• Opgelost! Mag slotje op! (:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 16:23 ]

    Geen wonder dat je je zo'n zorgen maakt als hij je al eerder bedrogen heeft. Ik zou met hem over X praten, ook al lijkt het nu een verboden onderwerp. Het zit jou duidelijk dwars en in een goede relatie moet je over alles kunnen praten. Ik snap je trouwens volkomen, het gevoel hebben dat je 'vervangen' wordt door iemand anders, is vreselijk.
    *big hug*!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik weet hoe je je voelt en het is echt geen pretje. Vooral omdat ik afstand nam van vrienden die jongens waren tijdens mijn relatie met mijn ex. En hij nam niet eens de moeite om zijn gedrag aan te passen tegenover mij. Want bij zijn vrienden was ik gewoon een vreemdeling in zijn ogen. That hurts like hell.

    Ik vind zelf dat als je in een relatie bent je gedrag ook moet aanpassen tegenover anderen. Ookal is het je beste vriend. Tenslotte is het je vriend(in) waarmee je je leven gaat delen, niet je beste vriend(in).

    Ik zou het echt nog een keer met hem erover hebben want jij verdient echt niet om zo te voelen in je relatie, terwijl hij lekker zit te chillen met zijn vrienden.

    Ik vind het echt naar voor je dat hij je eerder heeft bedrogen. Ik voel je helemaal en ben er ook echt voor je als je iemand nodig hebt om mee te praten.

    Big hugs sweet.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 16:58 ]

    Frodo schreef:
    Geen wonder dat je je zo'n zorgen maakt als hij je al eerder bedrogen heeft. Ik zou met hem over X praten, ook al lijkt het nu een verboden onderwerp. Het zit jou duidelijk dwars en in een goede relatie moet je over alles kunnen praten. Ik snap je trouwens volkomen, het gevoel hebben dat je 'vervangen' wordt door iemand anders, is vreselijk.
    *big hug*!


    Dit.. Wat een nare situatie, ik wens je veel sterkte en ik hoop dat X snel normaal gaat doen. Zo hoort ze zich niet te gedragen. Ik heb het idee dat zij eerder jaloers is dan jij. Het is meer dan logisch dat je - je zorgen maakt!

    *hugs, big, big hugs!*


    26 - 02 - '16

    Wat een nare situatie zit je in zeg. Communicatie is hierbij het belangrijkste. Ga nog eens goed met je vriend praten over X. Vertel hem nogmaals hoe je erover denkt, dat je ermee zit en jaloers bent. Misschien heeft hij niet eens door waar hij mee bezig is. Blijf met elkaar praten, anders zal het altijd tussen jullie in blijven staan. Sterkte!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou keer uitpraten met elkaar en zoals je zelf zegt is een lief iemand.
    Allee jullie hebben zelf een relatie dat is geven en nemen;
    het moet keer uitgepraat worden en als niet word uitgepraat raakt.
    Moet je misschien beslissing nemen wil hem met deze situatie of niet ?
    Als hij echt van je houdt moet hij toch rekening houden met je gevoelens ?
    X moet ook beetje rekening met elkaar .

    Zoals boven wordt gezegd communicatie is belangrijk

    Frodo schreef:
    Geen wonder dat je je zo'n zorgen maakt als hij je al eerder bedrogen heeft. Ik zou met hem over X praten, ook al lijkt het nu een verboden onderwerp. Het zit jou duidelijk dwars en in een goede relatie moet je over alles kunnen praten. Ik snap je trouwens volkomen, het gevoel hebben dat je 'vervangen' wordt door iemand anders, is vreselijk.
    *big hug*!


    Bedankt voor je lieve reactie, doet me goed! <3
    En dat gevoel, dat je vervangen wordt door iemand anders, is inderdaad vreselijk. Je voelt je daardoor niet echt meer gewaardeerd, voor al als het door iemand wordt gedaan die dicht bij je staat!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 7:38 ]

    Mysticals schreef:
    ik weet hoe je je voelt en het is echt geen pretje. Vooral omdat ik afstand nam van vrienden die jongens waren tijdens mijn relatie met mijn ex. En hij nam niet eens de moeite om zijn gedrag aan te passen tegenover mij. Want bij zijn vrienden was ik gewoon een vreemdeling in zijn ogen. That hurts like hell.

