• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 13:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Haha George is gewoon niet zo slim.. ('x @ Goblet niet en @ Meet Generations niet :p


    Wat een defja-vu moment xq George verandert gewoon nooit x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

     ‘Ik wilde alleen maar testen of ik wat voor je voelde…’ zei hij met een glimlach. Zijn glinlach liet me letterlijk smelten en al helemaal toem hij zich dicht tegen me aan drukte, en zo ook zijn lipprn op die van mijn plaatste. Ik voelde zijn hand naar mijn borstkas glijden waar mijn hart razend achter zijn hand klopte en ik bang werd dat hij die zou voelen. Ook ik zette een hand achter zijn nek en de andere achter zijn rug en zachtjes duwde ik met mijn vingertoppen hrm dichter tegen me aan terwijl mijn hart maar sneller ensneller leek te kloppen en Iik pure warmte begon uit te stralen. Plotseling liet hij me los en even keek ik hem in zijn bruine ogen aan voordat hij weer op mijn onderlip beet waardoor ik lichtjes aan zijn nekharen trok. Steeds meer en meer golven van verbazing vlogen door mijn hart die op hol leek te zijn geslagen, en liet een kleine zucht toen Campbell me losliet en een stap naar achteren deed.
    ‘…Maar dat doe ik overduidelijk niet.’zei hij schor. Ik schudde met mijn hoofd en wilde wat terug zeggen maar hij liel al zl snel de bieb weer uit.
    'Campbell,' riep ik hem achterna. Ik rende ook richting de deur toe en keek naar buiten. Ik zag Campbell net de hoek op lopen. Hij snapt het echt niet, als hij wist wat liefde was zou alles misschien makkelijker gaan tussen ons. Of waarom zoent hij me dan iedere keer? Ik durf niet te debken dat hij misschien hetzelfde voelt voor mij als ik voor hem maar sat hoop ik wel dus automatisch geloof ik het ook. Ik rende de hoek om en zag gelijk een gestalte voor me staan.
    'Wacht nou even,' riep ik en rende naar de gestalte toe. Nog een kusz nog een en misschien geeft hij het eindelijk toe. Ik greep hem bij zijn schouder en drukte mijn lippen nogmaals op die van hem.

    Misschien dat deze misverstand lijd tot Draco tot zijn grootste ergenis echt iets gaat voelen voor George enCampbell ziet het en raakt jjaloers waardoor hij eindelijk door krijgr wat hij nou echt voelt x') of als Campbrll die twee met elkaar ziet zoenen en blaast hij Draco omver xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik denk ga ik Draco opblazen met Campbell maar ik twijfel of ik het uit een Campbell oogpunt ga schrijven of een Draco of dat ik Campbell laat pijn leiden door een Dorge XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Al die opties zijn erg verleidelijk :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Stemmen gleden langs mij heen maar geen enkel woord kon ik oppikken. Mijn hele hoofd was een warboel. Het was net een labyrinth zonder uitweg. Misschien moest ik gewoon met George praten. Misschien kon ik dan al mijn problemen terugdraaien en kon ik weer mijzelf zijn. Ondanks dat deze warboel nog maar een dag heerste was ik enorm uitgeput. Waarschijnlijk doordat ik mijzelf niet meer kan heugen voor wanneer ik het laatst geslapen heb. Ik kon niet slapen als er zoveel in de wereld was wat ik nog niet wist. Wat ik moest leren kennen tot op het bot; tot elke vezel. Veels te gemakkelijk naar mijn zin draaide ik me om. Als ik met George gepraat had ging alles vast weer van vanouds en.. mijn blik viel op twee gedaantes in de gang die innig verstrengeld leken. Mijn ogen vormden zich tot spleetjes terwijl ze de oranjeharige gedaante volop observeerde. Het kon er maar een zijn. Een van de duizenden terwijl voor het eerst sinds vandaag ik een bekende gevoel voelde. Leegte; verdriet en woedde. Woedde dat ik alweer alleen gelaten was en dan voor wie; Draco Malfoy. Iemand die niks waard was. Zijn vader Lucius was zelfs meer waard en dat moest wat zeggen. In een oogwenk haalde ik mijn toverstok tevoorschijn en zwiepte ermee waarmee de blondharige jongen volop getroffen werd en er allerlei messen zijn lichaam doorboorde waardoor bloed in het rond vloog waarna meedogenloos weer onzichtbare messen door hem heen staken. Ik kon er echter deze keer niet van genieten gezien mijn ogen kil naar de oranje harige jongen staarde.

