George Weasley
Nathaniel; straks horen mensen je..'
Wie zou ons in vredesnaam moeten horen, Campbell? De muren zijn hier geluidsdicht omdat sommige patiënten nogal schreeuwen. Ik ben hier al zo vaak geweest- Campbell en geloof me- jij bent een van de zieligste personen die hier ligt. Je kon niet eens een pilletje aan. Natuurlijk heb ik alles gezien. Weliswaar niet dichtbij helaas. Ik stond buiten en niemand zag mij.. Ik zag hoe je het raam open probeerde te doen maar je miste nogal; is het niet Campbell. Hoe een klein pilletje jou kapot kan maken. Doet me denken aan toen je nog drank dronk. Misschien verdien je voordat ik het met je afhandel nog een paar maandjes in die donkere koude kille kerker. Het heeft je gemist.
N-nathaniel- nee. Je z-zei- je b-beloofde d-dat d-dat..
'J-je b-beloofde. Jij beloofde me ook wat Campbell; Je zou gehoorzamen en ziet het eruit alsof je me gehoorzaamt heb? Maar als je wenst. Het is niet alsof ik nog meer tijd in jouw miezerige leventje wil steken. Jammer genoeg kan ik het risico niet nemen om de cruciatus vloek op je te oefenen maar dat betekend niet.. hij frommelde in zijn zak en haalde een soort injectienaald eruit wat me naar adem liet happen en iets slechts voelde aankomen .
Als ik dit nou in jouw infuus doe en dan net te weinig zodat je nog lekker kan leiden en kan schreeuwen dan heb ik voldoende tijd om weg te komen en kan ik de helers hier aanklagen gezien ze mijn lieve kleine broertje een pijnlijke dood hebben laten sterven. Dat geeft me ook meteen weer promotie in het ministerie en dan heeft iedereen wat hij wilt.
N-nathaniel.
wat willen we opeens niet meer dood? Ik kan me nog herinneren dat je zelfmoord had geprobeerd te plegen waar je zelfs te dom voor was om het succesvol te doen.
N-niet doen.
Je gaat het menen. Je gaat het menen dat je gelooft dat iemand van je houd. Ben je werkelijk zo naïef? Het is te merken dat je weinig zelfrespect heb. Ik vraag me zo en zo af waar je al die roem vandaan hebt gekregen als zwerkballer. Ik bedoel je kan nog niet eens normaal iemand in zijn ogen kijken of een vraag beantwoorden. Niet eens bij je bloedeigen broer. Je bent een schande, Campbell. Het verbaasd me dat je niet tot snul bent benoemd. Ik kan wel toveren, Nathaniel. En als ik om een simpele cruciatus vloek vraag dan kan je het opeens niet? Alsof meneer Haeringen nog wat gevoeld had nadat ik klaar met hem was. Maar je moest weer zo nodig tegenwerken. een geluid die in de kamer klonk zorgdr er voor dat io niet naar buiten zou stormen en de doodsvloek op dezr flubberwurm af te voeren, hij heeft geluk gehad. Want ik zou serieus de doodvloek op hem afvuren..
Je hebt geluk dat ik nu opgepiept word.
Hij graaide weer onder de shirt van Campbell waardoor ik mijn stok in mijn broekzak propte en mijn hand naar de deurknop ging.
Je mag ook wel eens wat gaan afvallen. Zoekers horen weinig te wegen en jij voelt moddervet aan. O en campbell? Onthou dat jij van míj bent en dat we nog lang niet klaar met jou zijn. hij verdween de deur uit en ik zag tranen in Campbell zijn ogen glinsteren. Ik begin geweldadig te grommen en stormde uit de kast. Zonder Campbell aan te kijken stormde ik ook deze kamer uit en zag als eerst mijn vader die verderop stond, maar die negeerde ik en rende achter Nathaniel aan. Ik heb geluk dat geen een zuster in deze gang liep op dit moment.
'Jij bitch, jij verdomde puurbloedige gestoord wezen!' Riep ik het uit en greep de jongen bij zijn schouder en drukte hem geweldadig tegen de dichtstbijzijnde muur aan.
'Als je hem nog een keer zo benaderd, ik vuur de doodsvloek zonder te denken op je af, gestoord mens,'
Met dat kon ik mezelf biet meer inhouden. Alsof de duivel me bestuurde balmde ik mijn handen in een fuist en stompte ik hem zo hard mogelijk in zijn maag.
'Dood mij, ik ben niet bang, dood me maar, mij boeit het niet, maar. Blijf. Van. Hem. Af.' Met elke woord stopte ik hem weer in zijn maag en duwde ik hem de grond neer en mijn stok tevoorschijn haalde en die naar de dooddoener op de grond richtte.
Ooooh neeee, George is dom bezig eigenlijk x'D
Saving people, hunting things, the family business デ--▸