• Voor sommige mensen is het echt focking lastig schijnbaar om met leestekens een topic te maken. Voor die mensen heb ik een uitleg: Hoofdletter aan het begin van iedere zin (dus na een punt), je maakt een hoofd letter door shift en een letter in te toetsen. Een leesteken, zoals punten en komma maak je door op de knop te drukken.

    anders krijg je een verhaal zoals hier staat dus een heel raar verhaal wat best lastig te volgen is vind ik zelf vinden jullie dat ook niet ik namelijk wel raar he


    Ik ben gemeen xoxo

    Sommige mensen nemen de tijd daar gewoon niet voor, zoals ik altijd ik vind het een beetje onnodig. En anders moet je maar even beter je best doen voor het lezen, maar goed dat is mijn mening
    en daarbij mij nederlands is dus niet goed, dus ik zou niet altijd weten wanneer ik een komma moet zetten.

    Eh, ja?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    in een topic boeit het mij egt niet hoor
    dan gebruik ik ook nooit komma's of punten of hoofdletters
    alleen in story's :8

    Ja, net als namen. Dat ze alleen letters doen. "S Zei tegen mij dat D dit zei maar M zei weer wat anders en daardoor werd T boos op mij..."
    Dan heb ik geen eens zin meer om het topic te lezen.

    Btw, hier zijn al vet veel topics over gemaakt volgens mij.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 14:49 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    CursedBanana schreef:
    in een topic boeit het mij egt niet hoor
    dan gebruik ik ook nooit komma's of punten of hoofdletters
    alleen in story's :8


    Dat bedoel ik xD
    kwam niet op de goede woorden

    NienkePOINK schreef:
    Sommige mensen nemen de tijd daar gewoon niet voor, zoals ik altijd ik vind het een beetje onnodig. En anders moet je maar even beter je best doen voor het lezen, maar goed dat is mijn mening
    en daarbij mij nederlands is dus niet goed, dus ik zou niet altijd weten wanneer ik een komma moet zetten.

    dus jij vind het fijn om een lang verhaal te lezen in een topic ik ga nu even typen zoals jij het fijn vind om te lezen in een topic zodat je snapt wat ik bedoel enneh dus jij vind dit heel erg fijn lezen dus ik snap niet dat dat kan want ik snap nu al gaan donder meer van mijn verhaal en ik typ hem zelf dat is best sneu vind ik moet je nagaan als je een verhaal van drie paginas typt dan is er al helemaal niets meer uit te halen mmm


    Ik ben gemeen xoxo

    Maakt niet echt uit in een topic lijkt mij. Alleen als je een verhaal schrijft vind ik wel dat je daarop moet letten. En @Beleza het idd wel irritanter om zonder leestekens te lezen. Je slaat dan al snel stukjes tekst over enzo.

    Ugh, ofwel moet ik het twintig keer lezen en er zelf iets uit maken ofwel geef ik het gewoon op. :Y)

    Zet ook altijd een spaties tussen de punt en de eerste letter van de zin!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het is soms ergerlijk. Maar hoe jij het hier zegt, vind ik het wel een beetje grof. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het is soms ergerlijk. Maar hoe jij het hier zegt, vind ik het wel een beetje grof. x]

    Zit in de familie, de kant van me pa zijn allemaal grofgebekt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het mooier als:
    "Hoofdletter aan het begin van iedere zin (dus na een punt)/red],[red j(< Hoofdletter!)e maakt een hoofd letter door shift en een letter in te toetsen."

    Dat je 't even weet, hè
    (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    als het een lang verhaal wordt gebruik ik ze wel
    zoals nu hier? niet


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, ik vind het ook vervelend lezen.
    Maar je kan mensen nou eenmaal niet dwingen om normaal te typen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ik zo'n tekst zie heb ik al geen eens zin meer om het te lezen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Als ik zo'n tekst zie heb ik al geen eens zin meer om het te lezen :')

    Ja inderdaad. Dan heb ik zoiets van: leer schrijven ofzo. Maar ja, soms hebben mensen ook dyslexie. Maar als er mensen zijn die het puur doen omdat ze lui zijn dan wens ik die gasten succes als ze een sollicitatiebrief moeten inleveren.


    No growth of the heart is ever a waste