    Ik vind zelf dat als je in een relatie bent je gedrag ook moet aanpassen tegenover anderen. Ookal is het je beste vriend. Tenslotte is het je vriend(in) waarmee je je leven gaat delen, niet je beste vriend(in).

    Ik zou het echt nog een keer met hem erover hebben want jij verdient echt niet om zo te voelen in je relatie, terwijl hij lekker zit te chillen met zijn vrienden.

    Ik vind het echt naar voor je dat hij je eerder heeft bedrogen. Ik voel je helemaal en ben er ook echt voor je als je iemand nodig hebt om mee te praten.

    Big hugs sweet.


    Bedankt voor je lieve reactie! <3
    Dat is inderdaad niet fijn, vooral niet omdat jij de moeite wel hebt gedaan om afstand te nemen en je aan te passen. In een relatie is het geven eb nemen, dan verwacht je hetzelfde wel terug. Al helemaal als je dan ook nog eens een 'vreemdeling' bent in de ogen van zijn vrienden. Jij verdient veel beter! En ik hoop dan ook dat je een lieve en leuk persoon tegen komt, die wel moeite voor jou doet!!

    Ik ben het met je eens, uiteindelijk ben ik diegene met wie hij zijn leven moet delen. Niet met zijn beste vriendin. Het is gewoon jammer dat het zo is gelopen, tussen X en mij. We liggen elkaar niet en dat komt omdat het vanaf het begin niet goed ging. Ik denk oprecht als we 'vriendinnen' waren geworden, ik er heel anders tegen aan zou kijken. Dan zou ik er veel beter mee kunnen omgaan.

    En lief van je dat ik je altijd een berichtje mag sturen! Het zelfde natuurlijk ook voor jou, als je iemand nodig hebt om te praten mag je me altijd een berichtje sturen! (:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 7:45 ]

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Dit.. Wat een nare situatie, ik wens je veel sterkte en ik hoop dat X snel normaal gaat doen. Zo hoort ze zich niet te gedragen. Ik heb het idee dat zij eerder jaloers is dan jij. Het is meer dan logisch dat je - je zorgen maakt!

    *hugs, big, big hugs!*


    Bedankt voor je lieve reactie! <3
    Soms denk ik dat inderdaad ook, dat zij eerder jaloers is dan ik.. Maar ik probeer toch positief over haar te zijn, want het blijft een feit dat zij nog een tijdje in mijn leven blijft. Ook al liggen we elkaar niet, het is wel belangrijk dat we enigzins met elkaar overweg kunnen. Anders zou het nog wel eens heel awkward kunnen worden op feestjes etc. Wat het nu soms ook wel een beetje is, maar ik wil het niet erger maken.

    nerveus schreef:
    Wat een nare situatie zit je in zeg. Communicatie is hierbij het belangrijkste. Ga nog eens goed met je vriend praten over X. Vertel hem nogmaals hoe je erover denkt, dat je ermee zit en jaloers bent. Misschien heeft hij niet eens door waar hij mee bezig is. Blijf met elkaar praten, anders zal het altijd tussen jullie in blijven staan. Sterkte!


    Bedankt voor je lieve reactie! <3

    Je hebt gelijk, we moeten het eens goed hebben over X. Anders blijft het inderdaad tussen ons in staan en dat is ook zo geweest de afgelopen 3 jaar.. alleen slikte ik het 9 van de 10 keer in omdat ik het een moeilijk onderwerp vindt om over te beginnen. En het klopt, mijn vriend heeft zulke dingen vaak niet door. Voordat ik in zijn leven kwam, was hun gedrag een deel van de vriendschap. Wat ik natuurlijk wel begrijp, maar in een relatie moet je rekening houden met elkaar.

    MagicInOurHeart schreef:
    Ik zou keer uitpraten met elkaar en zoals je zelf zegt is een lief iemand.
    Allee jullie hebben zelf een relatie dat is geven en nemen;
    het moet keer uitgepraat worden en als niet word uitgepraat raakt.
    Moet je misschien beslissing nemen wil hem met deze situatie of niet ?
    Als hij echt van je houdt moet hij toch rekening houden met je gevoelens ?
    X moet ook beetje rekening met elkaar .

    Zoals boven wordt gezegd communicatie is belangrijk


    Bedankt voor je lieve reactie!

