George Weasley
Mijn ogen shoten open en haastig schoot ik dan zelf overeind.
'CAMLBELL!' Riep ik door het huis en keek de kamer rond. Ik was in mijn eigen kamer. In mijn vertrouwelijke bed, een paar meter verderop stond die van Fred. Ik was terug in het Nest, of was alles een simpele droom? Shit, ik had net weer een nachtmerrie waar Campbell gedood werd. Alleen deze keer was ik een toeschouwer. Een stel dooddoeners hielde me vast terwijl ik Camp probeerde te redden die weer werd gedood door die kikker, Nathaniel. Ik zag dat ik weer had gezweet en met knikkende knieën sprong ik mijn bed uit en gooide de gordijnen open. Buiten zag ik Ralf en Fred die eej sneeuwballengevecbt hielden. Ze waren zoo blij; zo gelukkig ook. En ik zit hier ook maar te treuren. Een zwak glinlachje verscheen op mijn gezicht en ik deed mijn zweterige shirt uit om een nieuwe aan te doen en liep mijn kamer uit. Was Camlbell ook hier? Eerst liep ik de woonkamer in waar ik hem niet zag, en begon al gauw lichtjes te paniekeren tot ik hem in zijn eigen kamer zag slapen. Ik liep naar hem toe en met een glimlachje drukte ik een kus tegen zijn voorhoofd aan.
'Het gaat goed komen.. ik hou van je, Camp.' Fluisterde ik en gooide zijn gordijnen dicht die nog open stonden. Zk zacht mogelijk opende ik een la van een van de kasten die in de kamer stond en haalde een veer en perkament tevoorschijn. Ik greep naar de sleutel die in de sleutelgat van de deur zat en schreef met slordige letters "de sleutel voor de deur ligt voor de deur op de grond, ik heb het op slot gedaan voor je eigen veiligheid. G.W" en legde het op de kastje naast zijn bed neer. Met dat liep ik de kamer uit en deed die van buiten opslot waarna ik de sleutel van obder de deur liet glijden en spiekte bog of het goed stond waarna ik goedkeurend opsprong en naar beneden liep. Pap jad nog altijd "alahamora" als hij de deur open zou willen doen, en hopelijk is Nathaniel slim genoeg om dat niet te gwbruiken. Maar alsnog. Als de ministerie hem zoekt, en hij gebruikt een spreuk buiten school word er een brubrief naar hem toe gestuurd en weten de anderen meteen waar hij is en kunnen ze Nathaniel komen ophalen. Niet- niet dat hij gaat komen ook..
Ik liep de trap af en ging door de deur naar buiten, de witte sneeuw in waar ik tegen een boom aan plaats nam en met een glimlach naar Fred en Ralf staarde die een eind verderop stonden. Ik wilde net een commentaar toe roepen maar verslikte die woorden gauw weer in en staarde naar mijn hand die in het sneeuw aan het graaien was.
Tenminste is hij wakker x') wat dacht je van Draco en Ginny die ook naar buiten komen om gezellig een grote sneeuwballen gevecht tw starten x') of zodat Campbell alleen in huis blijft zodat Leora zich kan uitleven met hem
Saving people, hunting things, the family business デ--▸