• Ik heb de tv aanstaan op een random zender (ik kijk er niet echt naar) wat nu dus Eurosport is.
    En nu gaat het over Ritmische gymnastiek (Olympische spelen). En dat meisje wat klaar was moest wachten op haar score en ze zat naast haar moeder.
    En in plaats van een kus op de wang (zelfs dat doe ik niet eens bij mijn moeder) geven ze elkaar meerdere keer een kus op de lippen. Één keer zelfs met de mond half open.

    Echt, wat? Is dit normaal of zo? :'D

    Lololol, weird shit. Dat zou ik dus echt never nooit doen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voordat ik naar bed ga, doe ik dat ook bij mijn ouders.. x] Gewoon een snelle kus. Geen idee, ben opgegroeid met een familie die dat doet, zo raar is een snelle kus op de lippen niet, lijkt mij x'D Alleen niet met mond half open, dat is behoorlijk disturbing D:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 16:26 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    CyberLord schreef:
    Lololol, weird shit. Dat zou ik dus echt never nooit doen!

    Nee inderdaad. :'D
    Alsof je met je moeder zit te zoenen... zo smerig.

    Veel ouders kussen hun kinderen op de mond toch.. Toch als ze klein zijn. Als ze ouder zijn geworden vind ik het ook maar raar


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Yoda schreef:
    Voordat ik naar bed ga, doe ik dat ook bij mijn ouders.. x] Gewoon een snelle kus. Geen idee, ben opgegroeid met een familie die dat doet, zo raar is een snelle kus op de lippen niet, lijkt mij x'D Alleen niet met mond half open, dat is behoorlijk disturbing D:

    Ik ben het totaal niet gewend dus ik vind het best wel raar. ><

    Yoda schreef:
    Voordat ik naar bed ga, doe ik dat ook bij mijn ouders.. x] Gewoon een snelle kus. Geen idee, ben opgegroeid met een familie die dat doet, zo raar is een snelle kus op de lippen niet, lijkt mij x'D Alleen niet met mond half open, dat is behoorlijk disturbing D:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Yoda schreef:
    Voordat ik naar bed ga, doe ik dat ook bij mijn ouders.. x] Gewoon een snelle kus. Geen idee, ben opgegroeid met een familie die dat doet, zo raar is een snelle kus op de lippen niet, lijkt mij x'D Alleen niet met mond half open, dat is behoorlijk disturbing D:


    What's so bad about being different?

    Hm blijkbaar ben ik gewoon raar dat ik niet weet dat het best een gewoonte is. x3

    CyberLord schreef:
    Lololol, weird shit. Dat zou ik dus echt never nooit doen!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Yoda schreef:
    Voordat ik naar bed ga, doe ik dat ook bij mijn ouders.. x] Gewoon een snelle kus. Geen idee, ben opgegroeid met een familie die dat doet, zo raar is een snelle kus op de lippen niet, lijkt mij x'D Alleen niet met mond half open, dat is behoorlijk disturbing D:


    This+ ik doe het ook gewoon bij mijn broers, en bij me zus, ook bij mijn schoonzussen.. :3 bij ons is dat wel normaal x'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Negligible schreef:
    Veel ouders kussen hun kinderen op de mond toch.. Toch als ze klein zijn. Als ze ouder zijn geworden vind ik het ook maar raar


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Grosss. Dat zou ik echt nooit doen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Negligible schreef:
    Veel ouders kussen hun kinderen op de mond toch.. Toch als ze klein zijn. Als ze ouder zijn geworden vind ik het ook maar raar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    This+ ik doe het ook gewoon bij mijn broers, en bij me zus, ook bij mijn schoonzussen.. :3 bij ons is dat wel normaal x'D

    Ook bij je broers? ... sorry maar dat zie ik mezelf nog niet doen met mijn broer. Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen.

    Strider schreef:
    (...)
    Ook bij je broers? ... sorry maar dat zie ik mezelf nog niet doen met mijn broer. Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen.


    Thsjaa, ik ben er mee opgegroeid ^^ dus dan is het meer een gewoonte. Maar ik kan best snappen waarom jij het je niet kan voorstellen :3

    Maar die vrouw en haar dochter, zoiets gebeurd dus echt niet bij ons, gewoon een vluchtige kus en meer niet, behalve een korte knuffel. Maar open mond, no way.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.