    Het moet inderdaad uitgepraat worden, daar heb je gelijk in! En ook het geven en nemen is belangrijk in een relatie. Wel weet ik 100% zeker dat ik met hem mijn leven wil delen, hij is echt mijn maatje en na 3 jaar zijn we nog steeds verliefd. Er is wel veel gebeurd in onze relatie, maar na zijn domme fouten heeft hij wel heel veel gedaan om te laten zien dat hij echt samen met mij wilt zijn. Hij zat op dat moment ook in een vervelend periode en dat in combinatie met drugs (daar is die nu weer helemaal van af, gelukkig!). Geen excuus, maar ik kan er ergens wel begrip voor opbrengen.

    Het belangrijkste is communicatie en vertrouwen. Uiteraard is dit een lastige situatie en ik hoop dat het goed komt.
    Het meeste is wel gezegd hierboven. Blijf praten en hoe lastig het ook mag zijn, het is jullie relatie en je moet er beide aan werken.
    En wat is een relatie als er geen wederzijdse respect is voor elkaar.

    X mag wel een stapje terug doen omdat ze weet dat jullie een relatie hebben.
    Je vriend zou ook twee keer na moeten denken voor hij iets met X wilt doen. Helemaal nu hij weet dat het jou wat onzeker maakt.

    Maar wat ik er uit haal, is dat vooral X jaloers is omdat ze denkt haar beste vriend kwijt te raken. Of ze is stiekem verliefd op hem.
    Als dat niet zo is, hoeft X ook niet alles te doen om de aandacht te krijgen van jouw vriend.
    En vraag anders hoe serieus je vriend de relatie neemt.

    Een aandachtspuntje, als die twee elkaar zo goed kennen. Wie weet dat je vriend weet wat X heeft met haar wisselende buien.
    Misschien is ze bipolair of zo. Dat is dat je wisselende stemmingsbuien hebt en dat je het niet onder controle hebt.
    Maar maak het bespreekbaar, zeker met een relatie van 3 jaar.

    Heel veel sterkte en succes.
    Als je wilt mag je altijd naar me toe komen.

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 8:22 ]


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik snap niet helemaal waarom je nog bij die dude bent. Klaarblijkelijk sta jij niet op de eerste plek en moet hij constant aandacht hebben van andere vrouwen. Laat hem lekker opdonderen, want dit gaat geheid nog een keer gebeuren en dan blijft het niet bij "onschuldige" datingsites...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bedankt allemaal voor jullie lieve en behulpzame reacties!

    Ik heb mijn moed bij elkaar geraapt en ben het gesprek aan gegaan met mijn vriend.
    We hebben een heel fijn gesprek gehad en hij staat volledige achter mij!

    Hij is het met veel dingen met mij eens, maar wist niet dat ik er nog zo mee zat. Vanuit zijn kant heeft hij nog eens duidelijk benadrukt dat het echt puur vriendschappelijk is. Bovendien vindt hij de aandacht die zij geeft, ook te veel van het goede en niet altijd fijn. Vooral dat overdreven gedoe en de 'te flirterige'grapjes vindt hij niet fijn. Hij wist alleen zelf ook niet zo goed hoe hij er mee om moest gaan. Dit snap ik wel van hem want X vindt/vond dat mijn vriend haar keihard heeft laten vallen. Hierdoor weet hij niet zo goed hoe hun 'vriendschap' ervoor staat en liet hij het altijd maar een beetje gebeuren. Bovendien kwamen de 'oude gewoontes' ook weer een beetje terug, gaf die eerlijk toe.

    Al met al hebben we een heel fijn gesprek gehad en zijn we samen tot de conclusie gekomen dat het vanaf het begin al niet lekker liep tussen mij en X. Voornamelijk omdat ze een paar keer ruzie hebben gehad. X vond dat mijn vriend teveel bezig was met mij en niet met haar. Maar gelukkig heeft mijn vriend wel duidelijk tegen X gezegd dat het zijn keuzes waren en dat ik nooit maar dan ook nooit iets verboden heb. Mijn vriend gaat er nu extra opletten en heeft zelfs gezegd met X te willen gaan praten over de aandacht die ze opeist van mijn vriend. Dit omdat hij dat zelf ook niet altijd fijn vindt en nu al helemaal niet meer omdat ik het ook niet fijn vindt.

    Dus bedankt voor jullie reacties! Er is weer een hele last van mijn schouders af!! xxxx

    awww sweetie, ik ben blij dat het goed is gekomen.
    Je verdient echt de gelukkigheid. Dus mogen jullie nog vele jaren gelukkig en samen zijn c: !

    Slotje op aanvraag topicstarter!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.