George Weasley
Ik liet de jongen los en tot mijn grootste ellende zag ik nu pas dat ik Draco zoende.
'Verdomme Malfoy,' siste ik angstig maar liet geen blik van walging zien aangezien ik ook zijn zoon leerde kennen en geen verschillen meer durfte te zoeken. Geschrokken deed ik een stap achteruit toen Draco doorboord werd door honderden onzichtbare messen waardoor zijn bloed overal door de gang heen spatte, en ook op mijn gezicht. Ik liet een kreet en ging met mijn beiden handen door mijn haren en trok er ruw aan en zag Campbell in de verte staan met zijn stok die hij op Draco richtte. Mijn kaak viel weidopen maar er kwamen gewn kreten meer uit terwijl ik mijn ogen weer op draco richten wiens lichaam helemaal bebloed was net als de gang.
'Campbell?!' Riep ik eindelijk.
'Liefde is overigens geen ziekte of vloek. Het is een geschenk van iemand die je houd. Het is pas een vloek als die liefde helemaal verscheurd word.’
Hij herhaalde mijn eerdere woorden en de grote ramen naast kns spatte kapot wat erg griezelig begon te worden. Wat is hij? Geen mens in ieder geval. Hij keek me woedend aan en zelf begonnen de lampen te knipperen.
‘Liefde bestaat niet. Liefde zal nooit na een seconde een ander gaan zoenen achter je rug om. Liefde is egoïsme van een mens om het te geven naar hun zin. Wat maakt het uit als je een ander kapot maakt; dat maakt het spelletje alleen leuker.’
Ik kon niets zeggen. Ik wilde roepen dat dit een misverstand was maar er kwam niets uit mijn mond. Campbell liep met woeste stappen naar mijn richting toe en bij elke stap waaide er een wind door de gang heen waardoor de glasscherven op de grond in mijn lichaam haakten maar die ik simpelweg negeerde. Hij stond voor me en keek zo woest in mijn ogen waardoor ik se kriebels kreeg en mijn handen liet zakken.
‘Als je dit nog een keer doet; als je nog een keer naar iemand kijkt; aanraakt. Ik weet zowel jou als je familie te vinden. Ik weet alles van je. Ik maak je helemaal kapot als je me dit nog een keer aandoet en dan begin ik niet bij jou. Ik zal jou laten leiden als je mij wat aandoet. Je bent van míj; George Weasley,’
Zei hij. Verbaasd vlogen mijn ogen weidopen en alsof mijn hart al niet snel genoeg bonkte, begon het sneller te kloppenn en helemaal torn hij zijn handen achter mijn nek plaatste en zijn lippen tegen die van mij drukte. Nog even ging hij met zijn handen door mijn haren wat me weer de kriebels opleverde voordat hij me losliet en zijn stok weer op Draco richtte en verbijsterd keek ik weer toe wat hij zou doen. Oh god, dit is serieus een traumatische dag geworden voor mij. Draco werd plotseling stil en Campbell liep naar zijn richting toe en drukte tegen zijn wonden aan. Ik wilde hem tegenhouden maar Campbell ging alweer verder met praten.
‘Voel je deze pijn; als je nog een keer naar hem kijkt of zelfs in zijn buurt bent dan ga je eraan en de leidingsweg bepaal ik.’ hij gaf een zwiep aan zijn stok waardoor de messen opstegen en zijn wonden verdwenen. Ik veegde zijn bloed van mijn gezicht af, en zo deed Campbell dat ook met van zijn kleren.
'Verdomme Campbell, ik zocht jou juist en kuste Draco terwijl het voor jou was bedoeld,' zei ik woest, maar ondanks dat kon ik mijn grijns niet onderdrukken. Hij was gewoon jaloers, hij was jaloers op drankje, HA, dat bewijst alles, hij doodde hem bijna door zijn jaloezie! Hij is gestoord, gevaarlijk en gek, aardig, leuk en grappig. Tenminste, als hij niemamd per ongeluk gaat doden net als daarnet.
'Maar ben je nou jaloers..? Ik dacht dat je niet van me hield en liefde haatte. Want anders zou jou nu niets schelen of ik iemand anders zoende.' Mompelde en mijn grijns werd breder.
'En waag het niet om nog eens te dreigen over mijn familie. Want ik zei het eerder en zeg het nog eens; ik doe wat ik wil, Campbell Saunders.' Ik zette mijn vingers onder zijn kin en trok het wat omhoog zodat hij recht in mijn ogen keek.
'En maak je geen zorgen. Voor mij ben ik alleen maar van jou.' En met dat drukte ik mijn lippen op die van hem. En deze keer op die van de echte Campbell Saunders.
Oooh goood ik heb zo een gevoel dat Campbell van George in een badass copie van hemzelf gaat creëren
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••