• hey iedereen :)
    ik ben dol op fantasy. Ik heb zelf momenteel de verhaallijn van mijn leven gevonden en die is fantasy. Ik heb wel een paar vraagjes voor fantasy schrijvers :3

    - wat is je mening op mijn story? sorry dat ik zo promoot :"... beetje ego xD

    Aria

    Joy

    Mo

    Killian

    Nemo




    Wat als je enige kracht zwakheid is?




    Wat als je ware liefde je verboden werd?




    Wat als leugens ineens waarheid werden?




    Wat als het verleden plotseling toekomst werd?




    Wat als het lot jou pad kiest?









    welk pad zou jij dan willen?





    Aria zit al sinds ze 2 jaar oud is in een weeshuis. Jaren geleden zijn haar ouders op mysterieuze wijze vermoord.
    Wanneer het weeshuis plotseling de deuren moet sluiten, staat ze er alleen voor. Maar dan ontmoet ze Joy, een eigenaardig meisje met roos haar dat samenwoont met allemaal nog eigenaardigere type'tjes. Allemaal blijken ze iets zeer geheimzinnig gemeenschappelijk te hebben: geen ouders en een gave.

    Mo kan herinneringen zien en het lot van mensen lezen.
    Nemo heeft onvoorstelbaar sterke krachten
    Joy kan doodzieke mensen helen met enkel een glimlach
    Killian kan onvoorstelbaar snel en geluidloos rennen
    en Aria ... dat weet geen mens

    Joy en de rest vertellen Aria over het de queeste en het lot dat hen is opgelegd: alle Vervloekte Voorwerpen vinden en in Het Niets gooien.
    Iedereen heeft zijn voorwerp al gevonden en vernietigd, behalve Aria.
    Aria moet het machtigste, dodelijkste en meest donkerste voorwerp vernietigen: Cursed Blade.
    een zwaard dat door Het Niets zelf is gemaakt en dat alleen Niemand kan zien. Alleen diegene die door het zwaard vermoord zullen worden, zullen het zien.
    Daarna zien ze enkel nog de leegte en het donker van De Dood.

    Aria gaat op pad, maar beseft met elke stap die ze verder zet hoe onmogelijk deze opdracht is.
    Ook kan ze maar moeilijk beseffen hoe verliefd ze is op Mo, en beseft ze niet dat zijn woorden wel degelijk waar zijn


    - weet iemand nog een goede fantasy-schrijver? Of een goede fantasy story? ik lees ongeveer alles met een goed, spannend verhaal met plotse wendingen, mysterie en vooral schrijvers met een kleurrijke fantasie. Kort of lang verhaal, dik of dun, populair of niet, drop gewoon even iets leuks plz xx

    - misschien wilt iemand nog meeschrijven met mijn storie?? vrienden maken enzo :D


    - weet iemand misschien nog leuke fantasyboeken, geen story's? Of thrillers :) ?


    - als je nog een geweldige thriller of horrorschrijver vind, mag je die ook even doorgeven plz :)


    echt superhard bedankt iedereen x

    groetjes
    xproudx

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:37 ]


    choose to shine, that's always the right option

    Thriller: Daglicht - Marion Pauw
    Fantasyboek: Edelstenen trilogie - Kerstin Gier, Gone Serie - Michael Grant.


    26 - 02 - '16

    Je link doet raar.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Je link doet raar.


    aahh vreselijk, al mijn links doen raar :D toch bedankt dat je het even zegt ..


    choose to shine, that's always the right option