    'Liefde is overigens geen ziekte of vloek. Het is een geschenk van iemand die je houd. Het is pas een vloek als die liefde helemaal verscheurd word.’ Automatisch spatte de ramen kapot en bij mijn woorden die ik van hem citeerde terwijl ik hem woedend aanstaarde en de lampen begonnen te knipperen. Een negatieve punt van mij. Als ik woedend was dan was ik woedend en kon ik mijzelf niet inhouden en begon de magie zonder dat ik er zelf wat voor hoefde te doen.
    ‘Liefde bestaat niet. Liefde zal nooit na een seconde een ander gaan zoenen achter je rug om. Liefde is egoïsme van een mens om het te geven naar hun zin. Wat maakt het uit als je een ander kapot maakt; dat maakt het spelletje alleen leuker.’ Ik liep woedend op George af en negeerde Draco’s lichaam waar nog steeds onzichtbare messen in bleven steken en bij iedere stap die ik nam stak er een woeste wind in ons deel van het schoolgebouw wat de glasscherven van de ramen liet zweven en aantal glasscherven in mijn lichaam kerfden die ik negeerde. Ik trok ze simpelweg uit mijn lichaam toen ik voor George stilstond en woedend naar zijn bruine ogen keek. Ik kon hem geen pijn doen. Ik kon hem niet straffen voor zijn enorme fout.
    ‘Als je dit nog een keer doet; als je nog een keer naar iemand kijkt; aanraakt. Ik weet zowel jou als je familie te vinden. Ik weet alles van je. Ik maak je helemaal kapot als je me dit nog een keer aandoet en dan begin ik niet bij jou. Ik zal jou laten leiden als je mij aandoet. Je bent van míj; George Weasley,’ Ik wist dat er vlammen in mijn ogen stonden en ik plaatste mijn hand achter zijn nek en drukte mijn lippen op die van hem terwijl mijn hand vanuit zijn nek in zijn haar klampte. Ik liet hem weer los en zwiepte met de toverstok om het gekerm van Draco te stillen en liep naar hem toe waar ik op zijn wonden drukte en sensationeel naar zijn gezichtsuitdrukking keek die vertrokken was van pijn. ‘Voel je deze pijn; als je nog een keer naar hem kijkt of zelfs in zijn buurt bent dan ga je eraan en de leidingsweg bepaal ik.’ Siste ik voordat ik met mijn toverstok zwiepte en de messensteken ophief. De hele gang was doordrengt met bloed en ik veegde het achteloos van mijn lichaam af en vuurde een spreuk af bij Draco wat zijn wonden langzaam deed helen hoewel hij waarschijnlijk wel een paar zou blijven houden. Gewoon om hem aan mij te laten herinneren.


    Jalouse much ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh grote god ik lag hier letterlijk te kreunen uit verbazing en pijn toen ik las over de messen die je op draoo afvuurde en ik dacht dat hij dood was, laat staan wat er daarna allemaal kwam, OMFG wat heb je gedaan X'D ik ben baang voor campbell D'''X


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Overigens, er zijn geen lampen in zweinstein, noch elektriciteit, alleen fakkels :')

