George Weasley
Ik hoorde Campbell weglopen en met ingehouden adem drukte ik mezelf tegen de einde van deze kast aan terwijl ik door de sleutelgat naar buiten keek. Ik zag campbell net bog in zijn bed springen voordat een puder jongen ook in beeld kwam, hij bestudeerde de kamer en leek me even aan te kijken waardoor ik mijn ogen ongewild sloot en begon te vloeken en schelden.
‘Je moest toch weten dat ik vroeg of laat er toch achter zou komen waar je mee bezig was, Campbell.’ zijn hand gleed naar de klink van de kast toe waardoor mijn ogen op zijn blik gericht waren terwijl ik mijn adm inhield.
‘W-waar m-mee bezig?’ hoorde ik dan campbell stotteren; hij was bang. De broer van campbell draaide zich om waardoor ik mijn adem zachtjes uit blies en naar de deurtje toe liep die maar een halve meter verderop stond en boog me wat voorover om een betere beeld te krijgen en hoopte maar dat hij mijn oog niet zou zien.
‘Hou je niet van de domme Campbell. Ik wilde je al niet naar die vervloekte school hebben. Niemand wilde dat- iedereen wist dat je alles weer ging verpesten en je bent er nog maar net of je bent al met een Weasley vertrokken. Een Weasley- Campbell. De grootste bloedverraders die geschiedenis kent. Naar mijn mening de grootste schande wat geschiedenis kent.’
'Bitch,' murmelde ik buiten bewust en staarde de twee mensen maar aan.
‘Ik moet toegeven dat je een deel ongezien gedaan hebt; Campbell. Een hersenbloeding- flauwvallen? Je hebt het allemaal goed gespeeld..’
‘Nathaniel- dat is echt waar; ik lieg echt niet, N-nathaniel.’
‘Stil. Ik heb al meer dan genoeg van jou gehoord voor een heel jaar; Campbell. Karkarov die je zoekt in het ziekenhuis en de zuster die bevestigd dat je spoorloos verdwenen was terwijl leerlingen beweerden jou richting de trein hebben zien gaan. Natuurlijk was er maar een optie waar je kon zijn. Ik moet toegeven dat ik ernstig teleurgesteld in je was toen mijn vermoedens bevestigd waren. Direct toen de uil arriveerde terwijl ik midden in een missie was; was ik gekomen naar dat krot wat men ‘Het Nest’ noemt.’
Ik voelde me alweer misselijk worden en meteen vormed mijn handen zich een vuist. Dit gaat de verkeerde kant op; ik heb alles erger gemaakt voor Campbell ook..
‘Weet je wat ik zag toen ik arriveerde; Campbell.’
‘Mij.’ Fluisterde Campbell zachtjes en ongelovig schudde ik met mijn hoofd.
‘Niet zomaar jou- Ik zag jou verstrengeld met die vieze Weasley.’
Mijn kaak viel open en toen Nathaniel Camobell bij zijn nek greep, greep ik automatisch naar mijn stok, maar ik kon hier achter niets doen en ik had het hem beloofd. Ik kneep mijn ogen dicht en probeerde dit alles te negeren.
‘Jouw lippen tegen die van hem. Gulzig terwijl je handen onder zijn shirt lagen. Vind je dat lekker- Campbell. Vind je het lekker als jongens je aanraken. Hmm?’
Mijn ogen schoten open en ik zag Natheniel zijn broertje kussen wat me maar nog slechter liet voelen. Ik voelde me rood worden en het liefst sprong ik hier uit en doodde de joch die de leven van campbell zuur maakte.
‘Dit vind je fijn he. Heeft hij ook al jouw lichaam aangeraakt- campbell. Heeft hij je littekens gevoeld waar je om kon huilen en vertellen hoe vreselijk je bloedeigen broer is die je al je hele leven verzorgt; hmm.’
Zijn hand gleed ook onder zijn shirt waardoor ik mijn stok automatisch ophees en met mijn hoofd begin te schudden.
'Val. Dood.' Siste ik west, maar zo zacht mogelijk.
‘N-nathaniel..’ smeekte hij zachtjes.
‘Smeekte je hem ook; Campbell- smeekte je hem om te stoppen of juist om door te gaan.’ ‘N-nathaniel niet doen; a-alsjeblieft.’
Hij duwde hem terug in bed en verslagen kiet ik mijn stok weer dalen.
‘Je bent walgelijk – wist je dat. Vooral met die littekens. Ik snap wel waarom je een bloedverrader koos. Wie zou anders van jou kunnen houden? Je kan net braille lezen op je lichaam. Je denkt dat je alles bent met je zwerkbalfunctie; dat je een National bent. Maar je bent niks in míjn ogen. Ik heb je gemaakt en ik kan je ook zo breken.’
'Hou. Verdomme. Die vingerd. Weg. Van. Hem.' Zuchtte ik in mezelf en begon op mijn tanden te kraken. De neiging om op hem af te stormen werd maar groter en groter.
Ooeeh, mag er een vechtpartij komen tussen george en nathaniel ^^
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••