tja meis, je moet ook wel de bijsluiter lezen hè. Als je een pil vergeet, moet je hem altijd alsnog nemen, ook als dat betekent dat je er twee achter elkaar neemt. Als je in de tweede week je pil vergeet en hem later slikt, dan ben je alsnog veilig. In de eerste en derde week ben je níet veilig. Dit betekent voor jou dus dat je pas een week later, de 13e dag dus, weer veilig bent. Er bestaat dus een kans dat je zwanger bent. Morningafterpil!
    Ja ik weet dat ik de pil dan moet nemen, en heb dit alsnog gedaan. Maar het was wel mn eerste week..

    frexish schreef:
    (...)Je moet pas met de pil beginnen wanneer je ongesteldheid klaar is. Ik weet niet of dat is wat je bedoelt? Het veiligst lijkt me dan ook dat je een maand wacht voordat je seks hebt. Dit lijkt mij het veiligst

    De dokter zei dat ik al kon beginnen op de eerste dag van mijn ongesteltie, de bijsluiter zegt dat ook... Op de eerste dag zou je direct veilig zijn maar ik weet niet hoe het zit met de tweede dag?


    Pretty is just a pretty word.