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 1:11 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Ik liet de jongen los en tot mijn grootste ellende zag ik nu pas dat ik Draco zoende.
    'Verdomme Malfoy,' siste ik angstig maar liet geen blik van walging zien aangezien ik ook zijn zoon leerde kennen en geen verschillen meer durfte te zoeken. Geschrokken deed ik een stap achteruit toen Draco doorboord werd door honderden onzichtbare messen waardoor zijn bloed overal door de gang heen spatte, en ook op mijn gezicht. Ik liet een kreet en ging met mijn beiden handen door mijn haren en trok er ruw aan en zag Campbell in de verte staan met zijn stok die hij op Draco richtte. Mijn kaak viel weidopen maar er kwamen gewn kreten meer uit terwijl ik mijn ogen weer op draco richten wiens lichaam helemaal bebloed was net als de gang.
    'Campbell?!' Riep ik eindelijk.
    'Liefde is overigens geen ziekte of vloek. Het is een geschenk van iemand die je houd. Het is pas een vloek als die liefde helemaal verscheurd word.’
    Hij herhaalde mijn eerdere woorden en de grote ramen naast kns spatte kapot wat erg griezelig begon te worden. Wat is hij? Geen mens in ieder geval. Hij keek me woedend aan en zelf begonnen de lampen te knipperen.
    ‘Liefde bestaat niet. Liefde zal nooit na een seconde een ander gaan zoenen achter je rug om. Liefde is egoïsme van een mens om het te geven naar hun zin. Wat maakt het uit als je een ander kapot maakt; dat maakt het spelletje alleen leuker.’
    Ik kon niets zeggen. Ik wilde roepen dat dit een misverstand was maar er kwam niets uit mijn mond. Campbell liep met woeste stappen naar mijn richting toe en bij elke stap waaide er een wind door de gang heen waardoor de glasscherven op de grond in mijn lichaam haakten maar die ik simpelweg negeerde. Hij stond voor me en keek zo woest in mijn ogen waardoor ik se kriebels kreeg en mijn handen liet zakken.
     ‘Als je dit nog een keer doet; als je nog een keer naar iemand kijkt; aanraakt. Ik weet zowel jou als je familie te vinden. Ik weet alles van je. Ik maak je helemaal kapot als je me dit nog een keer aandoet en dan begin ik niet bij jou. Ik zal jou laten leiden als je mij wat aandoet. Je bent van míj; George Weasley,’
    Zei hij. Verbaasd vlogen mijn ogen weidopen en alsof mijn hart al niet snel genoeg bonkte, begon het sneller te kloppenn en helemaal torn hij zijn handen achter mijn nek plaatste en zijn lippen tegen die van mij drukte. Nog even ging hij met zijn handen door mijn haren wat me weer de kriebels opleverde voordat hij me losliet en zijn stok weer op Draco richtte en verbijsterd keek ik weer toe wat hij zou doen. Oh god, dit is serieus een traumatische dag geworden voor mij. Draco werd plotseling stil en Campbell liep naar zijn richting toe en drukte tegen zijn wonden aan. Ik wilde hem tegenhouden maar Campbell ging alweer verder met praten.
    ‘Voel je deze pijn; als je nog een keer naar hem kijkt of zelfs in zijn buurt bent dan ga je eraan en de leidingsweg bepaal ik.’ hij gaf een zwiep aan zijn stok waardoor de messen opstegen en zijn wonden verdwenen. Ik veegde zijn bloed van mijn gezicht af, en zo deed Campbell dat ook met van zijn kleren.
    'Verdomme Campbell, ik zocht jou juist en kuste Draco terwijl het voor jou was bedoeld,' zei ik woest, maar ondanks dat kon ik mijn grijns niet onderdrukken. Hij was gewoon jaloers, hij was jaloers op drankje, HA, dat bewijst alles, hij doodde hem bijna door zijn jaloezie! Hij is gestoord, gevaarlijk en gek, aardig, leuk en grappig. Tenminste, als hij niemamd per ongeluk gaat doden net als daarnet.
    'Maar ben je nou jaloers..? Ik dacht dat je niet van me hield en liefde haatte. Want anders zou jou nu niets schelen of ik iemand anders zoende.' Mompelde en mijn grijns werd breder.
    'En waag het niet om nog eens te dreigen over mijn familie. Want ik zei het eerder en zeg het nog eens; ik doe wat ik wil, Campbell Saunders.' Ik zette mijn vingers onder zijn kin en trok het wat omhoog zodat hij recht in mijn ogen keek.
    'En maak je geen zorgen. Voor mij ben ik alleen maar van jou.' En met dat drukte ik mijn lippen op die van hem. En deze keer op die van de echte Campbell Saunders.


    Oooh goood XD ik heb zo een gevoel dat Campbell van George in een badass copie van hemzelf gaat creëren xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh sorry van de lampen.. de lamp boven mij flikkerde dus toen dacht ik laat ik dat erin stoppen :3. zonder bij nagedacht te hebben iegenlijk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oh sorry van de lampen.. de lamp boven mij flikkerde dus toen dacht ik laat ik dat erin stoppen :3. zonder bij nagedacht te hebben iegenlijk


    Maakt niets uit, dan zijn er wel lampen in Zweinstein :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Verdomme Campbell, ik zocht jou juist en kuste Draco terwijl het voor jou was bedoeld.’ Ik staarde naar nog steeds naar Draco die ongetwijfeld nog steeds pijn voelde. Dat was eenmaal het bij-effect van heling van deze wonden en hij verdiende alles wat hij voelde. Zelfs erger.
    ‘Maar ben je nou jaloers..? Ik dacht dat je niet van me hield en liefde haatte. Want anders zou jou nu niets schelen of ik iemand anders zoende. En waag het niet om nog eens te dreigen over mijn familie. Want ik zei het eerder en ik zeg het nog eens; Ik doe wat ik wil, Campbell Saunders.’ Mijn ogen knepen zich weer samen. Ik hoefde bij niemand mijn best te doen. Ik straalde al gezag uit en George. Die leek er onder uit te komen. Ik voelde zijn vingers onder mijn kin die omhoog geduwd werd en mijn ogen verzachtte toen ik Georges blik ontmoette. ‘En maak je geen zorgen. Voor mij ben ik alleen maar van jou.’ Zijn lippen plaatste zich op die van mij en gulzig beantwoorde ik die terwijl mijn handen onder zijn shirt gleden gezien hij nog steeds dreuzelkleding droeg en omsloot mijn handen op zijn blote rug waardoor ik me zo dicht mogelijk tegen George aandrukte en onze kus verbrak terwijl mijn hoofd op zijn borstkast lag gezien dat dezelfde hoogte was als mijn hoofd. ‘Ik laat mijzelf niet weer alleen gelaten worden. Als je dat doet- ik zweer ik snij je hart er dan uit zodat je niet meer kan liefhebben. Niemand komt aan jou.’ Mijn handen klampte automatisch harder op zijn rug alsof dat het bewijs was dat niemand aan hem zou komen. Op wat voor wijze ook. ‘Zelfs als je denkt dat je mij achter kan laten of iets doet wat niet door de bocht kan dan zal ik het zien. Al zie je me niet ik ben er en ik weet alles wat je doet. Als je mij breekt breek ik je tien keer harder.’ murmelde ik en ik kneep mijn ogen dicht terwijl ik naar de ritme van zijn borstkast luisterden. Ik had mijzelf nog nooit zo onrustig gevoeld. Elk moment kon hij verdwijnen en elk moment kon diezelfde leegte me weer vullen als ik gevoeld had tot aan mijn zesde levensjaar voordat ik mijzelf afsluiten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell begint eng te worden :') wat een dreigement


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Campbell begint eng te worden :') wat een dreigement


    haha arme George dat hij niet begrijpt waar al dit vandaan komt ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij beantwoordde mijn kus waardoor ik even glinlachte tussendoor waarna ik zijn hand voelde die hij onder mijn shirt door liet glijden wat me kippenvel gaf en mijn hart maar sneller van ging kloppen. Hij beëindigde de kus veels te snel waardoor ik een zuchtje liet tot hij zijn hoofd tegen mijn borstkas aan legde en ik mijn armen om hem heen gooide.
    ‘Ik laat mijzelf niet weer alleen gelaten worden. Als je dat doet- ik zweer ik snij je hart er dan uit zodat je niet meer kan liefhebben. Niemand komt aan jou.’ bij die woorden voelde ik zijn handen harder om mijn rug heen klampen en ik mijn gezicht even in zijn haren begroef.
    ‘Zelfs als je denkt dat je mij achter kan laten of iets doet wat niet door de bocht kan dan zal ik het zien. Al zie je me niet ik ben er en ik weet alles wat je doet. Als je mij breekt breek ik je tien keer harder.’ murmelde hij. Schudde even met mijn hoofd. Meent hij deze dreigementen nou echt? Maakt mij echt niets uit tot hij het echt uitvoert, ergens vond ik het leuk om al deze woorden te horen. Het was grappig hoe jaloers hij kan worden, zou ik ook worden maar ik zou hem echt niet dreigen met dit alles. Ergens vond ik het ook wel eng.
    'Campbell, ik heb nog nooit zielsveel van iemand gehouden dan mijn eigen familie na, maak je maar pas zorgen over al deze dingen als je me met een ander ziet zoenen.' Fluisterde ik met een kleine grijns en drukte een kus in zijn haren.
    'En pas op met al die dreigingen van jou, ik begin je maar enger te vinden dan dat ik van je hou.' Grapte ik. Maar ergens was het ook waar.


    Geen inspiratie meer (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohgod' George is bang voor Camp x') wat kunnen we nu met die twee doen :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya